تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797876858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعمیر مایکروفر ال جی در اصفهان _ اصفهان تکنیک


واضح آرشیو وب فارسی::





مایکروفرها برای گرم کردن غذا و یا پخت و پز در زمان کوتاه­تر مفید عمل می­کنند. این دستگاه­های کاربردی علی رغم کیفیتی که دارند ممکن است در طول زمان به دلیل استفاده نادرست، خراب شوند. تعمیر مایکروفر ال جی در اصفهان به دلیل پیچیدگی این دستگاه باید توسط افراد متخصص و حرفه­ای انجام بگیرید. تکنسین­های فعال در نمایندگی مایکروفر ال جی در اصفهان با داشتن دانش تخصصی و تجهیزات کافی می­توانند در اسرع وقت به مشکلات دستگاه شما رسیدگی کنند. به یاد داشته باشید که قبل از هر گونه عیب یابی، مایکروفر را از برق بکشید. اگر در این زمینه سر رشته ندارید، به هیچ وجه برای دستکاری دستگاه اقدام نکنید. فورا با تکنسین­های متخصص و حرفه­ای برای دریافت راهنمایی­های لازم، تماس بگیرید. 

در اینجا به مشکلات مایکروفرها و راهنمایی­های کاربردی برای حل آنها می­پردازیم.

 

تعمیر مایکروفر ال جی در اصفهان وقتی دستگاه روشن نمی­شود

اگر برق به طور ناگهانی قطع و وصل شود و مایکروویو اکنون کار نمی­کند، محتمل­ترین علت این است که فیوز مایکروفر ال جی سوخته باشد. از یک مولتی متر استفاده کنید و وضعیت فیوزها روی مایکروویو را بررسی نمایید. اگر فیوز دستگاه سالم است و کار نکردن مایکروفر به دلیل نقص فنی در قطعات الکترونیکی رخ داده باشد، بهتر است با تکنسین­های متخصص تعمیر مایکروفر ال جی در اصفهان تماس بگیرید. 

تعمیر مایکروفر ال جی در اصفهان به علت خرابی فیوز حرارتی

فیوز حرارتی مایکروویو را از گرمای بیش از حد محافظت می­کند. این فیوز یک وسیله ایمنی است و گرمای بیش از حد را حس می کند. اگر فیوز خیلی داغ باشد، فیوز می­شکند و مایکروویو برق نخواهد داشت. فیوز حرارتی را می­توانید با برداشتن صفحه نمایش پیدا کنید و وضعیت آن را بررسی نمایید. اگر این قطعه معیوب شده باشد، لازم است که فیوز دستگاه را تعویض نمایید. لطفا به یاد داشته باشید که تعویض این قطعه حتما باید به دست افراد حرفه­ای و کاربلد انجام شود. تکنسین­های تعمیر مایکروفر ال جی در اصفهان به صورت شبانه روزی اماده خدمت رسانی به شما مشتریان محترم هستند. کافیست با کارشناسان نمایندگی مایکروفر ال جی در اصفهان تماس بگیرید و موضوع را با انها در میان بگذارید. فرورا راهنمایی­های لازم را در اختیار شما قرار می­دهند. 

اجاق مایکروویو کاملاً خاموش است، بدون چراغ، بدون نمایشگر

فیوز سرامیکی، مایکروویو شما را در برابر مشکلات برق محافظت می­کند. اگر این فیوز از کار بیفتد، مایکروویو برق نخواهد داشت. بهتر است وضعیت این قطعه را بررسی نمایید و از سالم بودن آن اطمینان خاطر کسب کنید. همانطور که می­دانید دستگاه مایکروفر به واسطه اتصال به جریان برق، کار می­کند و اگر مشکلی در این بین رخ دهد، احتمال روشن شدن دستگاه از بین می­رود. به دلیل خطرات ایمنی، بهتر است از کارشناسان نمایندگی مایکروفر ال جی در اصفهان بخواهید تا دستگاه شما را عیب یابی کنند. 





سوئیچ درب مایکروویو (سوئیچ اینترلاک) دچار مشکلات جدی است

چراغ های اجاق مایکروویو به صورت متقاطع روشن می­شوند اما فر گرم نمی­شود. اگر به نظر می رسد مایکروویو کار می­کند اما گرم نمی­شود، ممکن است سوئیچ درب مشکل داشته باشد. به این سوئیچ INTERLOCK SWITCH نیز می­گویند. این یک قطعه حساس در طراحی مایکروفر ها به شمار می­رود و نقش اساسی در عملکرد این دستگاه بر عهده دارد. سوئیچ درب، قطعات موجود در مایکروویو را کنترل می­کند تا هنگام بسته شدن درب روشن شوند و هنگام باز شدن درب خاموش شوند. اگر این کلید معیوب باشد، مایکروویو عملکرد خوبی را به ظاهر  نشان می­دهد، اما گرما ایجاد نمی­کند. اگر سوئیچ معیوب است و نیاز به تعویض دارد، بدون فوت وقت با تعمیرکاران متخصص تعمیر مایکروفر ال جی در اصفهان تماس بگیرید. تعویض سوئیچ درب مایکروویو (اینترلاک) کار کاملا تخصصی است و نیاز به اقدامات جدی دارد. این کار را به افراد کاربلد و مجرب بسپارید. 

 

تعمیر قفل معیوب در نمایندگی مایکروفر ال جی در اصفهان

هنگامی که درب مایکروفر بسته می­شود، قفل با کلید درب درگیر می­شود. اگر قفل شکسته شود، به درستی کار نمی­کند و مایکروویو همچنان در وضعیت خاموشی خواهد بود. قفل را به صورت چشمی بررسی کنید تا ببینید آیا شکسته یا آسیب دیده است. در صورت مشاهده آسیب، پانل درب داخلی باید جدا شود. اگر قفل درب شکسته شده است، آن را بردارید و تعویض کنید. تعویض قفل درب مایکروویو را به افراد متخصص و آشنا به تعمیر مایکروفر ال جی در اصفهان بسپارید.

چه زمانی برای تعمیر مایکروفر ال جی در اصفهان مراجعه کنیم؟

اگر مایکروویو نمی­چرخد، این می­تواند به این معنی باشد که فیوز یا سوئیچ درب خراب است. برای تعمیر یا تعویض این قطعه به نمایندگی مایکروفر ال جی در اصفهان مراجعه کنید . اگر در مایکروویو را بسته­اید، صدای کار کردن مایکروویو را می­شنوید اما باز هم گرم نمی­شود- اگر جرقه­هایی در مایکروویو می­بینید یا صفحه گردان نمی­چرخد، همه اینها نشان می­دهند که ایرادات فنی در کارایی دستگاه رخ داده است و نیاز به اقدامات جدی دارد. حتما به مراکز تعمیر مایکروفر ال جی در اصفهان مراجعه نمایید.  در ادامه به شما می­گوییم که هنگام بروز ایرادات مایکروفر چه کاری باید انجام دهید: 

1 - مطمئن شوید که مایکروویو به برق وصل است.

2- وضعیت فیوزها را بررسی کنید و از سلامت آنها مطمئن شوید. 

 اگر فیوز مایکروویو سوخته باشد، نیاز به تعویض این قطعه ضرورت پیدا می­کند. برای انجام این کار با کارشناسان تعمیر مایکروفر ال جی در اصفهان  تماس گرفته و موضوع را به آنها اطلاع دهد. راهنمایی­های ارائه شده را عملی کنید و ببینید که آیا نشانه­های خرابی برطرف می­شوند یا خیر. گاهی شدت معیوب بودن دستگاه به حدی است که الزاما باید به نمایندگی مایکروفر ال جی در اصفهان مراجعه کنید و از تعمیرکاران اصفهان تکنیک بخواهید تا از نزدیک دستگاه را عیب یابی کنند. 



داخل مایکروفر ال جی جرقه دارد

این می­تواند ناشی از این باشد که شما یک قابلمه یا تکه فلزی در مایکروویو قرار داده­اید. مایکروویو را خاموش کنید و 5 دقیقه یا بیشتر صبر کنید تا سرد شود و سپس جسم فلزی را در مایکروویو بردارید. همچنین لازم است که داخل مایکروفر را چک کنید. ممکن است غذا روی دیواره­های مایکروویو پاشیده شود و در نتیجه باعث ایجاد جرقه شود. مایکروویو را از ذرات اضافی غذا تمیز کنید. در صورتی که عوامل فوق را بررسی نمودید و علت ایراد را مربوط به نقص فنی دستگاه، تشخیص دادید فورا با تکنسین­های حرفه­ای تعمیر مایکروفر ال جی در اصفهان تماس بگیرید.

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 450]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن