تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797860999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راز داشتن شال و روسری شیک از شال و روسری الماس جنوب


واضح آرشیو وب فارسی::

راز داشتن شال و روسری شیک از فروشگاه الماس جنوب

در زمانی که پوشاک اندک اندک به کالایی لوکس تبدیل گشته و از سبد خرید بسیاری از خانم ها و خانواده ها حذف شده ، شال و روسری به دلایل متعددی هنوز یکی از اجناسی است که بسیاری از خانم ها ماهیانه حداقل یکی از آن را خریداری میکنند در این مقاله سعی شده راهنمایی های مهم در مورد تهیه این کالای مهم در پوشاک بانوان ذکر شود.

شال و روسری به عنوان یکی از بارزترین بخش مد و لباس هر خانم ایرانی از دیرباز مورد توجه بوده است این اهمیت و نگاه دقیق نیز در زمان حال بسیار گسترده تر شده است و از بخش های اصلی استایل و ست کردن لباس های زنانه میباشد اما نکاتی که نظر ما در فروشگاه شال و روسری الماس جنوب مهم هست در انتخاب نوع و رنگ شال و روسری تاثیر گذار است با هم سعی در مرور آنها داریم و بخش های مهم را یاد آوری میکنیم .
برخی از دلایل همچون : 
1 – نسبت به سایر پوشاک قیمت بسیار ارزانتری دارد 
2- هدیه ای مقرون به صرفه است برای کسانی که دوستشان داریم 
3 – تنوع بسیار زیادی از لحاظ جنس و طرح و قیمت دارد .

این پارامتر ها باعث شده است تا خانم ها برای ایجاد تغییر در استایل خود بسوی انتخاب و اضاف کردن شال و روسری های جذاب و رنگارنگ و برند های روز بازار ایران سوق پیدا کنند همچنین مینی اسکارف یا روسری دهه شصتی بار دیکه توانسته جای خود را در مغازه ها باز کند و از رونق قابل توجه ایی برخوردار شود.


شال الماس جنوب

انتخاب شال یا روسری ؟ 


ابتدا باید بدانیم آیا ما با پوشیدن شال راحتر هستیم یا روسری بسیاری از خانم ها روسری را به علت پوشش بیشتر آن بر روی سر و گردن ترجیح میدهند یا بخاطر طرح های رنگارنگ و مختلف ان برای خرید روسری اشتیاق بیشتری دارند که بطور کلی که با شال متفاوت است .
 و بالعکس بعضی از خانم ها شال را به خاطر راحتی و سبکتر بودن آن میپسندند ما در فروشگاه شال و روسری الماس جنوب بستری را فراهم کرده ایم تا تمامی خانم ها با هر سلیقه ای که دارند بتوانند شال و روسری مورد پسند خود را بیابند . و براحتی خرید اینترنتی شال و روسری خود را انجام دهند . 
انتخاب رنگ و بافت شال و روسری 
شال و روسری ها دارای بافت و پارچه های مختلفی مباشند از جمله شال نخی یا روسری نخی ، شال  حریر ، شال ابریشم و شال ابریشم بطور مثال کارهای نخی عمدتا مناسب فصول زمستان و پاییز میباشد چون بافت نازک و سبکی را دارا هستند که باعث میشود هوا به راحتی از آن عبور کند . 
یا در خرید شال حریر و ابریشم اکثرا دارای طرح و استفاده مجلسی میباشد مثل کارهای حریر لمه دار که دارای پولک دوزی و طلا دوزی شده هستند .
رنگ شال و روسری نیز کاملا سلیقه ای و بر حسب نیاز شما میباشد مثلا اگر شما یک شال و روسری را برای مکان های رسمی میخواهید بهتر است از رنگهای تیره مثل سورمه ای تهیه کنید زیرا براحتی میتوانید در ان محیط کاری شال خود را مطابق با قوانین ان محل استفاده کنید


قواره و سایز معمول شال و روسری 


در فروشگاه شال و روسری الماس جنوب ، معمولا شال ها دارای سایز 195 در 85 هستند و این یک سایز جامع بشما میرود و نیز در مواردی مثل شالهای دخترانه این سایز گاهی تا 160 در 60 کاهش میابد در محصول روسری نیز سایز اصلی 140 در 140 هست که به آن در اصطلاح روسری قواره بزرگ گفته میشود اما این سایز همه روسری ها نیست چرا که مینی اسکارفها یا بی بی اسکارفها دارای سایزی نصف و 70 در 70 هستند که در اصطلاح آن ها رورسری قواره کوچک گفته میشود که تمام این کارها در کالکشن های ما موجود مباشید.

پارچه های حریر بسیار لطیف و نرم میباشد و یکی از سبک ترین نوع بافت در کلیه بافت ها میباشد.در بحث مینی اسکارف،بیبی اسکارف،روسری دهه شصتی نیز به همین صورت می باشد.

حریر پارچه‌ای شیک و زیباست. این پارچه با کمک از تکنیک های خاص بافندگی ایجاد می‌شود که ترکیبی از 2 روش مختلف بافندگی است. به این شکل که طرح پارچه با استفاده از الیاف طبیعی یا مصنوعی درون یک پارچه ساتن که یک پارچه ساده و براق است، بافته می‌شود. مثال های زیر حریر می‌توانند به صورت چند رنگ یا تک رنگ باشند. می‌توان از انواع بافت های مختلف از جمله ابریشم، پنبه، پشم یا الیاف مصنوعی مانند ریون برای بافت حریر استفاده کرد.


شال فندی فروشگاه شال الماس جنوب

خرید اینترنتی شال و روسری در سایت الماس جنوب


در یک دهه گذشته شاهد کوچ کسپ و کارهای فراوانی به فضای مجازی بوده ایم . فروشگاه های شال و روسری زیادی هم در فضای مجازی فعال شده اند که به مشتری ها امکانی خرید راحت تر و کم دردسرتر داده اند از جمله نقاط مثبتی که خرید آنلاین شال و روسری به همراه دارد اینست که شما در خانه خود نشسته اید و همزمان مشغول بررسی دها نوع کار هستید و بدون احساس خستگی روسری های مورد نظر خود را انتخاب میکنید . 
تنوع یکی دیگر از نقاط مثبت خرید اینترنتی که با دسته بندی مرتب انوع شال و روسری جدا شده است مانند دسته ی شال مجلسی و دسته شال مشکی که خرید را برای شما تسهیل مینماید همچنین در کنار عرضه شال و روسری شما میتوانید خرید ارایشی و بهداشتی های خود را نیز انجام دهید . در فروشگاه شال و روسری الماس جنوب سیاست مرجوعی یک هفته ای وجود دارد که شما در صورت عدم رضایت از کالای خود میتوانید با تماس با پشتیبانی فروشگاه نسبت به برگشت آنها اقدام کنید .

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1429]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن