تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799186209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمام مواردی که باید درباره اجاق گاز اسنوا بدانید


واضح آرشیو وب فارسی::

همه ما بخش بزرگی از آسایش و راحتی خود را مدیون اجاق‌گاز هستیم. امروزه با وجود تکنولوژی‌‌های پیشرفته، اجاق گاز تنها یک وسیله ساده برای آشپزی نیست. اجاق گاز اسنوا همکار همه فن حریف در آشپزی است و چه کسی از چنین دستیاری بدش می‌آید؟

اجاق‌ گازهای اسنوا در رنگ‌بندی‌های مختلف، زیبایی فضای آشپزخانه‌های ایرانی را دوچندان می‌کند. این اجاق گازها دارای فناوری‌ها و امکاناتی هستند که در مدل‌های مختلف متفاوت است. اگر علاقه دارید که با امکانات اجاق گازهای برند اسنوا و انواع آن‌ها آشنا شوید این مطلب را دنبال کنید.



اجاق گاز اسنوا چه امکاناتی دارد؟

برند ایرانی اسنوا در استفاده از تکنولوژی و امکانات مناسب در محصولات خود، برند معتبری است. درباره لوازم خانگی اسنوا حرف‌های زیادی برای گفتن وجود دارد اما اجاق گاز‌‌های اسنوا یک وسیله ضروری و پراستفاده است که هنگام خرید نباید به آن بی گدار به آب بزنیم. بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از خرید آن را را بررسی کنید.

از ویژگی‌ها و امکانات اجاق گاز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • صفحه نمایش اجاق گاز LED است که چنین صفحه نمایشی در بین اجاق گاز‌‌های ایرانی کم سابقه است.
  • در بدنه اجاق گاز از استیل ضدزنگ استفاده شده است.
  • این اجاق گاز‌ها ظاهر زیبا و جذابی دارند.
  • قیمت اجاق گازهای اسنوا نسبت به برندهای داخلی و خارجی دیگر مناسب‌تر است.

در ادامه برخی از امکانات اجاق گاز را به صورت کلی‌تر بررسی می‌کنیم.

پوشش نانو کلین

پس از پخت غذای خوشمزه، ذرات باقی مانده روی اجاق گاز دیده می‌شود که باید آنها را تمیز کنیم. اکثر افراد این کار را خسته کننده می‌دانند. پوشش سطح اجاق گاز بر اثر تماس با مواد شوینده، پس از یکسال از بین می‌رود اما پوشش نانو کلین یک لایه ماندگار است.



پاک سازی آسان و سریع

این لایه باعث می‌شود چربی‌‌ها به صورت توپ‌‌های کوچک جمع شوند و شما به راحتی با کمک یک دستمال پارچه‌ای، اجاق گاز خود را تمیز کنید.

ترموکوپل صفر ثانیه

اجاق گاز وسیله‌ای خطرناک است و ایمنی آن اهمیت بالایی دارد. ترموکوپل وظیفه این کار را برعهده دارد. ترموکوپل اجاق گاز اسنوا به محض خاموش شدن شعله، جریان گاز را قطع و از نشت آن جلوگیری می‌کند.

ویژگی‌‌ های وسوسه کننده اجاق گاز اسنوا

اگر زندگی در خانه دانشجویی را تجربه کرده باشید حتما اجاق گاز‌‌های کوچک را دیده‌اید. این اجاق گاز‌‌ها یک تا دو شعله دارند که آشپزی در یک آشپزخانه کوچک را فراهم می‌کنند. اجاق گاز‌‌های تک شعله نیز وجود دارند که برای نذری، هیئت‌‌ها و مسافرت استفاده می‌کنند.

اجاق گاز فردار که بیشتر ما به هنگام آشپزی با آنها سروکار داریم، چهار یا پنج شعله دارند که آشپزی را برای شما راحت‌تر می‌کند. با استفاده از فر‌‌های اجاق گاز‌‌ می‌توانید انواع کیک و مرغ‌‌های سوخاری را آماده کنید. انواع اجاق گاز از نظر جنس نیز متفاوت هستند که در بازار به صورت شیشه‌ای، استیل و سرامیکی وجود دارد.

در ادامه چند سری از معروف‌ترین اجاق گازهای اسنوا را معرفی می‌کنیم.

 اجاق گاز سری والنتینو

اجاق گاز والنتینو دارای سه مدل اجاق گاز ساباف، کلاسیک و دیجیتال است. این سه مدل از لحاظ ویژگی‌‌های شیشه کشویی درب فر و پوشش نانو کلین با هم تفاوتی ندارند و در رنگ‌های سفید و مشکی در بازار وجود دارد.

اجاق گاز والنتینو در کنار ظاهر زیبا باید بتواند به خوبی گرما و حرارت لازم را برای پخت و پز فراهم کند. البته در کنار این ویژگی‌ها، مصرف انرژی نیز بسیار مهم است.



اجاق گاز آدرینا اسنوا

اجاق گاز‌‌ سری آدرینا

اگر به جوجه علاقه دارید و ظاهر زیبا و مدرن اجاق گاز برای شما مهم است، به سراغ سری آدرینا بروید. اجاق گاز آدرینا امکانات کاملی دارد از جمله این امکانات می‌توان به پوشش نانو کلین، ترموکوپل صفر ثانیه، لعاب آسان پاک شو، جوجه گردان، فن انتقال حرارت، قفل کودک و دو شعله زمان‌دار اشاره کرد.

اجاق گاز آکونومی

اگر به زمان حساس هستید اجاق گاز‌‌های سری اکونومی برای شما مناسب است. اکثر مدل‌‌های اجاق گاز‌‌ سری اکونومی، تایمر دیجیتال دارند که زمان پخت را مدیریت می‌کند. اجاق گاز آکونومی ظاهر جذابی دارد که توجه افراد زیادی را به خود جلب می‌کند.

چرا اجاق گاز اسنوا بخریم؟

همه ما با توجه به نیاز خود به سراغ خرید لوازم خانگی می‌رویم و با توجه به نیاز خود، یک وسیله باکیفیت را انتخاب می‌کنیم. اکثر اجاق گازهای اسنوا به عایق بدنه پوشش نانو کلین و سیستم سلف‌کلین مجهز هستند که تنها در جزئیات کوتاهی با هم تفاوت دارند.

تعداد زیادی از برندهای تولیدکننده اجاق گاز در ایران وجود دارد که هرکدام ویژگی‌‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. با این وجود این سوال پیش می‌آید که چرا اجاق گاز اسنوا بخریم؟ این اجاق گاز چه مزیتی نسبت به سایر رقبا دارد؟

  1. قیمت مناسب

اجاق گازهای اسنوا در کنار کیفیت مناسب، قیمت پایینی دارند. این اجاق گاز‌‌ها نسبت به اجاق گاز‌‌های داخلی ارزان‌تر هستند و امکانات بیشتری را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهند.

  1. خدمات پس از فروش

 خدمات پس از فروش اجاق گاز‌‌های اسنوا باعث می‌شود که مشتری از طول عمر اجاق گاز و کیفیت مطمئن شود و با خیال راحت از این محصول استفاده کند.



صفحه نمایش لمسی

اجاق اسنوا را از کجا بخریم؟

اگر انسان‌‌های اولیه می‌دانستند که در آینده آن دو سنگ آتش زن، به چنین اجاق‌گاز‌‌های جذابی تبدیل می‌شوند قطعا به فکر اختراع یک ماشین زمان بودند که به دنیای ما بیایند و آشپزی آسان و بی‌دردسر را تجربه کنند.

اجاق گاز‌‌های اسنوا با ظاهر امروزی و امکاناتی مانند قفل کودک، دماسنج دیجیتالی، پوشش نانو کلین وغیره به شما حس آشپزی مدرن را می‌دهند.

اجاق گاز نقش اول آشپزخانه را یافا می‌کند بنابراین باید در هنگام خرید آن بسیار دقت کنید. برندچی یک فروشگاه مرجع خرید آنلاین برای خرید اجاق گاز اسنوا است که به شما در خرید این محصول کمک می‌کند. در این سایت می‌توانید مدل‌های مختلف این محصول را مشاهده ‌کنید و پس از بررسی ویژگی‌ها، امکانات و قیمت آن، کالای موردنظر خود را خریداری کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1326]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن