تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796907511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین مارک چاقوی آشپزخانه زنجان


واضح آرشیو وب فارسی::

 



زنجان قطب چاقوسازی ایران است و می توان گفت قدیمی ترین صنایع چاقو سازی در استان زنجان واقع شده است .با توجه به بالا رفتن قیمت دلار استقبال از کالاهای ایرانی بالاتر رفته است و چاقوهای زنجان نیز مثل سایر محصولات تولید داخل ، این روزها بازار خوبی دارد . به همین بهانه از مدیریت سایت دس ساز خواستیم در این زمینه مارا راهنمایی کند.

سعی کرده ایم در این مطلب بهترین مارک و تولید کنندگان چاقوی آشپزخانه زنجانی را به شما دوستان معرفی کنیم.

 



چاقوی حیدری 

برند چاقو سازی حیدری از سال 1348 با ملاک اولیه کیفیت محصولات ارایه شده به مشتریان در زمینه تولید و واردات انواع چاقو و لوازم جانبی استیل و فولاد فعالیت دارد. استاد حیدری از قدیمی ترین تولید کنندگان چاقوی آشپزخانه در زنجان می باشد . یکی از ویژگی های تولیدی چاقوی حیدری استفاده از متریال های خوب و با کیفیت در ساخت چاقو است برای مثال کمتر تولید کننده در ایران از تیغه های تتانیومی در چاقوهای خود استفاده می کند و چاقوی سازی حیدری  تنها تولید کننده داخلی است که از این تیغه های ضد زنگ در چاقوهای خود استفاده می کند.

 

چاقوی قربانلو

تولیدی قربانلو در ابتدا فقط بصورت تخصصی چاقوی آشپزخانه تولید می کرد ولی اکنون با گذشت سالهای متمادی و کسب تجارب ارزنده انواع چاقوهای آشپزخانه ، ساطور ،قتد شکن ، چاقوی طبعیت گرذی و ... را تولید می کند .کارهای تولیدی قربانلو شاید ظاهری مدرن نداشته باشند ولی از لحاظ کیفیت توان رقابت با تمام محصولات و چاقو های خارجی را دارد.

چاقوی منفرد

بیش از چهار دهه است که چاقو های منفرد تولید و عرضه می شود از این  رو چاقوی منفرد برندی محبوب و سرشناس در زمینه طراحی و تولید انواع  چاقوی آشپزخانه است . اگر بخواهیم از بین محصولات و تنوع فراوان این تولیدی محبوبترین اش را انتخاب کنیم باید به سرویس چاقوی آشپزخانه منفرد اشاره کنیم .این سرویس ظاهری بسیار مدرن دارد و از لحاظ ظاهری و کیفی بسیار مرغوب تر از محصولات خارجی است . نا گفته نماند که محصولات این شرکت بصورت کاملا دست ساز تولید می شود که خود ارزش آن را چندین برابر می کند.

چاقوی الماس

اگر بخواهیم یک ویژگی خاص برای چاقوهای الماس ذکر کنیم تنوع بالاست . تولیدی چاقوی الماس تنوع بالایی دارد و محصولات زیادی از جمله قند شکن ،سرویس عروس ، چاقوی آشپزخانه ،چاقوی شکاری و... تولید می کنند ولی محبوبترین محصول تولیدی الماس سرویس آشپزخانه عروس الماس است . قیمت مناسب در کنار کیفیت خوب سبب شده است تولیدی چاقوی الماس را جزو ده تولید کننده برتر چاقوی آشپزخانه در ایران بدانیم.

چاقوی غفاری

شاید همه ما چاقو های دسته نارنجی تزریق پلاستیک را به یاد بیاوریم باید بگویم که اولین تولید کننده چاقو های دسته تزریق پلاستیک در ایران تولیدی غفاری است چاقو های با ظاهر ساده و ماندگار بالا . تولیدی غفاری در سال 1348 احداث شد و اکنون بیش از 5  دهه از تاسیس این تولیدی می گذرد ،چاقو های تولیدی غفاری بی شک جزو بهترین چاقو های زنجان است .

 

چاقوی بهرامی 

اگر تا کنون از چاقوهای آشپزخانه زنجان استفاده کرده باشید بی شک نام استاد بهرامی و تولیدی او را شنیده اید . چاقو های تولیدی بهرامی تماماً دست ساز می باشد .و همین مسئله سبب شده است که چاقوهای تولیدی استاد بهرامی یک چاقوی بی نقص و ماندگار باشد.استاد بهرامی در کنار کیفیت بالا توجه ویژه ای نیز به پائین آوردن قیمت عرضه محصول است و همین امر سبب محبوبیت و جایگاه ویژه تولیدات او در بین خریداران شده است.

چاقوی بالایی

اگر به دنبال یک چاقوی کاملا دست ساز با کاربردهایی نظیراستفاده در آشپزخانه و آشپزی هستید توصیه ما خرید چاقو های تولیدی استاد بالایی است . تمام چاقو های استاد بالایی کاملا دست ساز می باشد شاید تنوع تولیدی بالایی زیاد نباشد و چندین مدل خاص از چاقو های آشپزخانه را تولید کند ولی همین چند مدل در فروشگاه های چاقو مثل دس ساز ،دیجی کالا و با سلام جزو محبوبترین چاقو ها می باشد.

 

چاقوی وفا

چاقو های استاد وفا در ظاهر ترکیبی از طرح های کلاسیک و مدرن است . چاقو های تولیدی وفا نیز مانند بیشتر تولید کنندگان چاقو در زنجان بصورت دست ساز می باشد .عموما در همه کارهای استاد وفا متریال چوب را مشاهده خواهید کرد استاد وفا برای چاقوی های خود از چوب با کیفیت سنجد و تیغه های فولادی استفاده می کند.

 

چاقوی هادی 

استاد فضلی یکی از تولید کنندگان چاقوی آشپزخانه است که تولیدی اش قدمت زیادی ندارد ولی کیفیت بالا و سفارشی بودن محصولاتش سبب شده که برند چاقوی هادی سهمی بزرگی از چاقو های صادراتی زنجان داشته باشد . استفاده از متریال های با کیفیت مثل پادوک برای اولین بار توسط استاد فضلی در زنجان مرسوم شد اگر به دنبال یک سرویس چاقوی آشپزخانه سفارشی هستید حتما چاقوهای استاد هادی را فراموش نکنید.

 

چاقوی مراورید

از قدیمی ترین و محبوب ترین چاقوهای آشپزخانه زنجان باید به تولیدی چاقوی مراورید اشاره کنیم تولیدی مراورید در سال 1352 تاسیس شده است. اگر از لحاظ کمیت تولید بخواهیم تولیدی های چاقو در کشور را رتبه بندی کنیم شاید بتوان رتبه اول را به این تولیدی داد . چاقوهای مروارید شامل بخش وسیعی از چاقو ها از جمله چاقوی جیبی ،چاقوی آشپزخانه ،چاقوی طبیعت گردی ،تبر ، ساطور و... می شود . 

 



فروشگاه دس ساز عرضه کننده انواع چاقو های آشپزخانه به قیمت عمده

همچنین برای خرید این محصولات می توانید به فروشگاه دس ساز مراجعه کنید این فروشگاه همه محصولات خود را به قیمت عمده عرضه می کند . دس ساز دارای مجوز اینماد و نماد رسانه می باشد و می توانید با خیالی آسوده محصولات خود را خرید کنید: برای مشاهده فروشگاه دس ساز به آدرس زیر مراجعه کنید.

Dassaaz.ir






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1567]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن