تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797913792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طراحی سایت پزشکی چه مزایایی برای پزشکان دارد؟


واضح آرشیو وب فارسی::

امروزه استفاده از اینترنت امری بدیهی شده است و کمتر کسی وجود دارد که از اینترنت استفاده نکند؛ همچنین روش‌های سنتی کمرنگ شده و دیگر توصیه نمی‌شود؛ به همین علت صاحبان کسب و کار که محصولات یا خدماتی را ارائه می‌دهند به یک وب سایت نیاز دارند، پزشکان نیز از این امر مستثنی نیستند. دنیایی که به سرعت به سمت دیجیتال پیش می‌رود، می‌تواند سکوی پرتابی برای پیشرفت و معروفیت پزشک شود و موجب شود شناختن یک پزشک و حرفه‌ی او از محدودیت جغرافیایی خارج شود. سی فایو طراحی سایت پزشکی را به بهترین نحو با تمام امکانات برای پزشکان جامعه طراحی و راه‌اندازی می‌کند و در تمام این مسیر کنار پزشکان است و آنان را همراهی می‌کند. یکی از ویژگی‌های بارز سی فایو پشتیبانی قوی است که در صورت برخورد با هر مشکلی سریعا آن را در کمترین زمان برطرف می‌کند. اصولا هنگام خرید یک خدمات یا محصول اطلاع از قیمت آن برای افراد در اولویت قرار دارد؛ از این رو طبیعی است که برای پزشکان سوال باشد هزینه ساخت سایت به چه صورت است که سی فایو تمامی جزئیات را با شما قبل از طراحی و راه‌اندازی در میان می‌گذارد تا دقیقا همان سایتی را در اختیار شما قرار دهد که در ذهن داشتید.


تصویر مرتبط به طراحی سایت پزشکی

الزام داشتن سایت پزشکی برای پزشکان

امروزه که سرعت پیشرفت در دنیای دیجیتال به صورت چشمگیری رو به افزایش است پزشکان نیز از این امر مستثنی نیستند؛ با وجود این که رقابت بین پزشکان رشته‌های مختلف و متخصصین زیاد نیست هر پزشکی بیماران خود را دارد؛ اما داشتن سایت از این جهت امری واجب برای پزشکان است که بیمار حق دارد بداند که پزشکی که زیر نظر او درمان می‌شود در دسترس باشد و در صورت نیاز اگر نتواند حضوری به مطب او برود امکان این وجود داشته باشد که از طریق سایت بتواند مشکلش را حل کند؛ به طور مثال با طراحی سایت دندانپزشکی این امکان به وجود می‌آید که بیمار قبل از این که حضوری به مطب دندانپزشکی برود و بتواند نوبت‌های خالی دکتر را چک کند تا متوجه شود که به دکتر عمومی دندانپزشک نیاز دارد یا متخصص؛ از این طریق در وقت خود بیمار و دکتر صرفه جویی می‌شود.

البته ناگفته نماند که امروزه اکثر افراد از طریق سرچ در گوگل به دنبال مراکز درمانی هستند و به محض شنیدن نام یک پزشک سریعا آن را در گوگل جستجو می‌کنند تا بتوانند اطلاعاتی از دانش پزشک یا آدرس و مشخصات او به دست بیاورند.

در نهایت بدانید که شما با داشتن سایت پزشکی وارد دنیای جدیدی از شغل خود می‌شوید و با گسترش شما مراجع کنندگان‌تان افزایش می‌یابد و درآمد شما سیر صعودی پیدا می‌کند. برای این که بتوانید سایت پزشکی خود را راه‌اندازی کنید با سی فایو مشورت کنید؛ به این علت که سی فایو از صفر تا صد این مسیر کنار شما بوده است و شما را همراهی می‌کند.

مهم‌ترین نکته در طراحی سایت پزشکی 

مهم‌ترین نکته در طراحی سایت پزشکی که باید طراحان سایت به آن در زمان راه‌اندازی دقت داشته باشند بهینه پذیر بودن سایت است. سایت پزشکی باید بهینه و سئو پذیر باشد تا به سرعت بالا بیاید و دیده شود. هر چند که این امر به محتوایی که در آن بارگذاری می‌شود هم مرتبط است؛ اما اگر سئو پذیر و بهینه نباشد هرچه بهترین محتوا با بهترین خدمات را به کاربران بدهیم تلاش‌ها بی فایده می‌شود و سایت دیده نمی‌شود. دقت داشته باشید که سرعت لود صفحات در سایت پزشکی بسیار مهم است و باید سرعت لود صفحات و بارگذاری بالا باشد تا زمانی که کاربر وارد سایت می‌شود سریعا به اطلاعاتی که مورد نیازش است دست پیدا کند؛ در غیر این صورت سایت را ترک می‌کند.

لازم به ذکر است که وجود سایت پزشکی برای بیماران این امکان را به وجود می‌آورد که بتوانند ساعات کاری پزشک را ببینند و متوجه شوند که مطب پزشک مورد نظرشان در چه روزهایی تعطیل و در چه روزهایی باز است.


عکس امکانات طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی چه امکاناتی را برای پزشکان فراهم می‌کند؟

توجه داشته باشید که طراحی سایت پزشکی برای بازاریابی بیماران نیست بلکه سایت پزشکی باید امکاناتی را فراهم کند تا کاربری که از این سایت استفاده می‌کند برایش کارایی مفیدی داشته باشد و نیازش را رفع کند. زمانی که سایت کارآمد شناخته شود کاربران به آن وفادار می‌شوند. در ادامه به امکانات مهمی که باید در طراحی سایت پزشکی رعایت شود اشاره می‌کنیم. البته طراحان سی فایو این امکانات را به بهترین نحو برایتان طراحی و اجرا می‌کنند و علاوه بر این سایت شما را پشتیبانی می‌کنند.

امکان رزرو نوبت

کاربری که وارد سایت پزشکی شده است باید بتواند به راحتی به تمام جزئیات سایت دسترسی پیدا کند؛ همچنین بتواند از آن پزشک به راحتی نوبت بگیرد. این رزرو نوبت امکان دو جانبه‌ای را هم برای کاربر و هم برای پزشک فراهم می‌کند. به این صورت که کاربر مسافتی را برای گرفتن نوبت تا مطب پزشک طی نمی‌کند و در وقت و هزینه‌اش صرفه جویی می‌شود و برای پزشک هم به این صورت است که کاربران زیادی می‌توانند در هر موقع از ساعات روز و در هر روز از هفته که بخواهند وارد سایت شوند که این امر باعث می‌شود که دسترسی به پزشک بیشتر می‌شود. در ادامه این مزیت حجم افراد مراجعه کننده به صورت حضوری کم می‌شود و از ازدیاد جمعیت در مطب جلوگیری می‌شود. از طرف دیگر این که بیمار در تاریخ و زمانی که برایش مقدور است نوبت خود را می‌گیرد و پزشک هم می‌تواند تمام نوبت‌هایی که رزرو شده در یک روز را به طور کلی مشاهده کند. البته که با شیوع بیماری کرونا این امکان کاربرد بیشتری پیدا کرده است و اکثر افراد از این طریق نوبت‌های خود را رزرو می‌کنند.

امکان ثبت نام

برای کاربران این امکان را به وجود بیاورید که بتوانند در سایت ثبت نام کنند و با وارد کردن شماره تماس و نام خود در قسمت پنل کاربری اطلاعات بیمار برای پزشک ذخیره می‌شود و می‌توانند در صورت نیاز با بیمار ارتباط بگیرند؛ به طور مثال می‌توانند جهت یادآوری نوبت بیمار برای آن پیامک ارسال کنند. مثال دیگری که برای این قسمت می‌توانیم بزنیم این است که تصور کنید شما در یک سایت دندانپزشکی اطلاعات خود را وارد کردید سپس پزشک می‌تواند بعد از درمان شما مراقبت‌هایی که لازم است شما آن‌ها را بعد از درمان رعایت کنید برایتان پیامک کند. علاوه بر این‌ها امکان ثبت‌ نام کاربر مزیت دیگری را به همراه دارد که به این صورت است که کاربر می‌تواند تمامی نوبت‌های رزرو شده خود را ببینید و اطلاعات بیماری خود را مشاهده کند.

امکان پرداخت آنلاین

باید در سایت قسمتی را برای پرداخت آنلاین تعبیه کنید تا کاربر بتواند بعد از آن که نوبت خود را انتخاب کرد هزینه ویزیت خود را پرداخت کند و نیاز نباشد تا در تاریخ نوبتش صبر کند و به صورت حضوری در مطب پرداخت ویزیت را انجام دهد. این امکان باعث می‌شود که بیمار از فیکس بودن نوبتش اطمینان حاصل کند. از طرف دیگر این که فعال بودن این قسمت باعث می‌شود تا از ازدحام جمعیت، هنگام پرداخت ویزیت در مطب جلوگیری شود.

درباره ما

این قسمت از مهم‌ترین قسمت‌هایی است که باید در سایت پزشکی طراحی شود تا کاربر بتواند از دانش و مهارت پزشک مورد نظرش آگاه باشد. پزشک در این قسمت وظیفه دارد خود را به طور کامل معرفی کند و در مورد تخصص و مهارتی که دارد صحبت کند تا بیماری که به سایت مراجعه می‌کند متوجه شود که این پزشک می‌تواند روند درمان او را پیش بگیرد یا این که مناسب او نیست؛ البته معرفی تخصص خود در این قسمت باعث می‌شود که اعتماد بیماران به پزشک بیشتر می‌شود.

مقالات

در سایت پزشکی حتما باید قسمتی را طراحی کنید که بتوان مقالات و وبلاگ‌هایی را در آن قسمت بارگذاری کرد. با این عمل مراجعینی که وارد سایت می‌شوند می‌توانند درباره بیماری‌های مختلف یا حتی اطلاعات مفید پزشکی اطلاعاتی را کسب کنند. این امر کمک می‌کند که مراجعین و بیماران به پزشک وفادار بمانند؛ همچنین باعث جذب مراجعین جدید می‌شود.

ارتباط آنلاین با پزشک

در این قسمت پزشک می‌تواند سوالات بیمارانی را که نیاز سریع به پزشک دارند و یا مراجعه آن‌ها به مطب ضروری نیست را پاسخ دهد. در مواردی این قسمت بهتر است بدون نام و نشانی بیمار باشد تا بتوان آن را به صورت عمومی در سایت نمایش داد تا کاربرانی مشابه همین سوال را دارند آن‌ها پرسش و پاسخ را مطالعه کنند. این عمومی کردن باعث می‌شود که از پرسیدن سوالات تکراری پرهیز شود و زمان پاسخگویی کاهش پیدا کند.

گالری و نمونه کار

اگر خدمات رسانی پزشک به صورتی باشد که وی نمونه کار داشته باشد در طراحی وب سایت خود باید قسمتی را تعبیه کنید که نمونه کارهای خودتان را به نمایش بگذارید و این امر موجب می‌شود تا کاربران بتوانند این نمونه کارها ببینید و به راحتی تصمیم بگیرند که خدماتی را که می‌خواهند، می‌توانند از این پزشک دریافت کنند یا خیر؛ به طور مثال دندانپزشکی که کار زیبایی انجام می‌دهند باید قسمت گالری سایتش نمونه کارهای خود را قبل و بعد از درمان در سایت بارگذاری کند تا کاربران بتوانند آن‌ها را ببینند.

اطلاعات مطب

اطلاعات مطب از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین قسمت‌های یک سایت پزشکی محسوب می‌شود. هدف از طراحی این قسمت این است که کاربر بتواند با کلیک کردن یک گزینه اطلاعاتی را اعم از تلفن و آدرس مطب به دست آورد. اگر در فضا مجازی صفحه‌ای دارید، می‌توانید در این قسمت به آن‌ها اشاره کنید.

بهترین روش برای طراحی سایت پزشکی به این صورت است که قبل از طراحی با متخصصین این کار مشورت کنید و حوزه خدمات رسانی خود را توضیح دهید تا آن‌ها بتوانند بهترین پیشنهادات را بدهند که تیم سی فایو با دقت بالا و بهترین پیشنهادها شما را همراهی می‌کند تا سایت پزشکی مناسبی را با تمامی این امکانات داشته باشید.


عکس مرتبط به مزایای طراحی وب سایت پزشکی

پزشکان از چه مزایای در طراحی سایت پزشکی بهرمند می‌شوند؟

از آن جا که دنیا در جهت دیجیتال شدن پیش می‌رود و افراد زیادی از اینترنت استفاده می‌کنند؛ داشتن یک سایت پزشکی برای پزشکان خالی از لطف نیست و باعث می‌شود از این طریق به سودیابی دست پیدا کنند؛ همچنین که عملکرد پزشکان کارآمدتر می‌شود. علاوه بر این‌ها مزیت‌های دیگری را به همراه دارد که به برخی از این مزیت‌ها در ادامه می‌پردازیم.

افزایش اعتبار

داشتن سایت برای پزشکان اعتبار پزشک را افزایش می‌دهد؛ از این جهت که کاربران زمانی که وارد سایت می‌شود؛ بتوانند اطلاعات مناسب و کافی را از سایت و پزشک دریافت کنند؛ همین باعث می‌شود دید کاربر به شما عوض شود و به حرفه و تخصص شما اعتماد کند که این اعتماد باعث می‌شود بیماری که به شما مراجعه می‌کند شما را به افراد دیگر هم معرفی کند. 

گسترش کسب و کار

وجود سایت باعث می‌شود تا محدودیت جغرافیایی و زمانی حذف شود و هر شخصی در هر کجا و در هر زمان که بخواهد، می‌تواند وارد وب سایت شما شود و اطلاعاتی را کسب کند یا به راحتی نوبت بگیرد؛ حتی در برخی موارد ممکن است بیمار شما از شهر دیگری برای درمان به مطب شما مراجعه کند که از طریق سایت با شما آشنا شده باشد؛ این امر باعث می‌شود تا درآمد شما افزایش پیدا کند. 

کاهش هزینه

یکی دیگر از مزیت‌های راه‌اندازی سایت پزشکی برای پزشکان صرفه‌جویی در هزینه‌ها است که این کاهش هزینه هم برای بیمار و هم برای پزشک دو جانبه بوده است؛ از این جهت که بیمار هزینه‌ای را برای رفت و آمد در جهت گرفتن نوبت صرف نمی‌کند و پزشک برای تبلیغات اضافه نیازی به روش‌های سنتی مانند تراکت و... ندارد. 

کاهش وقت‌های تلف شده در مطب 

در مطب‌های پزشکی وقت‌های تلف شده زیاد به چشم می‌خورد؛ مانند زمانی که پرداخت ویزیت باید انجام شود و صف‌های طولانی تا این که بیماران نوبتشان شود؛ اما زمانی که پزشک سایت داشته باشد تمامی این زمان‌های تلف شده کاهش پیدا می‌کند.

تبلیغات

وجود سایت پزشکی برای پزشکان در حوزه تبلیغات هم برای پزشکان سودمند است. پزشک می‌تواند با تبلیغات بنری در سایر سایت‌ها در شناخته شدن هر چه بیشتر سایت خود و در نتیجه معرفی خدمات خودش بپردازد. می‌توان این مزیت را فرصتی برای پزشک هم در نظر گرفت؛ به این علت که با شناخته شدن هر چه بیشتر پزشک، درآمد و سود او بیشتر شود و ترغیب می‌شود که دائما دانش خود را بالا ببرد تا کاربران یا به اصطلاح بیماران خود را راضی نگه‌ دارد و این احساس رضایت باعث معرفی نام این پزشک به افراد دیگر می‌شود؛ به همین علت دایره تبلیغات بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود. 

در نهایت این سایت پزشکی، پزشک را وارد دنیایی دیگری از طبابت می‌کند. از این جهت که پزشک می‌تواند با همین وب سایت پزشکی، بیمارانی را از خارج از شهر خود ویزیت کند. رشد و گسترش کاری او از این سیستم افزایش پیدا می‌کند. سی فایو در این مسیر همراه پزشکان است.

امکان اتصال به شبکه‌های اجتماعی 

اگر در فضای مجازی دارای صفحاتی هستید حتما به طراحانی که سایت پزشکی شما را طراحی می‌کنند توصیه کنید این امکان را برای سایت شما به وجود بیاورند که کاربران بتوانند به صفحات مجازی که در آن فعالیت می‌کنید متصل شوند.

امکان ویزیت غیر حضوری 

زمانی که سایت پزشکی شما طراحی و راه‌اندازی می‌شود این امکان به وجود می‌آید که پزشک بتواند به صورت مجازی بیماران خود را ویزیت کند و برایشان نسخه بنویسد که این روش مدت زمانی که صرف یک بیمار می‌شود را کمتر می‌کند و این امر باعث می‌شود که تعداد کسانی که ویزیت می‌شوند بیشتر شوند و در ادامه به افزایش درآمد دکتر ختم می‌شود. 

امکان اتصال به اپلیکیشن

در طراحی سایت حتما به این توجه کنید که قسمتی را برای شما طراحی کنند تا با لمس آن مستقیما به اپلیکیشن پزشکان متصل شوند. برخی از کاربران می‌خواهند که با پزشک خود سریعا ارتباط بگیرند و همیشه پزشکان در دسترس باشد. سی فایو با مشورت با پزشک وبا توجه به نیاز شما به این قسمت می‌تواند این گزینه را به بهترین نحو برای شما طراحی و اجرا کند. 

دسترسی راحت به سوابق بیماران

زمانی که سایت پزشکی را طراحی و راه‌اندازی می‌کنید حتما قسمتی را برای ثبت اطلاعات بیماران خود در نظر بگیرید؛ از این جهت که شما می‌توانید به راحتی سوابق بیماری او را و آزمایشات و دارویی‌هایی که در ویزیت‌های قبلی به او داده‌اید بررسی کنید و از این طریق بتوانید با دانش کامل و در نظر گرفتن تمامی جوانب بیمار خود را ویزیت کنید که این عمل از دید بیمار بسیار با ارزش است و باعث می‌شود که اعتبار شما افزایش پیدا کند.

معرفی یک شرکت خوب برای طراحی سایت پزشکی

برای اینکه بتوانید یک شرکت مناسب برای طراحی سایت پزشکی پیدا کنید لازم است در ابتدا نمونه کارهای آن شرکت را مشاهده کنید و در نظر بگیرید که برای سایت‌های مختلف چه امکاناتی را فراهم کرده‌‌اند. از طرف دیگر امکاناتی که سایت پزشکی برای پزشکان دارد را در نظر بگیرید که آن شرکت تمام این امکانات را در اختیار پزشک قرار دهد. در این موقعیت سی فایو همان شرکتی است که تمامی امکانات را در اختیار پزشکان و کاربران قرار می‌دهد؛ همچنین در کنار امکانات سایت، پشتیبانی حرفه‌ای آن نیز مهم است که اگر سایت به مشکلی برخورد کند سریعا آن را بر طرف می‌کند. تمامی سایت‌هایی که سی فایو طراحی و راه‌اندازی می‌کند سئو پذیر است و این امر باعث می‌شود که سایت به سرعت دیده شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1944]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن