تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796342267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مزایای چاپ لیوان کاغذی چیست ؟


واضح آرشیو وب فارسی::

در دنیای امروز که ما در آن زندگی می کنیم مصرف ظروف پلاستیکی و نایلونی روز به روز کمتر می شود و جای خود را به ظروف یکبار مصرف کاغذی می دهند.

ظروف یکبار مصرف در شروع تولید در رستوران‌ها، فست‌فودها، مغازه‌های بیرون بر استفاده می شدند و کم‌کم وارد مکان‌هایی مثل اداره‌ها، سالن های غذاخوری، اتوبوس‌های بین‌شهری، مهدکودک‌ها و... شد. استقبال از این ظروف، باعث شد تا در مهمانی‌ها از بشقاب و قاشق و چنگال و لیوان‌های یکبار مصرف استفاده شود. بیشترین استفاده در بین ظروف یک بار مصرف ، تولید و چاپ لیوان کاغذی بود زیرا درخواست بیشتری داشت. 

با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی انسانها، بشر تمایل زیادی به تولید و چاپ لیوان کاغذی پیدا کرد. محصولات کاغذی فواید و مزایای زیادی برای مصرف کننده خود داشتند و نقش مهمی در زندگی روزمره انسان پیدا کردند، خوشبختانه امروزه چاپ لیوان کاغذی در طرح ها و نقش های مختلفی انجام می شود و به همین دلیل روز به روز بر محبوبیت این محصول افزوده می شود. 



چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی

یکی از متداول ترین و بهترین روش ها برای تبلیغات برند شما در نمایشگاه ها و همایش ها، چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی می باشد. لیوان کاغذی تبلیغاتی امروز به دلیل مفید بودن برای طبیعت و مقاوم بودن در برابرنفوذ گرما و سرما نسبت به گذشته، بیشتر مورد استقبال مصرف کنندگان خود قرار گرفته است. 

یکی از روشهای جذاب در پروژه های برندینگ چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی می باشد. در این روش مشتری طرح یا لوگو مورد نظر خود را سفارش می دهد و از آن در موقعیت های مختلف مثل همایش ها و سمینارها استفاده می شود. چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی، فرصتی مناسب برای نشان دادن نام تجاری کسب و کارهاست. یک طرح تبلیغاتی شخصی بر روی فنجان کاغذی، می تواند بهترین راه برای برقراری ارتباط با جامعه محلی و بازاریابی باشد.

مهمترین کاربرد لیوان کاغذی تبلیغاتی استفاده در همایش ها،  رستوران ها و شرکت های دولتی و خصوصی به جهت بازاریابی و تبلیغات می باشد. بعنوان مثال اگر بر روی یک لیوان کاغذی، برند خود را چاپ کنید و آن را در اختیار شرکت کنندگان همایش قرار دهید، در واقع فرصتی استثنایی در اختیار شما قرار گرفته تا مخاطب خود را جذب کنید. 



چرا مصرف ظروف پلاستیکی کاهش یافت؟

از مهمترین دلایل کاهش مصرف ظروف پلاستیکی می توان به مضر بودن این ظروف برای انسان ها و محیط زیست اشاره کرد. به همین دلیل با کاهش تولید ظروف پلاستیکی، مصرف ظروف کاغذی بیشتر رواج یافت. در بین ظروف کاغذی، چاپ لیوان کاغذی به دلیل درخواست بیشتر از اولویت بالاتری در تولید برخوردار شد.

چاپ لیوان کاغذی به جای ظروف پلاستیکی تجدید ناپذیر نیز یکی از هزاران فعالیتی است که در راستای طبیعت دوستی انجام می شود. جالب است بدانید یکی دیگر از دلایلی که افراد زیادی ظروف کاغذی را به ظروف پلاستیکی ترجیح می دهند، نگرانی آن ها از سرطان زا بودن و واکنش های شیمیایی ظروف پلاستیکی نسبت به حرارت است.

در سایت خبرگزاری آنا در مورد رونق گرفتن ظروف یکبار مصرف کاغذی آمده است که این ظروف بسیار سبک هستند، برخلاف ظروف شیشه ای نمی شکنند. در مکان های شلوغ مثل همایش ها، گردهمایی ها، ورزشگاه ها و مهد کودک ها بسیار کاربردی هستند. در مجالسی که غذا به مهمانان خود می دهند این ظروف بسیار مقرون به صرفه می باشد. حمل و نقل این ظروف آسان است. نیاز به شست و شو ندارد و راحت تر به طبیعت برگردانده می شود. در مهمانی های بزرگ مثل عروسی ها، عزاداری ها، جشن های تولد و غیره که مهمانان زیادی را دعوت می کنید استفاده از این ظروف بسیار کاربردی می باشد.

در خبرگزاری ایلنا نیز آمده است که از دیگر مزایای لیوان کاغذی نسبت به لیوان های پلاستیکی این بود که بعد از استفاده بهتر قابل بازیافت بودند و کمتر به محیط زیست صدمه وارد می کنند.
از لیوان های کاغذی می توان در تبلیغات، معرفی برند یک شرکت استفاده کرد در واقع ما می توانیم بر روی لیوانهای کاغذی هر طرح یا نوشته ای را درج نماییم در حالیکه بر روی لیوان های پلاستیکی این کار شدنی نبود.

در چنین شرایطی چاپ لیوان کاغذی به عنوان جایگزینی مناسب که در تولید آن استانداردهای محیط زیست نیز رعایت شده است، رواج یافت.



کاربرد لیوان کاغذی

لیوان های کاغذی دارای کاربردهای زیادی هستند که در زیر به برخی از آنها اشاره کردیم :

  • مورد استفاده در آبخوری ها در مکان های عمومی
  • به جهت پذیرایی در رستوران های بین راهی
  • قابل استفاده در کافی شاپ ها و فست فودها
  • پذیرایی در مراسم های مذهبی و جشن ها
  • مورد استفاده برای درست کردن کاردستی های دانش آموزی
  • برای تبلیغات و جذب مشتری با معرفی برند شرکت خود
  • نوشیدن آب در مطب و کلینیک پزشکی
  • سایر اماکن عمومی و غیر عمومی
  • برای پذیرایی در هتل ها، هواپیما و قطار
  • پذیرایی در مهمانی های بزرگ

عوامل موثر در قیمت لیوان کاغذی 

قیمت لیوان کاغذی بسته به نوع و کیفیت کاغذ به کار رفته در تولید آن، تعداد سفارشات مشتریان و ... در بازار متغیر می باشد. بسیار از شرکت های تولید کننده لیوان های کاغذی سعی کردند قیمت عمده لیوان کاغذی را بر اساس تعداد سفارشات مشتریان خود کاهش دهند. 

امروزه در سراسر دنیا با گسترش کمپین های حمایتی محیط زیست تولید لیوان کاغذی بسیار رایج و مرسوم شد. لیوان کاغذی ساحل جنوب در راستای حمایت از محیط زیست تلاش کرده تا با مسئولیت خود تولید لیوان کاغذی مرغوب و با کیفیت را با بهترین نوع کاغذ انجام دهد.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن