تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796899386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صفر تا صد خرید لوازم یدکی خودرو


واضح آرشیو وب فارسی::

لوازم یدکی خودرو ارتباط مستقیمی با عملکرد و ایمنی خودرو دارد. اغلب کارخانه های خودروسازی پس از رونمایی محصولات جدید، لوازم یدکی مربوط به آن را نیز تولید و به بازار عرضه می کنند. مشتریان می توانند قطعات مورد نیاز خود را در بازار پیدا کنند و در شرایط مختلف مانند تصادف یا خراب شدن خودرو، قطعات را تعویض نمایند. خرید قطعات یدکی خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است؛ از این رو مصرف کنندگان باید با ویژگی و خصوصیات آن نیز آشنا باشند. چنانچه قصد خرید لوازم لیفان یا هر خودرو دیگری را دارید پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

لوازم یدکی خودرو

فرقی نمی کند که خودرو شما توسط کدام کمپانی ساخته شده، در هر صورت ممکن است به هر دلیلی دچار خرابی یا مشکل شود که نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. آشنایی با قطعات یدکی خودرو به شما این امکان را می دهد که حتی در صورت نبود مکانیک و تعمیر کار حرفه ای بتوانید به راحتی قطعه مورد نظر خود را تعویض کنید و عملکرد خودرو خود را بهبود بخشید.

 لوازم یدکی که برای خودرو های جک، لیفان یا برلیانس استفاده می کنید باید توسط کارخانه خودرو تولید شود و از نظر مدل و نوع و همخوانی داشته باشد. متاسفانه برخی از مراکز فروش و فروشگاه های لوازم یدکی، محصولات بی کیفیت و تقلبی خود را با قیمت های ارزان تری به فروش می رسانند، این موضوع نه تنها به عملکرد خودرو شما آسیب می زند بله به مرور زمان باعث خراب شدن سایر قطعات شا خواهند شد؛ بنابراین باید هنگام انتخاب فروشگاه لوازم یدکی دقت بالایی داشته باشید. برای خرید انواع لوازم جک، لیفان، ایسوزو و…. نیز می توانید به فروشگاه الویدک مراجعه کنید و از تنوع و کیفیت بالا محصولات لذت ببرید.



معرفی لوازم یدکی های پرکاربرد ماشین

خودرو های موجود در بازار از قطعات و بخش های مختلفی تشکیل شده اند. هر یک از این قطعات کوچک یا بزرگ نقش خاصی را ایفا می کنند و به نحوی باعث به حرکت درآمدن چرخ های خودرو می شوند. از مهم ترین و کاربردی ترین قطعات یک خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • انواع چراغ خودرو
  • سپر ماشین
  • جلو پنجره ای
  • درب ماشین
  • گلگیرهای خودرو

این قطعات به دلیل کاربرد بالایی که دارند، در مقایسه با سایر لوازم یدکی خودرو در معرض خطر بیشتری هستند؛ به همین دلیل بیشتر از سایر قطعات نیاز به تعمیر و تعویض خواهند داشت.

تشخیص لوازم یدکی اصل از تقلبی

با توجه به افزایش قیمت لوازم یدکی در ایران، برخی از تولیدکنندگان و فروشندگان داخلی و خارجی محصولات تقلبی و بی کیفیت خود را وارد بازار می کنند. با توجه به اینکه مواد اولیه این قطعات بی کیفیت و نامناسب هستند، هزینه ساخت و تولید آن نیز بسیار کمتر از لوازم یدکی اصلی خواهند بود. همین موضوع باعث می شود تا اکثر مشتریان برای خرید قطعات ارزان قیمت و تقلبی وسوسه شوند؛ اما بهتر است بدانید که با انتخاب این گزینه نه تنها سود نمی کنید بلکه بعدها مجبورید هزینه های چند برابر بابت خسارات وارد شده به خودرو و حتی خسارات جانی پرداخت نمایید.

برای خرید مطمئن لوازم برلیانس با قیمت مناسب و کیفیت بالا پیشنهاد می کنیم به سایت الو یدک مراجعه کنید. با خرید لوازم یدکی اصل برای خودرو خود می توانید با خیالی راحت رانندگی کنید و از عملکرد خوب خودرو خود لذت ببرید.

خرید آنلاین لوازم یدکی خودرو

درست است که خرید خودرو و استفاده از آن کار بسیاری از افراد را راحت کرده است؛ اما در کنار آن باید هزینه هایی را بابت سوخت، بیمه، جریمه و…. نیز کنار بگذارید. یکی از هزینه های مهمی که همه رانندگان باید آن را در نظر داشته باشند، هزینه خرید و تعویض قطعات یدکی خودرو است. به طور کلی همه کسانی که قصد خرید خودرو با هر برندی را دارند، باید از قبل به فکر هزینه های ناشی از خراب شدن این قطعات باشد.

فرقی نمی کند که به دنبال لوازم ایسوزو هستید یا لیفان، نکته ای که اهمیت دارد این است که قطعه مورد نظر اصل باشد و عملکرد اولیه خودرو شما را بازگرداند. یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که معمولا مشتریان هنگام خرید لوازم یدکی خودرو به آن دقت می کنند؛ مناسب بودن قیمت آن است. بدون شک بهترین راه برای خرید قطعات یدکی با کیفیت و به صرفه در ایران، پیدا کردن فروشگاه لوازم یدکی معتبر است.

امروزه مراکز زیادی در سراسر ایران تاسیس شده اند که به کمک سامانه فعال شده، محصولات یدکی خود را با قیمت های مختلفی به فروش می رسانند. اما از آن جایی که نمی توان به همه آن ها اعتماد کرد؛ پیدا کردن فروشگاه لوازم یدکی کار نسبنا سختی خواهد بود. چنانچه شما قصد خرید لوازم یدکی لیفان، ایسوزو یا جک را دارید می توانید به سایت aloyadak.co مراجعه کنید و انواع لوازم یدکی برقی، بدنه یا حتی اکسسوری خود را انتخاب نمایید. محصولات مورد نظر شما بعد از ثبت سفارش در زمان کوتاهی به دست شما خواهد رسید.



قیمت لوازم یدکی

 یکی از مهم ترین سوالاتی که معمولا توسط مشتریان مطرح می شود این است که آیا گران بودن قیمت قطعات یدکی خودرو به نشانه مرغوب بودن آن ها است؟ بدون شک جواب این سوال خیر است؛ زیرا برخی از فروشگاه ها و مراکز فروش به دلیل شهرت بالایی که دارند، قطعات خود را چندین برابر قیمت بازار به فروش می رسانند و مشتریان به دلیل اعتمادی که نسبت به این برند دارند، با خیال راحت از آن خرید می کنند. با این وجود نمی توان ادعا کرد که محصولات ارزان قیمت همیشه بی کیفیت و تقلبی هستند. با پیدا کردن فروشگاه های معتبر و قابل اطمینان می توانید انواع لوازم یدکی برقی، موتوری و… خود را کیفیت بالا و قیمت بسیار ارزان تهیه کنید و سالیان سال از آن استفاده نمایید. الو یدک یکی از بهترین مراکزی است که می توانید با مراجعه به آن از صداقت گفته ما مطمئن شوید.

پیشنهاد امروز : طراحی سایت برای افزایش مشتری با بهترین امکانات

تعویض قطعات یدکی

خودرو های موجود در بازار از دو نوع لوازم یدکی تشکیل می شوند. دسته ای از قطعات باید در بازه های زمانی منظم تعویض شوند؛ در مقابل برخی از آن ها تنها در صورت خراب شدن یا ضربه دیدن نیاز به تعویض خواهند داشت. به عنوان مثال لنت ترمز یا کلیه قطعات سیستم ترمز، از آن دسته قطعاتی هستند که در دوره های مرتب باید تعویض شوند تا اختلالی در عملکرد خودرو وارد نشود. به طور کلی پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه قطعات خودرو با مشکل خاصی روبرو شوند، آن را در زمان ها معین شده تعویض کنید تا مشکلات جدی تری برای خودرو شما ایجاد نشود.

لوازم یدکی خودرو را از کجا بخرم؟

همانطور که می دانید تشخیص اصل یا تقلبی بودن قطعات یدکی خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است و نقش مهمی در عملکرد خودرو شما خواهد داشت؛ به همین دلیل توصیه می کنیم در انتخاب فروشگاه لوازم یدکی دقت کنید و برای کاهش هزینه خرید به هر فروشگاهی اعتماد نکنید. با توجه به اینکه کلیه محصولات ارائه شده در فروشگاه الو یدک توسط مشتریان تایید شده اند؛ پیشنهاد می کنیم این فروشگاه را برای خرید قطعات خود انتخاب کنید.

جمع بندی

 امروزه بازار خرید و فروش لوازم یدکی در ایران حسابی داغ شده است. با توجه به این موضوع و همچنین افزایش قیمت قطعات در ایران، برخی از مراکز، قطعات تقلبی و بی کیفیت خود را به جای محصولات اصل به فروش می رسانند. به همین دلیل پیدا کردن بهترین فروشگاه لوازم یدکی کار دشواری شده است. الو یدک با سابقه درخشانی ک در حوزه خرید و فروش لوازم یدکی دارد گزینه مناسبی برای کسانی است که به دنبال یک خرید مطمئن و به صرفه هستند. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 299]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن