تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796934307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیا سن عاملی برای یادگیری هنر است؟


واضح آرشیو وب فارسی::



 حقایق علمی و تاریخی در دسترس است که سن مانعی برای یادگیری نقاشی کردن نیست. هر کسی که علاقه و اشتیاق به یادگیری طراحی و نقاشی دارد می تواند این کار را انجام دهد. آیا نگران سن خود هستید و روزها، ماه ها و سال ها لذت نقاشی کردن را به تعویق انداخته اید؟ دوست دارید لذت شرکت در دوره آموزش نقاشی رئال با تکنیک مدادرنگی را تجربه کنید؟به اندازه کافی انگیزه و اعتماد به نفس ندارید که بتوانید نقاشی بکشید یا بر مهارت نقاشی مسلط شوید؟

 چندین نقاشی عالی در یوتیوب و اینستاگرام دیده‌اید و می‌خواهید نقاشی کنید، اما چیزی شما را هدایت نمی‌کند. برخی مشکلات و دل مشغولی ها روزمره شما را از برداشتن گام محکم باز می دارد و احساس می کنید که دیگر از سن و سال شما گذشته است.

آیا سن عاملی برای یادگیری هنر است؟

  بهترین سن برای یادگیری طراحی برای هر کسی اکنون است. در واقع سن مانعی برای یادگیری طراحی نیست. نقاشی یک مهارت قابل یادگیری است. می توانید با اشتیاق و تمرین منظم طراحی را یاد بگیرید. دو چیز دیگر که برای نقاشی یا هر مهارت لازم است، صبر و پشتکار است. هنر یک مهارت مرتبط با فعالیت بدنی نیست که مستلزم استقامت، قدرت، انعطاف پذیری، دقت، سرعت، هماهنگی، تعادل، چابکی، قدرت یا استقامت تنفسی یا انعطاف باشد. فقط برای فعالیت بدنی سن به عنوان یک مانع عمل می کند.
 هنر یک مهارت فکری است که نیازمند خلاقیت، مشاهده، دقت، قضاوت خوب، تجسم، ترکیب، همکاری و غیره است.  این مهارت ها نیازی به فعالیت بدنی ندارند و با افزایش سن شما بدتر نمی شوند. از این رو، سن یک مانع نیست. من بچه ها و هنرمندانی را دیده ام که از نظر جسمی دچار مشکل هستند، به مهارت های طراحی و نقاشی تسلط دارند و خیلی بهتر عمل می کنند. من دیده ام که مردم بازنشسته می شوند و با گذشت زمان شروع به آموزش نقاشی با مدادرنگی می کنند و پس از گذشت چند سال به آن مسلط می شوند.
 چندین هنرمند در تاریخ این واقعیت را ثابت کرده اند. فرض کنید شما دارای ویژگی های فکری مانند خلاقیت، دقت، تجسم و اشتیاق به هنرمند شدن هستید. در این صورت فقط یک چیز دیگر لازم است و آن راهنمایی صحیح است. وقتی می گویم راهنمایی، پیشنهاد می کنم در یک دوره خوب نقاشی مثل دوره مقدماتی نقاشی مدادرنگی هایپررئال ثبت نام کنید. البته من به شما پیشنهاد می کنم در ابتدا در دوره ای ثبت نام کنید که برخی از اصول اولیه نقاشی را یاد بگیرید که برای ارتقای مهارت شما بسیار مهم است.





 هنگامی که اصول اولیه مانند سایه زدن، پرسپکتیو، ترکیب بندی، لایه های رنگی و غیره را یاد گرفتید، می توانید سبک خود را اضافه کنید و آن را به گونه ای توسعه دهید که منحصر به فرد باشد.

 یک توصیه : هرگز خود را مجبور به انجام کاری نکنید که دوست ندارید. آیا می خواهید فقط به این دلیل که دوستتان خوب نقاشی می کند نقاشی بکشید؟ خوب، خودتان را مجبور به یادگیری هنر نکنید. خودتان را مجبور نکنید که نقاشی بکشید تا والدین، دوستان یا هر کس دیگری را تحت تأثیر قرار دهید. فقط در صورت تمایل و اگر قلب شما چنین می گوید، این کار را انجام دهید.

 چرا می‌پرسید که آیا باید در این سن طراحی را شروع کنید؟

  دلیلی وجود دارد که شما نقاشی کشیدن را با عامل سنی زیر سوال می برید. اکنون ممکن است در گروه‌های سنی مختلف باشید، و از نظر ذهنی تصور می‌کنید که در مسابقه‌ای با بچه‌هایی رقابت می‌کنید که شروع به کشیدن نقاشی یا نوشتن از مدرسه می‌کنند. آنها مزایای زیادی نسبت به سن شما دارند و غیره. این چیزی است که باید از ذهن خود حذف کنید.
 تفاوت بین بچه‌ها و بزرگسالان این است که اگر به بچه‌ای بگویید کاری انجام دهد و به او جایزه بدهید، آن کار را بدون مخالفت انجام می‌دهد و شما را به چالش نمی‌کشد. اگر به یک بزرگسال بگویید هر کاری انجام دهد، عوامل مختلفی در ذهن او شروع می شود. اول، آیا می توانم آن را انجام دهم؟ چقدر می توانم پول دربیاورم؟ اگر شکست بخورم چه؟ اگه یکی بگه خوب نیست چی؟ آیا اگر در این سن شروع کنم، کسی به من خواهد خندید؟ سوالات متعددی در مغز شما ظاهر می شود. این یک چیز بسیار عادی است. برای غلبه بر آن، آنچه نایک می گوید «فقط انجامش بده» را دنبال کنید.

سن عاملی برای یادگیری هنر نیست

  این اتفاق می افتد که سن و تجربه توشه ای در ذهن ما جمع می کند. این بزرگترین دشمنی است که ما را عقب نگه می دارد و هرگز اجازه نمی دهد به جلو برویم. این یک نیروی نامرئی است که وقتی ذهن شما سعی می کند یک قدم به جلو برود شما را دو قدم به عقب برمیگرداند. کاری که باید انجام دهید این است که شروع به حرکت کنید. سن مانعی برای یادگیری نقاشی نیست. من می توانم تضمین کنم که اگر اشتیاق و انرژی داشته باشید می توانید هنرمند شوید. من مرضیه بهادرانی آموزش نقاشی مدادرنگی را در سایت آکادمی مدادرنگی تهیه کرده ام، بنابراین از شما می خواهم که به این سایت سرزده و در آن عضو شوید.





 همه، از جمله شما، در دوران کودکی‌ چیزی می‌کشیدند، حال وقتی می‌خواهید دوباره به آن سرگرمی بازگردید، به مقداری اشتیاق نیاز دارید تا موتور شما دوباره روشن شود. به یک دوره هنری خوب بپیوندید و طبق توصیه معلم خود، مطالب درسی را به صورت مداوم دنبال کنید و تمرین کنید. تمرین کنید، تمرین کنید، و تمرین کنید تا به پختگی برسید.

 هنرمندان مشهوری که در اواخر عمر شروع به طراحی کردند

  تاریخ چندین هنرمند را می شناسد که ثابت کرده اند که سن وسال مانعی برای یادگیری نیست و هیچ وقت برای شروع طراحی دیر نیست. در ادامه سه هنرمند بزرگ را معرفی می کنم که کار خود را دیر شروع کردند اما چگونه ثابت کردند و موفق شدند.

ویلیام بیل تریلر (
William Bill Traylor)

  هنرمند آمریکایی آفریقایی تبار خودآموخته، ویلیام بیل تریلر، فردی بود که در سال 1853 در برده داری به دنیا آمد. هنگامی که بیل تریلر 85 ساله بود، شکسته و بی خانمان شد و شروع به طراحی کرد. مکار او شانون متوجه شد که بیل تریلر پتانسیل بالایی دارد و ابزارهای بهتری برای او آورد. ویلیام بیل تریلر آثار هنری خود را در خیابان های مونتگومری در آلاباما به نمایش گذاشت و نزدیک به 1500 اثر هنری در پیاده روهای مونتگومری تولید کرد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از زندگی این هنرمند به سایت themagizineantiques.com مراجعه کنید.

 مادربزرگ موسی

 یک هنرمند عامیانه آمریکایی، آنا مری رابرتسون موزس، همچنین معروف به مادربزرگ موسی، در سال 1860 به دنیا آمد. او کار خود را به عنوان یک هنرمند در سن 78 سالگی آغاز کرد. او فردی است که همیشه نمونه ای برای افرادی است که دیرتر شروع به طراحی می کنند. او ثروتمند و مشهور شد و در بسیاری از جلد مجلات، تلویزیون و یک مستند از زندگی خود ظاهر شد. او یک هنرمند موفق است که آثار خود را در بسیاری از موزه‌ها به نمایش گذاشته و آن‌ها را روی کارت‌های تبریک در سراسر جهان فروخته است. یکی از نقاشی‌های او به نام «Sugaring Off» در سال 2006 به قیمت 1.2 میلیون دلار فروخته شد.
 نوح پیریفوی

 نوح پوریفوی یک هنرمند و مجسمه‌ساز آفریقایی آمریکایی است که در ۷۲ سالگی فعالیت هنری خود را آغاز کرد. او بیشتر به خاطر مجسمه‌هایش که در صحرا در جاشوا تری، کالیفرنیا به نمایش درآمد، شناخته شده است. آثار او در سطح بین المللی در سراسر ایالات متحده در موزه ها و بسیاری از مؤسسات هنری به نمایش درآمده است.

کلام آخر: هنر یک سفر است نه یک مقصد و بهترین زمان همین الان است.

  اگرچه عنوان مقاله «بهترین سن برای یادگیری نقاشی چیست» است، حتماً تعجب می‌کنید، اما این مقاله بیشتر هنرمندانی را که در دوران پیری آموخته‌اند را پوشش می‌دهد. دلیل ارائه این مثال ها این است که برای یادگیری طراحی و نقاشی هیچ وقت دیر نیست. می توان گفت بهترین زمان برای یادگیری طراحی همین الان است. شاید در آینده با همین هنر نقاشی بتوانید سفارش نقاشی با مدادرنگی بگیرید و کسب درآمد کنید.
 شما باید به این جمله اعتماد کنید. شما باید تمرین نقاشی با مدادرنگی خود را شروع کنید، و اگر چیزی را قبلاً می دانید، تنظیم دقیق آن را شروع کنید، یا اگر تازه کار هستید، همیشه یوتیوب دارید که می توانید بررسی کنید و تمرین خود را شروع کنید. به طور منظم تمرین کنید و با درس نقاشی خود سازگار باشید. گاهی اوقات کار هنری شما خوب می شود، گاهی اوقات بد، اما باید ادامه دهید و هیچ چیز نباید مانع شما شود.
 اگر صبور باشید و تمرین کنید بهتر است. من می‌خواهم یک نکته را سریع بگویم: مردم در دنیای مدرن وقت ندارند، اما نتایج فوری می‌خواهند. هنر در دسته نودل های 2 دقیقه ای قرار نمی گیرد. باید صبور بود و تمرین کرد و به فرآیند و زمان اعتماد کرد، نتیجه خوبی می‌دهد و تسلط پیدا می‌کنی.
 این را در زندگی خود به خاطر بسپارید، حتی اگر بخواهید یا نخواهید روزها مانند گذشته می گذرند. تصمیم امروز شما برای دنبال کردن نقاشی به عنوان یک سرگرمی می تواند بسیاری از یکنواختی زندگی شما را تغییر دهد. به معنای واقعی، می تواند به زندگی شما و خانواده شما رنگ بدهد. وقتی تصمیم گرفتید و شروع به حرکت به سمت رشته هنری خود کردید، شروع به فکر کردن خواهید کرد.
 می توانم با یک جمله دیگر پایان دهم. مغز شما شروع به فکر کردن می کند اگر بتوانید هر زمان چیزی را ببینید، نقاشی کنید. این یک احساس خوب است و بیش از هر چیز نقاشی های شما ناشی از تصمیم شماست که مدت ها به تعویق انداخته اید و با صدای بلند صحبت خواهد کرد. به یاد داشته باشید، اکنون یا هرگز. شروع به نقاشی کنید. تو هیچ وقت در این مورد پشیمان نمیشوی.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 574]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن