تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798476735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزرگترین تولید کننده جرثقیل دروازه ای و نیم دروازه ای و بازویی در کشور کدامند


واضح آرشیو وب فارسی::

بیایید با یک دیگر ماشینی را تصور کنیم که قرار است چند صد تن را به شکل عمودی جا به جا کند. این ماشین باید بتواند در عین جا به جایی این حجم از اجسام، امنیت کاربر و دیگر افراد را تامین کند. به بیان ساده تر این ماشین به خودی خود می تواند یک خطر بالقوه محسوب شود. اگر چند صد تن از ارتفاع چند متری سقوط کند می تواند خسارت های جبران ناپذیری را تحمیل کند. بنابراین وقتی از جرثقیل صحبت می کنیم در واقع از یک تکنولوژی به روز و کاملا پیچیده حرف می زنیم. تکنولوژی که مسلما در اختیار کشورهای معدودی از جهان است.


آشنایی با انواع جرثقیل

کشورهایی مانند آمریکا، آلمان، کره و بلغارستان از معروف ترین کشورها در حوزه طراحی و تولید جرثقیل و وینچ هستند. کشورها سالیانه طرح های جدید و نوینی را به بازار عرضه می کنند. در واقع مسئله اصلی این است که جرثقیل یا وینچ بتواند بار با وزن مورد نظر را به خوبی هندلینگ کند و خطری برای خود یا دیگران ایجاد نکند. همچنین این طراحی باید به نحوی باشد که توانایی کار در طولانی مدت را داشته باشد. یعنی بعد از چند دوره مصرف انرژی و توان آن کاهش پیدا نکند.

تمامی این موارد به خوبی نشان می دهد که با تکنولوژی رو به رو هستیم که نسبتا پیچیده و به روز است. این تکنولوژی زمانی خودش را به خوبی نشان می دهد که بخواهیم تفاوت میان جرثقیل نیم دروازه ای و دروازه ای و بازویی را بیان کنیم. در واقع در انواع جرثقیل ها مانند جرثقیل دروازه ای تنها خود وینچ یا بخش کشنده جرثقیل اهمیت ندارد، بدنه و نوع طراحی بدنه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

زیرا این بدنه است که باید بتواند بدون نیاز به تکیه گاهی این وزن بالا را تحمل کند. در واقع بخش دروازه ای این جرثقیل باید بتواند چند صد تن نیرو را مهار و خنثی کند. پس فارغ از پیچیدگی های طراحی خود وینچ، نوع بدنه و طراحی آن است که اهمیت بالایی دارد. مجموع این موارد است که جرثقیل را تبدیل به یکی از پیچیده ترین و در عین حال کاربردی ترین ابزار بشری کرده است.

شرکت پل صنعت فلز، وارد کننده و تولید کننده داخلی جرثقیل نیم دروازه ای و دروازه ای


جرثقیل دروازه ای پل صنعت فلز

حال سوال اصلی که مطرح می شود این است که آیا تولید کننده ای در داخل ایران وجود دارد که بتواند این تکنولوژی را پیاده کند؟ به نوعی تولید کننده ای داریم که بتواند دست به طراحی و تولید انواع جرثقیل بازویی و دروازه ای و ... بزند؟ پاسخ این سوال از دیدی مثبت و از دیدی منفی است. اگر منظور از این سوال این باشد که تولید کننده ای در داخل کشور پیدا کنیم که خود دست به طراحی بزند و به این تکنولوژی دست پیدا کند، عملا پاسخ منفی است. اما تولید کننده هایی در داخل کشور داریم که با پیروی از تکنولوژی های روز دنیا و تکنولوژی های شرکت های کره ای و بلغاری عملا دست به تولید انواع جرثقیل نیم دروازه ای و دروازه ای زده اند.

یکی از بهترین نمونه های این تولید کننده ها را می توان شرکت پل صنعت فلز دانست. این شرکت سال ها به عنوان وارد کننده جرثقیل پودم بلغارستان و سامسونگ کره جنوبی در بازار ایران فعالیت کرده است و هنوز نیز به عنوان نمایندگی این شرکت ها در بازار ایران حضور دارد. اما این تمام ماجرا نیست. مزیت اصلی شرکت پل صنعت فلز این است که توانسته بر اساس سال ها تجربه که در بازار به دست آورده و بر اساس نیازسنجی که از بازار داخلی داشته شروع به تولید انواع جرثقیل دروازه ای و بازویی بزند.

بنابراین مزیت اصلی جرثقیل بازویی شرکت پل صنعت نسبت به سایر برندهای داخلی در این است که این برند بر اساس سال ها تجربه واردات جرثقیل از بهترین شرکت های جهانی و بر اساس تکنولوژی آن ها سعی کرده است جرثقیل ها مناسبی برای نیاز داخلی تولید کند.


جرثقیل دروازه ای پل صنعت فلز

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اساسا زمانی که یک شرکت تولید کننده در ایران باشد یا نمایندگی مستقیمی در ایران داشته باشد اساسا کار را برای مصرف کننده راحت تر می کند. در واقع خدمات پس از فروش و گارانتی زمانی معنی دارد که نماینده ای آن را بپذیرد و در صورت بروز مشکل بتواند مشکل را برطرف کند. حال این موضوع را بگذاریم کنار این موضوع که پل صنعت فلز از سالن مجهز تعمیرات و سرویس برخوردار است.

داشتن این سالن مجهز تعمیرات و سرویس این امکان را به مصرف کننده های داخلی داده است که بتوانند در شرایط مختلف از خدمات پل صنعت استفاده کنند. بنابراین اگر بخواهیم به صورت خلاصه بیان کنیم، تمام چیزی که برای خرید و انتخاب یک جرثقیل نیاز داریم عبارت است از پیدا کردن یک برند معتبر که از کیفیت ساخت و تکنولوژی خوبی برخوردار  باشد،  داشتن گارانتی واقعی و امکان استفاده از امکان تعمیر و ... این ها همه چیزهایی است که می توانید در پل صنعت فلز پیدا کنید. جایی که همواره رنگ و بوی شرکت های بزرگی مانند سامسونگ و پودم در آن وجود دارد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1515]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن