تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797909682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روش ها و دستگاههای لیزر حذف موهای زائد را بشنایم


واضح آرشیو وب فارسی::

با کمک دستگاه های لیزر می توان برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شد. اما مهم ترین مشکل انتخاب مناسب ترین نوع دستگاه لیزر برای این منظور است. چرا که در سال های اخیر شاهد طراحی و تولید طیف وسیعی از این دستگاه ها بوده ایم. به همین دلیل تصمیم گیری برای خرید و انتخاب بهترین گزینه لیزر موهای زائد کمی سخت شده است. دستگاه لیزر الکس دایود 2021 یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر موجود در بازار است که علاوه بر درمان موهای زائد در نقاط مختلف بدن؛ کاربردهای دیگری نیز دارد از جمله درمان زائده های عروقی و زائده های رنگدانه شده، افزایش سرعت کلاژن سازی و جوانسازی پوست. دستگاه الکس دیود برای انواع پوست های روشن و سبز مناسب است زیرا دارای طول موج های دایود الکساندریت 808 نانومتر و 760 نانومتر می باشد. دایود با طول موج بلند با انرژی و قدرت نفوذ بالا توسط رنگدانه های سطح پوست منحرف نمی شود و مستقیماً به عمق پوست نفوذ می کند. در نتیجه بهترین گزینه برای درمان پوست های برنزه و سبز رنگ است.

 

دستگاه الکس دایود 2021 با داشتن سیستم خنک کننده بسیار قدرتمند، سطح پوست را خنک می کند و در انرژی بالای دستگاه علاوه بر کاهش درد بیمار، از سوختن پوست جلوگیری می کند.در این مقاله شما را با لیزر دایود یکی از بهترین ها در زمینه زیبایی و انواع دستگاه های لیزر ترکیبی آشنا می کنیم. اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد دایودها و دستگاه های لیزر ترکیبی با کارشناسان فروش ما در الولیزر تماس حاصل نمایید.

لیزر دایود الکس تیتانیوم

برای کسانی که مایل به داشتن بدنی صاف هستند، دستگاه لیزر دایود تیتانیوم می تواند یک انتخاب معتبر باشد. زیرا این دستگاه منحصر به فرد با آخرین تکنولوژی روز دنیا برای از بین بردن موهای زائد طراحی شده است. با تجهیز کلینیک زیبایی می توان نتایج ایده آلی را در مدت زمان کوتاهی به مراجعین خود داد. این دستگاه برای هر کلینیک زیبایی به یک وسیله ضروری تبدیل شده است که جلسات درمانی سریع و بدون درد و نتایج مثبت را ایجاد می کند. دستگاه لیزر دایود تیتانیوم الکس سوپرانو 2022 را به عنوان نسل جدید دستگاه های زیبایی معرفی می کنیم. به منظور خرید دستگاه لیزر دایود الکس تیتانیوم با ما در الولیزر تماس حاصل نمایید.

دستگاه لیزر دایود تیتانیوم الکس 2022 را معرفی می کنیم

اگر بخواهیم تعریف مختصری از این دستگاه داشته باشیم باید بگوییم که برای حذف دائمی موهای زائد طراحی شده است. دستگاه لیزر دایود تیتانیوم الکس اساساً سه دستگاه در یک قالب است.. به علاوه این دستگاه دارای سیستم خنک کننده پیشرفته نیز می باشد. در نتیجه، بیماران در طول درمان، به خصوص در نواحی حساس، هیچ دردی احساس نخواهند کرد. داشتن طول موج های 755، 808 و 1064 نانومتر، دستگاه لیزر تیتانیوم را به گزینه ای ایده آل برای همه تبدیل کرده است. این بدان معنی است که می توان از آن برای از بین بردن انواع پوست بدون هیچ درد یا عوارض جانبی استفاده کرد.



خرید لیزر دایود الکس سوپرانو تیتانیوم 2022

همانطور که گفته شد دستگاه لیزر دایود تیتانیوم الکس از فناوری دایود سه گانه استفاده می کند. در نتیجه توانایی نفوذ به عمق پوست را دارد. بنابراین می تواند ساختار آناتومیکی پوست را تحت تاثیر قرار دهد. علاوه بر این، اپلیکاتورهای دستگاه لیزر دایود تیتانیوم این توانایی را دارند که چندین بار از یک منطقه عبور کنند. علاوه بر این، اپراتور این گزینه را دارد که فرآیند درمان را با استفاده از یک صفحه نمایش 15 اینچی کنترل کند. اکنون اصل عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم را در نظر خواهیم گرفت. در این درمان، دستگاه با انتشار امواج لیزر در ناحیه درمان پوست شروع به گرم شدن می کند. این حرارت مستقیما فولیکول های مو را هدف قرار می دهد. در نتیجه چرخه رشد مو مختل شده و با جلسات درمانی مداوم موهای زائد به طور کامل از بین خواهند رفت.

دستگاه لیزر دایود تسلا 2022

دستگاه لیزر دایود 2021 تسلا دیلر Laser Diode 2021 Tesla از نوع لیزر الکس دایود است. این لیزر به دلیل تکنولوژی و طراحی روز به عنوان یکی از بهترین دستگاه های لیزر شناخته می شود. بهترین ویژگی این دستگاه مجهز بودن به ترکیبی از سه تا از موثرترین طول موج ها برای از بین بردن موهای زائد است. به این ترتیب سه طول موج در یک اپلیکاتور قرار می گیرند. در نتیجه می تواند به طور همزمان بافت ها را در اعماق مختلف هدف قرار دهد. علاوه بر این، این دستگاه علاوه بر ترکیب طول موج های مختلف، به لطف طراحی منحصر به فرد خود، راحتی و ایمنی را افزایش داده است. به همین دلیل، بسیاری از مردم آن را به عنوان موثرترین گزینه در درمان رفع موهای زائد که در حال حاضر وجود دارد، می شناسند. دستگاه لیزر دایود برای استفاده در تمام نواحی بدن و انواع پوست مناسب است. بنابراین، پزشکان به راحتی می توانند آن را برای همه بیماران اعمال کنند.

چرا لیزر دایود تسلا

موهای ناخواسته بر احساسات، روابط اجتماعی ما، پوشیدن و کارهایی که انجام می دهیم تأثیر می گذارد. مردم همیشه به دنبال بهترین راه برای از بین بردن موهای زائد هستند. روش های از بین بردن موهای زائد برای مدت کوتاه شامل اپیلاسیون، اصلاح، رنگ کردن، استفاده از کرم و اپیلاسیون است. در حالی که دایود لیزر 2021 و دایود لیزر تسلا 2020 یکی از پرکاربردترین لیزرها در این زمینه است. از آنجایی که به عمق درم نفوذ می کند، اثرات مخرب بیشتری نسبت به سایر لیزرها بر روی موهای ناخواسته دارد. به منظور خرید دستگاه لیزر دایود تسلا با ما در الولیزر ارتباط برقرار نمایید.

دستگاه لیزر دایود لومینا

یکی از جدیدترین فناوری های مورد استفاده در کلینیک های زیبایی برای این منظور دستگاه های لیزر دایود هستند. البته دستگاه های لیزر دایود نیز در انواع مختلف موجود هستند. یکی از مهمترین این موارد دستگاه لیزر دایود لومینا می باشد. یکی از مشکلات اصلی افراد در زمینه زیبایی، نیاز به اصلاح مداوم موهای زائد است. زیرا روش های رفع موهای زائد نیاز به تکرار دارند. اما بر خلاف روش های سنتی، استفاده از تکنولوژی روز شما را از این مشکل نجات می دهد. اگر شما نیز به دنبال یکی از بهترین های موجود در بازار در دسته لیزر دایود هستید و قصد خرید دستگاه لیزر دایود لومینا را دارید با ما در الولیزر ارتباط برقرار نمایید.

 



دستگاه لیزر دایود لومینا چیست؟

لیزر دایود لومینا توانایی تولید امواج لیزری با شدت بالا را دارد. بنابراین می توان او را یکی از بهترین ها در این زمینه نامید. یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه لومینا قابلیت تولید سه طول موج 808، 755 و 1064 نانومتر است. بنابراین پزشکان با تهیه آن می توانند طیف وسیعی از بیماران را درمان کنند. پاسخ لیزر دایود لومینا بسیار عالی است و مکانیسم عملکرد دستگاه لومینا مشابه دستگاه های لیزری دیگر است. به این ترتیب با هدف قرار دادن فولیکول های مو به آنها آسیب می رساند. البته این کار به مرور زمان و با تکرار درمان ها با فواصل 4 تا 6 هفته انجام می شود. به این ترتیب انرژی لیزر توسط رنگدانه های مو جذب می شود. در نتیجه این کار گرمایی در فولیکول های مو ایجاد می شود. این گرما با آسیب رساندن به فولیکول ها، چرخه رشد مو را مختل می کند. بنابراین، برای هدف قرار دادن تمام فولیکول ها، مو باید در مرحله صحیح چرخه رشد مو باشد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1205]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن