تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798155019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد _ مشهد سرویس


واضح آرشیو وب فارسی::

 

ماشین های لباسشویی را می توان یکی از مهم ترین اختراعات بشر در حوزه لوازم برقی منزل دانست. ماشین های لباسشویی، با کمک فشار آب و برخورد آب گرم یا ولرم با الیاف، بار سخت لباس شستن را از روی دوش انسان ها برداشته اند. بازار بزرگ تقاضا برای ماشین لباسشویی، باعث شده تا شرکت های مختلف تولید لوازم منزل، به تولید این وسیله روی بیاورند. یکی از تولید کنندگان به نام در این صنعت شرکت ال جی است که امروز ماشین های لباسشویی ساخت این برند زیر ذره بین مشهد سرویس قرار می گیرند. شما نیز اگر برای تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد ، به دنبال فرد متخصص می‌گردید، کافیست با شماره های 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید.



 

ماشین لباسشویی ال جی

پیش از معرفی ماشین های لباسشویی ال جی و راهکار مناسب برای عیب یابی و تعمیر آنها کمی با برند ال جی آشنا می‌شویم. این شرکت بیش از شصت سال سابقه در حوزه تعمیر لوازم منزل دارد. نام لاکی گلداستار نام اولیه این شرکت است که کار خود را در سئول پایتخت کره جنوبی با شعار زندگی خوبی (Life’s Good) آغاز کرد. مخفف اسم لاکی گلداستر و همین شعار به شهرت این برند تبدیل شد و در سرتاسر جهان پیچید. هر چند در روزهای اول کار ال جی فقط تولید رادیو بود، اما با گذست زمان، پس از اولین رادیو، اولین تلفن، اولین تهویه و نهایتا اولین تلویزیون ساخت کره جنوبی، توسط شرکت ال جی تولید شد. در سالیان بعد این برند، تبدیل به یکی از بزرگان بی بدیل تولید لوازم خانگی جهان شد تا جایی که در سال 1991 تبدیل به بزرگترین صادر کننده محصولات خانگی در سطح جهان شد. یکی از محصولات پرطرفدار و با کیفیت ال جی ماشین لباسشویی این شرکت است که در ادامه نکات مهمی را در خصوص این محصول می‌خوانیم. اگر شما نیز برای پیدا کردن تکنسین متخصص و دوره دیده برای تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد، در این صفحه هستید، می توانید با شماره های بالای صفحه تماس بگیرید تا همکاران ما در مشهد سرویس، در کمترین زمان تکنسین مجرب و دوره دیده را به منزل شما بفرستند. 

 

برخی ایرادات رایج و تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد

پیش از هر چیز، باید بدانیم مراقبت و نگهداری درست برای پیشگیری از تعمیر ماشین لباسشویی، اهمیت بسیاری دارد. زیرا با بالا رفتن قیمت قطعات و تعمیرات و کمیاب شدن برخی از قطعات، ممکن است کار تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد هزینه بر باشد. به همین دلیل، ابتدا در خصوص نگهداری از ماشین لباسشویی ال جی نکاتی را با هم مرور می‌کنیم: 

  • سنگین یا سبک نبودن بیش از حد دستگاه
  •  استفاده از محافظ جریان برق 
  •  مطالعه دفترچه راهنمای دستگاه و آشنایی با خطاهای دستگاه
  •  مطالعه دفترجه راهنما و آشنایی با برنامه های شست و شوی مختلف 
  • تراز بودن محل نصب دستگاه
  • توجه به هر گونه صدای اضافه یا اختلال در عملکرد دستگاه و رفع سریع آن


 

کدهای خطای ماشین لباسشویی ال جی

اما ممکن است کدهای خطای متفاوتی را روی دستگاه ببینید که توضیحات تمام این کدها برای هر مدل در دفترچه به طور کامل توضیح داده شده است. اما برخی از کدهای پرتکرار عبارتند از: 

  • کد UE که نشانگر نا متعادل بودن لباس های داخل دیگ است 
  • کد خطای AE یا EI که نشانگر نشت آب از داخل ماشین لباسشویی است. حتما اتصالات وشیرهای ورودی و خروجی را بررسی کنید.
  •  کد OE خطای تخلیه. ممکن است پمپ تخلیه خراب شده باشد یا شیر خروجی آب مشکلی پیدا کرده باشد.
  •  ارور PF خطای قطع شدن برق دستگاه. اتصالات برق را بررسی کنید و اگر ایراد را پیدا نکردید، برای بررسی سیستم جریان برق داخل دستگاه و سلامت برد توسط تکنسین ماهر و با تجربه، با شماره های بالای صفحه تماس بگیرید.
  •  PE نشان دهنده ایراد در  سنسور فشار 
  • LE ایراد موتوری در دستگاه وجود دارد. برای رفع آن باید از فرد متخصص کمک بگیرید.
  • کد خطایUE خبر از بر هم خوردن تعادل دیگ می‌شود.
  • کد DE  خطای سوییچ یا قفل در را نشان می‌دهد. اگر سوییچ بسته شدن در به طور کامل را به برد ماشین لباسشویی اطلاع ندهد، دستگاه آغاز به کار و آبگیری نمی کند. 

در صورت بروز خطاهای دیگر، کدهای مخصوص دیگری را مشاهده خواهید کرد که از روی دفترچه راهنمای دستگاه علت آن را پیدا می‌کنید. در صورتی که نیاز به کمک بیش تر برای فهمیدن خطا یا تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد دارید، با شماره های 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید.

در ادامه، با برخی ایرادات که توسط نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد پرتکرار شناخته شده اند، آشنا می‌شویم:

 

ماشین لباسشویی ال جی روشن نمی‌شود

اگر دستگاه شما روشن نمی‌شود ابتدا لازم است از وصل بودن پریز و جریان برق و همین طور سلامت کابل های اتصال مطمئن شوید. سعی کنید دستگاه مستقیما به محافظ وصل باشد. استفاده از چند راهی در طول عمر وسلامت سیستم برق این دستگاهها تاثیر مناسبی ندارد. اگر ایرادی پیدا نکردید از همکاران ما در بخواهید تا برای تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد برای شما تعمیرکار مجرب و وارد بفرستند.



 

ماشین لباسشویی وارد برنامه ها نمی‌شود

از بسته شدن قفل در و سلامت چفت آن مطمئن شوید. دکمه استارت را دوباره بزنید. اگر پیغام قفل کودک را دریافت کردید دستتان اشتباها به این دکمه خورده که اجازه شروع به کار و باز شدن منوهای شستشو را نمی دهد. قفل کودک را خاموش کنید. به جز این مورد ممکن است دستتان به دکمه Time Delay یا شستشوی تاخیری خورده باشد که قابلیت شستشوی لباس در چند ساعت بعد است. و دستگاه در همان لحظه روشن نمی‌شود. در صورتیکه کد خطا دریافت می‌کنید، ایراد دستگاه را در دفترچه راهنمایش پیدا کنید و برای تعمیر لباسشویی خود در با مشهد سرویس تماس بگیرید.

 

ایراداتی که هنگام شروع به کار وجود دارند

بدتر از مورد اول این است که دستگاه شروع به کار کند اما انتظار شما برای گرفتن لباس های تمیز و سالم بعد از چند دقیقه به جایی نرسد. مثلا ممکن است لباس ها خوب شسته نشوند که معمولا خروجی آب ماشین کثیف است و باید تمیز شود. یا مقداری کف و پودر روی لباس ها بماند که ایراد می‌تواند از آب کشی، محفظه پودر و ... باشد. ایراد دیگر داغ بودن بیش از حد لباس ها در پایان کار است. اگر از ابتدای کار ماشین با این مشکل رو به رو بودید احتمالا شیر آب سرد و گرم دستگاه را جا به جا وصل کرده اید. چون در تمام حالت ها به جز حالت MEDIC آبکشی دستگاه با آب سرد انجام می‌شود. ایراد دیگر هم پاره شدن لباس ها در دستگاه است که لازم است وقتی دستگاه را خاموش کردید، سطح داخلی آن را با دست چک کنید و از نوک تیز نبودن قسمت های مختلف مطمئن شوید. برای رفع هر کدام از این موارد و تعمیر لباسشویی در مشهد، با شماره های 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید.

 

ایرادات آب گیری ماشین لباسشویی ال جی

ممکن است ببینید دستگاه به طور کلی آب گیری نمی‌کند و یا خطا می‌دهد. شیر آب و فشار آن را چک کنید. باز بودن در دستگاه یا دکمه تاخیر در شست و شو که پیش از آن بررسی کردیم هم دلایل دیگر آب گیری نکردن دستگاه هستند. اگر دستگاه خود به خود آب‌گیری اضافه می‌کند، آب را چک کنید. اگر بوی بدی می‌داد و زلال نبود لوله خروجی آب بسته است و آب کثیف به داخل دستگاه برمی‌گردد. اگر آب تمیز بود ممکن است ایراد از پمپ یا برد باشد که برای رفع آن باید از متخخص کمک بگیرید. همکاران ما در مشهد سرویس آماده ارائه انواع خدمات در خصوص تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد به همشهریان گرامی هستند.

 

تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد

اگر می خواهید ماشین لباسشویی ال جی خود را به تکنسین متخصص که به صورت سالانه، آخرین دوره های تخصصی تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد را می‌گذراند و حداقل هشت سال سابقه کار تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی را دارد بسپارید، با مشهد سرویس تماس بگیرید. تعمیرکاران مجرب و متخصص مشهد سرویس، علاوه بر تضمین خدمات خود، از قیمت های مصوب و قطعات یدک فابریک برای تعمیر دستگاه استفاده می‌کنند. پس ما برای تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد، تماس با شماره های 05132288855 یا 05132288866 را، پیشنهاد می‌کنیم.

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1601]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن