تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798170265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعمیر لباسشویی بوش در شیراز


واضح آرشیو وب فارسی::

 

امروزه بسیاری از کمپانی‏های برتر جهان همچون برند معروف بوش، اقدام به طراحی و ساخت ماشین لباسشویی‏های مدرن و پیشرفته کرده­اند. جالب است بدانید که حتی پیشرفته ترین ماشین­های لباسشویی نیز صرن نظ از نام تجاری که دارند، در طول زمان خراب می­شوند. محصولات تولید شده توسط برند محبوب بوش نیز از این قضیه مستثنی نیست. دلیل خراب شدن ماشین لباسشویی بوش، نامرغوب بودن قطعات آن نیست؛ بلکه نوع و طریقه استفاده از دستگاه، نقش بسزایی را در افزایش یا کاهش طول عمر ماشین لباسشویی ایفا می‏کند. با این حال، اگر ماشین لباسشویی بوش شما دچار مشکل شد، نگران نباشید؛ شما می‏توانید به مرکز تعمیر لباسشویی بوش در شیراز مراجعه نمایید. متخصصان نمایندگی لباسشویی بوش در شیراز، با داشتن تجربه کافی و بهره­گیری از تجهیزات مدرن و همچنین با مناسب‏ترین قیمت، خدمات خود را به شما ارائه می­دهند. از آنجایی که تعمیرات در نمایندگی‏لباسشویی بوش در شیراز با استفاده از جدیدترین ابزارها و بهترین قطعات یدکی انجام می‏شود، دستگاه شما مانند روز اول کار می­کند و دیگر دچار مشکل نخواهید شد. البته به شرط استفاده درست و بهینه از دستگاه! 



علت توقف ناگهانی دیگ شستشو و رفع آن در مرکز تعمیر لباسشویی بوش در شیراز

از جمله مسائلی که موجب ناراحتی کاربران ماشین لباسشویی بوش می‏گردد، توقف ناگهانی دیگ شستشو است. در برخی از مواقع، کاربران این دستگاه در زمان شستشو لباس به ظرفیت توجهی نمی‏کنند و تعداد زیادی لباس کثیف داخل ماشین لباسشویی قرار می‏دهند و اطلاع ندارند که پس از ورود آب به دیگ شستشو وزن لباس‏ها دو برابر می‏شود. این امر موجب می‏شود تا سنسور سنجش وزن ماشین لباسشویی بوش سریعا به سیستم اتوماتیک فرمان خاموش شدن دهد. اگر پس از خالی کردن دیگ شستشو مجددا ماشین لباسشویی روشن نشد، می‏بایست برای تعمیر لباسشویی بوش در شیراز اقدام نمایید.

علت ارور دادن ماشین لباسشویی بوش

نمایش ارور بر روی صفحه نمایش ماشین لباسشوی بوش، نمایانگر اختلال در عملکرد قطعات مختلف دستگاه  است. در برخی از مواقع، ممکن است به دلیل عملکرد نادرست شیربرقی ماشین لباسشویی بوش، ارووهایی بر روی صفحه نمایش پدیدار شود. در چنین مواقعی پیشنهاد می‏شود سریعا ماشین لباسشویی را به نمایندگی لباسشویی بوش در شیراز منتقل نمایید تا متخصصان با استفاده از قطعات یدکی اصل و ابزارآلات پیشرفته برای تعمیر لباسشویی بوش در شیراز اقدام نمایند.

فراموش نکنید که تنها دلیل ارور دادن ماشین لباسشویی بوش، خراب بودن شیربرقی نیست. گاهی اوقات ممکن است توقف عملکرد ماشین لباسشویی باعث نمایش کد خطا شود.  این مشکل زمانی به وجود می‏آید که یکی از اجزای موتور یا گیربکس ماشین لباسشویی بوش دچار مشکل شده باشند. در چنین مواقعی، به هیچ عنوان درب پشت ماشین لباسشویی را جهت تعمیر باز نکنید چرا که اجزای آن بسیار پیچیده هستند. در این شرایط پیشنهاد می‏شود کار را به دست متخصصان تعمیر لباسشویی بوش در شیراز بسپارید تا آ‏ها با استفاده از ابزارهای پیشرفته، مشکل را در کوتاه­ترین زمان ممکن برطرف سازند.

 



 

دلیل کاهش دور موتور خشک کن و تعمیر آن در مرکز تعمیر لباسشویی بوش در شیراز

یکی از عوامل بسیار مهمی که موجب می‏شود لباس‏های شما پس از شستشو درون ماشین لباسشویی بوش به طور کامل خشک نشوند، کاهش دور موتور خشک کن است. ممکن است برخی از اجزای الکتریکی ماشین لباسشویی بوش همچون فیوز و خازن موتور خشک کن دچار آسیب شوند و نتوانند انرژی الکتریکی را به خوبی برای موتور خشک کن ارسال نمایند. در چنین مواقعی بهتر است با نمایندگی لباسشویی بوش در شیراز  تماس بگیرید و تقاضای خدمات در محل داشته باشید. متخصصین تعمیر لباسشویی بوش در شیراز فورا به منزل شما می­آیند و خرابی­خهای دستگاه را تعمیر نموده و یا  قطعات الکتریکی معیوب را تعویض  می­کنند.

البته در نظر داشته باشید که تنها دلیل کاهش دور موتور خشک کن ماشین لباسشویی بوش مربوط به سیستم الکتریکی آن نمی‏باشد؛ در برخی اوقات ممکن است لوله‏های ورودی آب درون ماشین لباسشویی دچار نشتی بشوند و آب به صورت قطره قطره بر روی شفت موتور خشک کن بچکد. این امر موجب زنگ زدگی و خراب شدن بلبرینگ‏ها می‏گردد؛ با خراب شدن بلبرینگ‏ها، اصطحکاک بین بدنه موتور و شفت چندین برابر افزایش می‏یابد و این امر سبب کاهش دور موتور خشک کن لباسشویی بوش می‏گردد. در چنین شرایطی، می‏بایست برای تعمیر لباسشویی بوش در شیراز اقدام نمایید چرا که اگر نسبت به این مشکل بی اهمیت باشید ممکن است موتور خشک کن پس از مدتی دچار آسیب شود.

رفع مشکل نشت آب در مراکز تعمیر لباسشویی بوش در شیراز

خیس بودن اطراف ماشین لباسشویی، یکی از بدترین مشکلاتی است که می‏تواند گریبان گیر کاربران ماشین لباسشویی بوش گردد. گاهی از اوقات فشار آب ساختمان‏ها به بیش از پنج بار می‏رسد. در چنین شرایطی اگر فشار شکن در مسیر ورودی آب ماشین لباسشویی وجود نداشته باشد، شیربرقی آن دچار آسیب و نشتی می‏گردد. پیشنهاد می‏شود برای جلوگیری از فاجعه در چنین مواقعی سریعا ماشین لباسشویی را به مراکز تعمیر لباسشویی بوش در شیراز منتقل نمایید و پس از تعمیرات از متخصصان بخواهید در مسیر ورودی آب ماشین لباسشویی، یک فیلتر رسوبگیر و فشار شکن نصب نمایند.

 

 



دلیل افزایش ناگهانی مصرف برق ماشین لباسشویی بوش

از عوامل مهمی که سبب ناراحتی و نگرانی کاربران ماشین لباسشویی بوش می‏گردد، افزایش مصرف برق ناگهانی آن است. برخی از مواقع به دلیل قطع و وصل شدن متعدد و متوالی جریان الکتریکی، سیستم هوشمند ماشین لباسشویی دچار مشکلاتی می‏شود و این امر موجب افزایش زمان شستشو می‏گردد. به همین دلیل، پیشنهاد می‏شود برای جلوگیری از آسیب به دیگر اجزای ماشین لباسشویی در چنین مواقعی سریعا به نمایندگی لباسشویی بوش در شیراز جهت اقدام برای تعمیر لباسشویی بوش در شیراز مراجعه نمایید.

علت توقف عملکرد لباسشویی بوش پس از افزودن مواد شستشو 

بر خلاف اکثر ماشین لباسشویی‏های موجود در بازار، ماشین لباسشویی بوش مجهز به سیستم بسیار پیشرفته ای می‏باشد. در بخش ورودی مواد شوینده، یک سنسور حساس قرار دارد که در زمان ورود بیش از حد مواد شوینده، سریعا عملکرد ماشین لباسشویی را متوقف می‏سازد. در برخی از مواقع کاربران برای تمیزی بیشتر لباس‏ها، بیش از حد مجاز مواد شوینده درون مخزن ماشین لباسشویی بوش قرار می‏دهند. این امر موجب کیپ شدن محفظه های ورودی شوینده دیگ شستشو می‏گردد. در چنین مواقعی لباس‏های شما به خوبی تمیز نمی‏شوند؛ به همین دلیل می‏بایست برای تعمیر لباسشویی بوش در شیراز اقدام نمایید. جالب است بدانید عمل شستشو و باز نمودن محفظه‏های ورودی شوینده دیگ شستشو ماشین لباسشویی بوش در نمایندگی لباسشویی بوش در شیراز با استفاده از جدیدترین و بهترین دستگاه‏ها انجام می‏شود.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 641]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن