تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799246908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین ماشین لباسشویی برای خانه شما کدام است؟


واضح آرشیو وب فارسی::


اگر ماشین لباسشویی خانه شما قدیمی شده و مانند قبل لباس‌ها را تمیز نمی‌کند یا صداها و لرزش‌های عجیب و غریب دارد، وقت آن رسیده که یک ماشین لباسشویی جدید بخرید. البته در حال حاضر انواع مختلفی از این وسیله مهم توسط برندهای مختلف تولید شده و در بازار یافت می‌شود. به همین دلیل ممکن است شما هم در خرید دچار تردید شوید و نتوانید به‌راحتی بهترین گزینه را برای خانه خود انتخاب کنید. در این صورت پیشنهاد می‌کنم تا پایان این صفحه همراه من بمانید تا با نکات مهم در خرید  بهترین ماشین لباسشویی آشنا شوید.

ماشین لباسشویی چه ظرفیتی داشته باشد؟

برای پاسخ به این سوال باید به جمعیت افراد خانواده خود نگاه کنید. در عین حال آیا خانواده شما در حال رشد است؟ آیا کودکان بازیگوشی دارید که هرروز با انبوهی از لباس‌های کثیف و گل‌آلود به خانه می‌آیند یا اینکه یک خانواده کوچک هستید؟ توجه به همین موارد به‌خوبی می‌تواند ظرفیت ماشین لباسشویی موردنیاز خانه شما را تعیین کند.

نکته مهم دیگر این است که حتما ماشین لباسشویی را بر اساس نیاز خود خرید کنید. به عبارت دیگر از یک ماشین با ظرفیت 6 کیلوگرم نیاز شما را تامین می‌کند، دلیلی برای خرید ظرفیت بالاتر وجود ندارد. گمان نکنید که با خرید ماشین لباسشویی در ظرفیت بیشتر کار خرید را راحت کردید و تا مدت‌ها نیاز به این ابزار ندارید. حقیقت این است که موقع روشن کردن ماشین لباسشویی باید بیشتر ظرفیت آن پر شده باشد تا در بلندمدت در عملکرد لباسشویی مشکلی ایجاد نشود.

مصرف انرژی ماشین لباسشویی چقدر است؟

میزان مصرف آب و برق دو موضوع مهمی هستند که در بلندمدت می‌توانند هزینه‌های شما را افزایش دهند. به همین دلیل حتما در هنگام خرید ماشین لباسشویی باید به میزان مصرف انرژی دستگاه دقت کنید. در حال حاضر این موضوع برای همه اهمیت پیدا کرده است و به همین دلیل شرکت‌های تولیدکننده هم تلاش می‌کنند که محصولات جدید خود را با حداقل نیاز به مصرف انرژی به بازار عرضه کنند.

سیستم برچسب انرژی EU برای نشان دادن مقدار مصرف انرژی به کار می‌رود و از حرف G تا A متغیر است. در حال حاضر بهترین گزینه، دستگاهی با درجه A+++ است. علاوه بر آن دقت داشته باشید که هرچه مصرف انرژی کمتر باشد، عمر مفید دستگاه هم افزایش پیدا می‌کند و قیمت خرید نیز بیشتر می‌شود. اما می‌توانید اطمینان داشته باشید که موقع استعلام قبض آب با هزینه‌های عجیب و غریب و سرسام‌آور روبرو نخواهید شد.

ماشین لباسشویی صفحه نمایش داشته باشد یا خیر؟

ما در دنیای دیجیتال زندگی می‌کنیم و هرروز فنّاوری نمای جدیدی از راحتی را برای ما به ارمغان می‌آورد. برندهای تولیدکننده ماشین لباسشویی هم به این موضوع دقت می‌کنند و با تولید دستگاه‌هایی با صفحه نمایش، کارکرد این دستگاه را آسان‌تر می‌کنند.  مزیت برخورداری ماشین لباسشویی از صفحه نمایش در این است که تنظیمات دستگاه راحت‌تر خواهد بود. علاوه بر آن به‌خوبی می‌توانید تشخیص دهید که روند شستشو، ماشین در چه مرحله‌ای قرار دارد. علاوه بر آن تمام اطلاعات درباره زمان شستشو، خشک‌کن و وضعیت جاری آن روی صفحه نمایش دیده می‌شود.

سرعت چرخش مناسب چقدر است؟

این فاکتور سرعت  و میزان زمان لازم برای خشک کردن لباس‌ها را تعیین می‌کند. هرچه سرعت چرخش بیشتر باشد، لباس‌ها نیز با سرعت بیشتری خشک می‌شوند. البته این موضوع به جهانی جذاب است، اما در نظر داشته باشید که هرچه سرعت چرخش بیشتر باشد، چین و چروک لباس هم افزایش پیدا می‌کند. بنابراین اگر هنوز هم این فاکتور برای شما مهم است، از شستن لباس‌های نخی در سرعت بالا خودداری کنید. 

نکته مهم دیگر این است که هرچه سرعت چرخش بیشتر شود، ماشین لباسشویی هم صدای بیشتری خواهد داشت و احتمال تکانه‌های شدید در هنگام خشک کردن لباس‌ها وجود دارد. در عین حال اگر می‌خواهید از این قابلیت برای شستشوی لباس‌ها استفاده کنید، قبل از هر چیز باید ماشین لباسشویی را به‌خوبی در مکانش نصب کرده باشید و از تراز بودن آن اطمینان داشته باشید.

عمر مفید ماشین لباسشویی چقدر مهم است؟

گاهی اوقات تصور می‌شود که عمر وسایل برقی خانگی بسیار کوتاه است و هرچند شال یکبار باید به فکر خرید گزینه‌ای جدید و نو بود. البته نمی‌توان انکار کرد که در گذر زمان وسایل برقی جدید دارای تکنولوژی‌های نو و بهتری هستند؛ اما دلیلی ندارد که یک وسیله برقی عمر کوتاهی داشته باشد.

تمام محصولات برقی خانگی دارای یک عمر حداقلی هستند که حدود 5 تا 10 سال است. اما محصولات ارزان‌تر دارای عمر مفید کمتر و حدود 600 ساعت هستند. درحالی‌که اگر به دنبال وسایل مرغوب‌تر و از برندهای معتبر باشید، عمر مفید بالاتری حدود 10 هزار ساعت خواهند داشت. البته هرچه عمر مفید ماشین لباسشویی بیشتر باشد، قیمت و کیفیت آن‌هم بالاتر می‌رود. به همین دلیل با خرید قسطی ماشین لباس شویی ال جی به‌خوبی می‌توانید بهترین گزینه‌ها را با قیمت مقرون به‌صرفه تهیه کنید.

ماشین لباسشویی تسمه‌ای بهتر است یا بدون تسمه

موضوع مهم دیگری که در خرید ماشین لباسشویی اهمیت دارد، توجه به تسمه‌ای بودن یا فاقد تسمه بودن آن است. دستگاه‌های بدون تسمه به این صورت طراحی شدند که موتور آن در پشت قرار دارد و محفظه آن بدون تسمه می‌چرخد. در عین حال صدا و لرزش کمتری هم تولید می‌کند و به همین دلیل قیمت بالاتری هم دارد. همچنین این مدل ماشین لباسشویی در مصرف انرژی بهینه‌تر عمل می‌کند و قدرت موتور بیشتری دارد. اما نکته منفی درباره ماشین لباسشویی بدون تسمه، حساسیت بالای آن‌ها به ضربه و تغییرات در ولتاژ است.

ماشین‌های تسمه دار هم ویژگی‌های خاص خود را دارند. این دستگاه‌ها موقع شستشو سروصدای زیادی از خود تولید می‌کند و اگر بیشتر از ظرفیت در آن لباس بریزید، شستشو را آغاز نمی‌کند. این دستگاه‌ها دارای قیمت کمتری هستند و آب و برق بیشتری هم مصرف می‌کنند.

جنس محفظه داخلی ماشین لباسشویی چه باشد؟

برندهای تولیدکننده لباسشویی از مواد و متریال متفاوتی برای قیمت داخلی محفظه ماشین استفاده می‌کند. این متریال ممکن است پلاستیک، سرامیک یا استیل باشد. به‌صورت کلی پلاستیک دوام بیشتری نسبت به جنس سرامیکی دارد. اما محفظه ساخته شده از استیل بهترین گزینه است که دوام بیشتری دارد. در عین حال استیل به دلیل ویژگی‌های خاص خود زنگ نمی‌زند، بو نمی‌گیرد و بعد از مدتی دچار رنگ‌پریدگی نمی‌شود. علاوه بر آن سرعت چرخش دستگاه در محفظه‌های استیلی بیشتر است.

قابلیت‌های شستشوی اضافی

امروزه ماشین‌های لباسشویی با قابلیت‌های اضافی در شستشو تولید و روانه بازار می‌شوند. به‌طور مثال اتصال به وای فای  و اینترنت اشیاء برای کنترل شستشو با کمک اینترنت ابتکار جدیدی در حوزه فناوری است. همچنین قابلیت اضافه کردن لباس در هنگام شستشو، امکان شستشوی دستی برای لباس‌های لطیف، شستشوی سریع و مواردی ازاین‌دست، گزینه‌های جدیدی هستند که برندهای تولیدکننده به محصولات خود اضافه می‌کنند. البته برخورداری از قابلیت‌های بیشتر به معنای قیمت بیشتر ماشین لباسشویی است. علاوه بر آن حساسیت دستگاه نیز به صدمات و آسیب‌های محیطی بیشتر می‌شود. 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1784]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن