تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808201250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی انواع شرکت‌هایی که برای اقامت در ترکیه می‌توانید ثبت کنید!


واضح آرشیو وب فارسی::

 


معرفی انواع شرکت‌هایی که برای اقامت در ترکیه می‌توانید ثبت کنید!

ترکیه یکی از پرطرفدارترین مقاصد مهاجرتی برای ایرانیان شناخته می‌شود. با توجه به اقتصاد و شرایط زندگی در این کشور، ایرانیان زیادی تصمیم گرفته‌اند تا ترکیه را به عنوان کشور مورد نظر خود برای اقامت و مهاجرت انتخاب کنند. برای این که در کشور ترکیه ساکن شوید و اقامت آن را دریافت نمایید، می‌توانید راه‌های مختلفی را انتخاب کنید. ثبت شرکت در ترکیه یکی از راه‌های ساده و کم دردسر برای دریافت اقامت این کشور محسوب می‌شود و با استفاده از مشاوره درست و تنظیم درست مدارک به راحتی می‌توانید در این کشور شرکتی را به ثبت برسانید. در این مطلب می‌توانید با انواع شرکت‌های قابل ثبت در ترکیه آشنا شوید تا بسته به سرمایه خود مراحل دریافت اقامت را به پیش ببرید.

انواع شرکت‌های ترکیه

به طور کلی شرکت‌های قابل ثبت در ترکیه را به 7 قسمت مختلف تقسیم می‌کنیم. شرکت‌های قابل ثبت در ترکیه به ترتیب شرکت با مسئولیت محدود، شرکت سهامی عام یا خاص، شرکت جمعی، شرکت مختلط، شرکت تضامنی، شرکت مناطق آزاد و شرکت موسسات مالی (صرافی‌ها) هستند. بسته به نوع شرکتی که انتخاب می‌کنید، باید مبلغ مورد نیازی را نیز پرداخت کنید. از طرف دیگر برای ثبت شرکت در ترکیه (هزینه ها، شرایط و مراحل) باید سهام داران و شرکایی خاص نیز تعیین شود. به همین خاطر قبل از انتخاب نوع شرکت قابل ثبت در ترکیه بهتر است تا با شرایط آنها نیز آشنا شوید.

شرکت با مسئولیت محدود

یکی از محبوب‌ترین انواع شرکتی که افراد ایرانی قصد ثبت آن در ترکیه را دارند، شرکت‌هایی با مسئولیت محدود است. این دسته از شرکت‌ها را می‌توان با حداقل سرمایه 10 هزار لیر به ثبت رساند و حداقل تعداد سهام دار برای ثبت آن نیز یک نفر است؛ به همین خاطر شما می‌توانید به تنهایی در این کشور شرکتی را ثبت کرده و تمام سهام آن را در اختیار داشته باشید. حداکثر تعداد سهام داران شرکت نیز می‌تواند 50 نفر باشد. یکی دیگر از مزیت‌های ثبت این نوع شرکت، عدم وجود هر نوع محدودیت در ملیت سهام داران آن است.

یعنی حتی هر 50 نفر شرکت با مسئولیت محدود می‌توانند خارجی باشند. در این نوع از شرکت‌ها باید یک یا چند نفر مدیر حضور داشته باشند. در صدر افراد مدیر نیز باید رئیس هیئت مدیره قرار بگیرد. با توجه به قوانین و مقررات ترکیه، ثبت شرکت مسئولیت محدود را می‌توان یکی از بهترین راه‌ها برای دریافت اقامت دائم ترکیه دانست؛ چرا که این نوع از شرکت را می‌توان به سادگی و با هزینه نسبتا کمی انجام داد.

شرکت‌های سهامی

بسته به تعداد افرادی که در شرکت شما سهام دار خواهند بود، یک شرکت می‌تواند سهامی عام یا خاص باشد. در صورتی که تعداد افراد سهام دار تا 250 نفر باشد، شرکت سهامی خاص و در صورتی که بیش از 250 نفر سهام دار وجود داشته باشند، یک شرکت سهام عام محسوب می‌شود. افراد می‌توانند به سلیقه خود هر مقداری از سهام یک شرکت را خریداری کنند. میزان سود و ضرری دریافت شده نیز به میزان سهام افراد بستگی خواهد داشت. متوسط هزینه‌ای که باید برای ثبت شرکت‌های سهامی عام و خاص در ترکیه پرداخت کنید، 50 هزار لیر خواهد بود.

این مقدار از سرمایه بیشتر از سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود است. در این نوع از شرکت‌ها حداقل باید یک نفر به عنوان سهام دار و رئیس هیئت مدیره انتخاب شود. شرکت‌های دیگر نیز می‌توانند شرایط خاص خود را داشته باشند. به دلیل این که دو نوع شرکت سهامی و مسئولیت محدود متداول‌ترین شرکت‌های درخواستی ایرانیان هستند، تنها این دو نوع شرکت را بررسی کردیم. هرچند شما می‌توانید با استفاده از خدمات مشاوره تیم الو اپلای، اطلاعات کامل‌تری از فرایند ثبت شرکت در ترکیه و دریافت اقامت دائم این کشور را به دست آورید.

مراحل ثبت شرکت در ترکیه

برای این که شرکت خود را در ترکیه به ثبت برسانید، باید مراحل مختلفی را طی کنید که در ادامه به آنها می‌پردازیم. در اولین قدم باید محل شرکت و استان مورد نظر را مشخص کنید. سپس باید اساسنامه شرکت خود را تنظیم کرده و نامی برای آن تعیین نمایید. در نظر داشته باشید که بهتر است حداقل 5 نام برای شرکت خود تعیین کرده باشید. تعیین برنامه تجاری و آماده کردن اسناد و مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت مراحل بعدی شما خواهند بود. پس آن لازم است تا فرم‌های ثبت شرکت را پر کرده و شماره مالیاتی خود را از اداره مالیاتی ترکیه دریافت کنید.

مرحله بعدی ثبت نام در اتاق بازرگانی ترکیه خواهد بود تا کارت بازرگانی خود را دریافت نمایید. پس از آن بسته به نوع شرکتی که انتخاب کردید، باید یک حساب بانکی افتتاح کرده و سرمایه خود را در آن واریز نمایید. در مراحل بعدی شرکت شما توسط بازرسان اداره املاک ترکیه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و می‌توانید مراحل ثبت شرکت را ادامه دهید. همان ‌طور که مطلع شدید، ثبت شرکت در ترکیه هرچند یکی از راه‌های ساده برای دریافت اقامت است؛ اما می‌تواند پیچیدگی‌های خاص خود را داشته باشد. یکی از مقالات پرطرفدار راه اندازی دفتر کار مجازی در کشور ترکیه می باشد که برای مشاهده میتوانید روی این لینک کلیک کنید.

اکثر افراد زمانی که اقدام به ثبت شرکت در ترکیه می‌کنند، در مراحل میانی آن دچار مشکل می‌شوند و نمی‌توانند به صورت موفقی مراحل ثبت شرکت را پشت سر بگذارند که برای رفع این مشکل نیز قصد داریم راه حلی معرفی کنیم.

ثبت شرکت در ترکیه با مشاوران الو اپلای

الو اپلای یکی از شرکت‌هایی است که به صورت تخصصی در زمینه مهاجرت و دریافت اقامت ترکیه فعالیت می‌کند. فعالیت تخصصی الو اپلای در این زمینه باعث شده تا مشاوران این تیم دانش کافی برای راهنمایی افراد متقاضی را داشته باشند. حرفه‌ای بودن تیم مشاوره الو اپلای می‌تواند موفقیت ثبت شرکت در ترکیه را برای شما تضمین کند. در صورتی که می‌خواهید در کمترین زمین و با صرفه جویی در هزینه‌ها شرکتی را در ترکیه ثبت کرده و اقامت دائم این کشور را دریافت کنید، تیم الو اپلای می‌تواند در کنار شما باشد. الو اپلای در زمینه انواع مهاجرت و دریافت اقامت به وسیله انواع راه‌ها فعالیت دارد و شما می‌توانید بسته به شرایط و سلیقه خود بهترین و سریع‌ترین راه را برای مهاجرت انتخاب کنید.

منبع : https://www.aloapply.com/






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 690]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن