تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 22 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799813318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیا کار ارز‌های دیجیتال تمام شده است؟


واضح آرشیو وب فارسی::


این روز‌ها بیت کوین و دیگر رمزارز‌های مشهور دنیا با مشکلاتی مواجه شدند و قیمت‌هایشان تا حد گسترده‌ای کاهش داشته است. طبق گفته اقتصاد ایران نیز این روز‌ها شب‌های تاریکی از سر رمزارز‌ها می‌گذرد. بیت کوین و دیگر ارز‌های دیجیتال معروف مانند اتریوم، دوج کوین و... با سقوطی شدید مواجه شدند. نکته‌ای که در اینجا باید به آن فکر کنیم این است که آینده بازار رمزارز‌ها چگونه خواهد بود؟ آیا می‌توان روی آن سرمایه‌گذاری و به آینده آن توجه کرد؟

این سقوط و پایین آمدن قیمت ارزهای دیجیتال سخت و دشوار بوده است و سرمایه‌گذاران در ارتباط با آینده ارز دیجیتال شک کرده‌اند. همه کسانی که به بازار سرمایه رمزارز‌ها علاقه دارند، دوست دارند نسبت به آینده آن آگاه شوند. آیا این سقوط نشان از پایانی برای ارز‌های دیجیتال دارد؟ در این مقاله قصد داریم پیرامون چالش‌های خرید ارز دیجیتال صحبت کنیم. ارز‌هایی که مثل بیت کوین تا قیمت‌های بسیار بالایی صعود داشتند، آیا هنوز هم ارزش خرید دارند. خرید ارز دیجیتال برای بسیاری افراد تبدیل به مسیری مناسب برای کسب درآمد شده است، پس آینده آن برای کسانی که روز‌های سقوطش را تماشا می‌کنند، نگران‌کننده به نظر می‌رسد. 

دشواری‌های سقوط قیمت خرید ارز دیجیتال

هر بازاری که با کاهش جدی قیمت این‌چنینی رو به رو شود، می‌تواند برای سرمایه‌گذارانش نگران‌کننده باشد. اما توسعه‌دهندگان و فعالان حوزه ارز‌های دیجیتال چندان نگران دنیای بیت کوین، اتریوم و دیگر ارز‌های غالب در این دوره نیستند. به باور بسیاری از تحلیل‌گران این دوره نیز برای ارز‌ها می‌گذرد و آن‌ها دوباره به اوجشان بر می‌گردند. با این وجود به نقل از سایت والکس باید گفته شود که بازار کریپتو از جمله بازار‌های پرریسک نیز هست.

حال نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشیم این است که نباید تصور کنیم هیچ کس از سرمایه‌گذاری در ارز‌های دیجیتال ضرر نخواهد کرد و آینده برای همه‌شان روشن است. فعالان حوزه ارز‌های دیجیتال باور دارند یکی از مهم‌ترین پیامد‌هایی که پس از این سقوط برای خرید ارز‌های دیجیتال اتفاق خواهد افتاد، کنار رفتن بسیاری از آلت کوین‌ها است. یعنی ارز‌های نامشهوری که چندان طرفدار و قیمتی در بازار ندارند. این ارز‌ها به نظر بسیاری از تحلیل‌گران از بین خواهند رفت اما روز‌هایی که امروز بر خرید ارز دیجیتال سیطره دارد، پایان خواهد یافت و رمزارز‌هایی مثل بیت کوین، اتریوم و تتر آینده مناسب خود را خواهند داشت. 



البته این بدان معنا نیست که ارز‌های دیجیتال هیچ تفاوتی با شرایط فعلی‌شان نخواهند کرد. تحلیل‌گران باور دارند یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که آینده ارز‌های دیجیتال را تحت الشعاع قرار خواهد داد، آیین‌نامه‌هایی است که از جانب برخی از سازمان بورس و اوراق بهادار برای فعالیت در حوزه رمزارز‌ها صادر خواهد شد. دولت‌ها قطعاً توجه ویژه‌ای به بازار خرید ارز دیجیتال دارد، بنابراین اصلاً بعید نیست که آیین‌نامه‌های مشخصی برای فعالیت در این حوزه در نظر بگیرد.

تغییر دیگری که در بازار خرید ارز دیجیتال امکان دارد رخ دهد این است که کارایی این ارز‌ها باید روشن‌تر شود. امروزه ارز‌های دیجیتال فعالیت ویژه‌ای در حوزه‌های مرتبط با تکنولوژی دارند، اما می‌توانند برای معاملات خارج از تکنولوژی نیز استفاده شوند. مسأله اینجاست که مرز و محدوده کارکرد و عملکرد آن‌ها باید روشن شود و در صورت روشن شدن این موضوع می‌توان آینده آن‌ها را با دقت نظر و توجه بیشتری پیش‌بینی کرد. قطعاً تکنولوژی‌هایی مانند متاورس، فعالیت در حوزه خرید ارز دیجیتال را به شدت منقلب خواهند کرد؛ به همین دلیل است که بسیاری از سرمایه‌گذاران و شرکت‌های بزرگ با نگاه ویژه‌ای به سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال فکر می‌کنند و اصلاً شکست کنونی ارز‌ها را دلیل بر شکست کلی‌شان و نابودی‌شان نمی‌دانند. 

چه چیزی در انتظار ارز‌های دیجیتال است؟

سه چیز را می‌توان در آینده خرید ارز دیجیتال تا حدی پیش‌بینی کرد:

1. آیین‌نامه‌های قانونی

اولین مسأله‌ای که قطعاً گریبان ارز‌های دیجیتال را خواهد گرفت آیین‌نامه‌هایی است که از جانب دولت‌ها برای آن‌ها صادر خواهد شد. کشور‌هایی مثل چین به شدت با کریپتو مخالف هستند، ولی در بازار آمریکا چنین نیست. بنابراین می‌توان انتظار داشت که فعالیت در حوزه خرید ارز دیجیتال با توجهی از جانب حکومت‌ها به کار خود ادامه دهد و جایگاه خود را پیدا کند.

2. تغییر تکنولوژی‌ها

یکی از نکات ویژه‌ای که باید بدان توجه داشت این است که تکنولوژی ارز‌های دیجیتال بر پایه یک سری مفاهیم مشخص و روشن بنا نهاده شده است. افراد برای استفاده و خرید ارز دیجیتال حتماً باید با بلاک چین و الگوریتم اثبات کار و... آشنا باشند. به نقل از والکس بیت کوین و دیگر ارز‌ها با روشی که در آن معادلات کامپیوتری پیچیده حل می‌کنند به دست می‌آیند که اصطلاحاً به آن ماینینگ می‌گویند. قطعاً با توجه به تمام فعالیت‌هایی که در این حوزه انجام می‌شود، می‌توان به خوبی منتظر بود تا تکنولوژی‌هایی که در این زمینه استفاده می‌شوند پیشرفت و تغییر کنند و به همین شکل امروزی‌شان باقی نمانند. 

3. پیشرفت در کشور‌های در حال توسعه

در کشور‌هایی که پول آن کشور بسیار ارزان است و ارزش چندانی ندارد، احتمال این موضوع وجود دارد که بسیاری از تجارت‌ها برای این‌که بتوانند سود بیشتری ببرند یا از پس هزینه‌های خود بر بیایند، رو به خرید ارز دیجیتال بیاورند. این موضوع نشان‌دهنده اهمیت و توجه ویژه‌ای است که می‌توان به ارز‌های دیجیتال در آینده داشت.

جمع‌بندی

خرید ارز دیجیتال از جمله دغدغه‌های روزانه بسیاری از مردم است. زیرا این بازار مستعد سود فراوان و پیشرفت، توسعه و ماندگاری است. اما همچنین سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال می‌تواند ریسک هم داشته باشد به همین دلیل است که می‌توان گفت در آینده‌ای نزدیک شاهد یک سری اصلاحات قانونی روی خرید ارز دیجیتال باشیم. اما به طور کلی نمی‌توان آینده این رمزارز‌های ارزشمند را تاریک دانست. زیرا آن‌ها اکنون بخشی از تکنولوژی و جامعه ما هستند. برای این‌که بتوانید در بازار ارز دیجیتال موفق باشید لازم است که آشنایی ویژه‌ای با مفاهیم و خصوصیات آن داشته باشید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن