تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796816745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاکمیت ارز دیجیتال در بازار جهانی


واضح آرشیو وب فارسی::

 

با توجه به اپیدمی کرونا بیزنس‌های آنلاین و خرید ارز دیجیتال به حد زیادی گسترش یافت. به گونه‌ای که اکثر مردم با چشم‌وگوش بسته و بدون این‌که کوچک‌ترین اطلاعاتی در این زمینه داشته باشند، تمام سرمایه خود را در این راه قرار داده‌اند. البته بازار ارز دیجیتال نیز رو سفید شد و توانست رضایت اکثر مردم را جلب کرده و آن‌ها را به سوددهی بالا برساند. به این ترتیب محبوبیت این بیزینس روز‌به‌روز و حتی ثانیه‌به‌ثانیه بیشتر شد و افراد زیادی سرمایه‌های هنگفت خود را وارد بازار ارز دیجیتال کردند. ناگفته نماند در کسب‌وکار‌های ارز دیجیتال علاوه بر سود‌دهی، امکان ضرر و زیان نیز هست.

 بنابراین متقاضیان باید در این زمینه اطلاعات دقیق کسب کنند و بتوانند به خوبی با اتفاقاتی که بر اساس نوسانات قیمت رخ می‌دهد، خودشان را وفق دهند. با توجه به گسترش این نوع کسب‌و‌کار افراد زیادی از این موقعیت استفاده کردند، در نتیجه سایت‌ها و صرافی‌های زیادی را به وجود آوردند. از این میان سایت اوکی اکسچنج توانست بهترین عملکرد داشته و برترین خدمات را به کاربران ارائه دهد و محبوبیت زیادی کسب کند. برای آشنایی بیشتر با بیزنس ارز دیجیتال به سایت اوکی اکسچنج مراجعه فرمایید.



 

تحت شعاع قرار گرفتن ارز‌های دیجیتال با قدرت خارق‌العاده  بیت کوین

طرح ابتدایی بیت کوین توسط ساتوشی ناکوموتو به وجود آمد و این شخص بعد از معرفی بیت کوین ناپدید شد. با ناپدید شدن ناکوموتو نه تنها بیت کوین ضعیف و از پا افتاده نشد، بلکه روزبه‌روز قوت گرفت و پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرد. به گونه‌ای که ارزهای دیجیتال دیگری همچون لایت کوین، اتریوم و تتر از آن الگو گرفتن و در نهایت به رقابت با بیت کوین پرداختند. اما بیت کوین توانست در رقابت با سایر رقبا پیروز میدان شود و پرچم خود را در میان سرمایه‌گذاران به احتزاز درآورد‌. برای خرید بیت کوین هیچ محدودیتی برای متقاضیان وجود ندارد و آن‌ها می‌توانند با در اختیار داشتن حداقل سرمایه وارد بورس و ارز دیجیتال شوند.

اشخاص برای این‌که بتوانند در این بیزینس عملکرد خوبی داشته باشند، باید اطلاعات کافی در این زمینه کسب کرده و بی‌گدار به آب نزنند. افرادی که در این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرده‌اند باید با اخبار به‌روز آن هماهنگ باشند و هر زمان که قیمت بورس و پول دیجیتالی افزایش یافت به فروش بیت کوین اقدام کنند تا به سوددهی برسند.

 

 

  
 



 

 

تلاش بی‌وقفه ارز شیبا اینو برای نابودی دوج کوین

از ارزهای دیجیتال که پس از روی کار آمدن بیت کوین و دوج کوین توانست به خوبی ظاهر شود و درصد بیشتری از سرمایه‌گذاری‌ها را به خود اختصاص دهد، ارز شیبا اینو بود. شیبا اینو از همان ابتدا نیز خود را با قدرت جلوه داد و با نماد سگ ژاپنی در میان افراد در سرتاسر جهان شناخته شد. این ارز دیجیتال با الگو گرفتن از دوج کوین وارد بازار شد. اما پس از این‌که اوج گرفت، افسار پاره کرد و در صدد نابودی دوج کوین در برابر این ارز دیجیتال اعلان جنگ کرد. اما شیبا اینو در رقابت با بیت کوین نتوانست پیروز میدان شود و در برابر این ارز دیجیتال ناکام ماند. درست است، که شیبا اینو در میان ارز‌های دیجیتال بسیار نامی شد، اما فقط توانست در زمینه‌ سرمایه‌گذاری‌های کوچک و بیشتر برای سرگرمی حرفی برای گفتن داشته باشد. این ارز دیجیتال از دسته میم کوین‌ها بوده و بیشتر جنبه فان و سرگرمی دارد. اما با این حال بسیار پرطرفدار بوده و در سرتاسر جهان شهرت پیدا کرده است. برای این‌که خرید و فروش شیبا به بهترین نحو صورت بگیرد، متقاضیان باید از سایت‌های مربوطه اطلاعات لازم را کسب کرده و اولین گام را محکم و استوار بردارند‌.

 

 

 

  
 



 

 

اوکی اکسچنج قلب تپنده ارز دیجیتال

کسب‌و‌کارهای اینترنتی و ارز‌های دیجیتال در سرتاسر جهان گسترده شده و بخش عظیمی از سرمایه گذاری‌ها را تحت شعاع قرار داده است. در زمان همه‌گیری کرونا با توجه به این‌که تمام افراد به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال روی آوردند، این بیزنس افت پیدا کرد. اما توانست پس از گذشت مدت زمان کوتاهی دوباره قوی‌تر از قبل ظاهر شود. بر همین اساس اوکی اکسچنج وارد عمل شد تا بتواند در رابطه با ارزهای دیجیتال بهترین اطلاعات و خدمات را عرضه کند. به شما توصیه می‌کنیم پیش از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال از اطلاعات مفید سایت اوکی اکسچنج به آدرس  https://ok-ex.io   غافل نشوید.

 

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1985]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن