تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797838065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داروخانه شبانه روزی در شهرک غرب


واضح آرشیو وب فارسی::

 

داروخانه شبانه روزی دکتر نیرومند مفتخر است که به عنوان یکی از برترین داروخانه شبانه روزی در شهرک غرب است که علاوه بر این که تمام موارد دارویی و درمانی را به صورت کامل و بدون نقصی عرضه می کند در خصوص اقلام نظیر آرایشی بهداشتی و تجهیزات پزشکی نیز به صورت کامل و تخصصی محصول عرضه کند.

تجهیزات پزشکی که قابل عرضه در داروخانه ها باشند را میتوان به چند گروه تقسیم کرد ، تجهیزات ارتوپدی،  تجهیزات تسکین دهنده بدن ، تجهیزات پزشکی بدن ، تجهیزات تسکین دهنده ، تجهیزات قند خون ، دماسنج ها ، ترازو ها ، تجهیزات فردی و ‌.... که تمامی این موارد توسط داروخانه دکتر نیرومند یک داروخانه شبانه روزی در شهرک غرب عرضه می شود.

تجهیزات ارتوپدی

تجهیزات ارتوپدی را میتوان بدین صورت تعریف کرد، آن دسته از تجهیزاتی که به دلیل بروز مشکل در استخوان ها و یا مفصل های شخص بیمار توسط پزشک ارتوپد تجویز می شوند و به درمان این بخش های آسیب دیده کمک میکنند این تجهیزات توسط برند هایی نظیر اتسی ، تن یار ، دکتر مد ، تاینور ، دل آسا ، ورنا و ... عرضه می شوند و محصولاتی را همچون انواع آتل ، انواع آویز های دست ، جوراب های دیابتی ، کمر بند ها ، شکم بند ها ، قوز بند ها ، کتف بند ها و .‌‌.. تولید می کنند.

 


داروخانه شبانه روزی در شهرک غرب

تجهیزات پزشکی بدن

 این تجهیزات را می توان این گونه نعریف کرد که تجهیزاتی هستند که به سلامت و رفع بیماری های سطحی نظیر انواع زخم های پشت پا ، واریس ، محافظ پاشنه ، محافظ آرنج و ...کمک میکنند همچنین این تجهیزات نیز توسط برند هایی نظیر اتسی ، آدور ، تاینور و ... عرضه می شوند.

تجهیزات قند خون

 این تجهیزات که بیشتر برای بیماران دارای بیماری قند خون و دیابت هستند عرضه می شود به بیماران کمک می کنند تا با استقاده از این تجهیزات پزشکی میزان قند خون شان را در طی روز اندازه گیری کنند تا با وجود بیماری قند خون دچار مشکل و یا آسیب نشوند این تجهیزات از برند هایی نظیر آوان ، امپرور ، الگانس ، ایزی گلوکو و ..‌ در داروخانه شبانه روزی دکتر نیرومند موجود می باشند این برند ها تجهیزاتی را مثل دستگاه تست قند خون ، نوار تست قند خون و ... را عرضه می کنند همچنین گروه تولیدی پوشینه با بهره گیری از فناوری های روز دنیا در زمینه درمان و بهبود دیابت ، جوراب مخصوص دیایت را نیز عرضه کرده است که ویژگی های این جوراب عبارتند از مانع از آسیب رسیدن به پا ، عدم وارد آوردن فشار به پا و عدم ایجاد اختلال در گردش خون پا می باشد .

دماسنج

این داروخانه دماسنج های دقیق پزشکی را به صورت جداگانه برای کودکان و بزرگ سالان عرضه می کند زنیت و موکاروی برند های معتبری هستند که دماسنج های تخصصی آن ها را می توانید از داروخانه ما به صورت آنلاین از سایت و یا حضوری تهیه نمایید همچنین شاید بتوان بساری از محصولات بهداشت فردی را نیز جز تجهیزات پزشکی قرار داد  محصولاتی نظیر دستگاه های فشار سنج ، ماساژور ها ، اپیلاتور ، ریش تراش ها و ... جز این دسته قرار می گیرند البته که بسیاری از تجهیزات پزشکی جز لوازم کمک درمانی قرار می گیرند و در این دسته به فروش می رسند تجهیزاتی مثل چسب ، گاز ، باند ، چسب میخچه ، عصا ،گیره های ضد خر و پف ، سوند ، دستکش ، ماسک ، کیسه ادرار ، جعبه کمک های اولیه ، آسان نفس ها و ...

شما برای خرید این محصول ها و یا مشاوره در خرید می توانید با داروخانه شبانه روزی در سعادت آباد ( داروخانه دکتر نیرومند ) در تماس باشید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3295]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن