تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814436605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای خرید دوربین عکاسی دست دوم چه نکاتی را رعایت کنیم؟


واضح آرشیو وب فارسی::

در خرید دوربین عکاسی دست دوم و تجهیزات همراه آن می بایست، چه نکاتی را رعایت کنیم؟

دوربین عکاسی دست دوم و تجهیزات کارکرده، که اکثر مردم به دلیل قیمت بالای تجهیزات دوربین عکاسی، چندین سال است که به آن روی آورده اند!

دوربین کارکرده کانن - نیکون - سونی

از آن سو برای افرادی که به تازگی شروع به عکاسی کرده اند، خرید دوربین عکاسی دست دوم کار بسیار عقلانی می باشد، زیرا که خرید دوربین گران قیمت برای افراد مبتدی لزومی ندارد و بیهوده عنوان می شود، چون دوربین های آکبند و تک رقمی امکاناتی را برای کاربران حرفه ای خود درون دوربین ها، جای گذاری کرده اند و متقاضیان مبتدی نیازی به کاربرد های آنها ندارند.



دوربین عکاسی کانن نیکون سونی

قبل از شروع مقاله یک پیشنهاد برای شما داریم. در صورتی که به دنبال خرید دوربین عکاسی دست دوم هستید اینجا کلیک کنید تا محصولات مورد نظر خود را مشاهده و خریداری کنید. 

تجهیزات دوربین عکاسی بسیار حساس می باشند زیرا که هر کدام یک فعالیت مهمی را در تصویر برداری و فیلم برداری، بر عهده دارند.

هم اکنون، تجهیزات مورد نیاز یک عکاس یا فیلمبردار را بررسی میکنیم: این تجهیزات عبارت اند از کیف دوربین عکاسی، لنز مخصوص عکاسی و فیلم برداری، باتری دوربین، اسپیدلایت یا نور ثابت ( سان پک )، سه پایه، رینگ لایت و نظایر آن.

نکات خرید دوربین دست دوم

حال قصد داریم نکات حیاتی در هنگام خرید دوربین عکاسی دست دوم را با یک دیگر مشاهده کنیم.

اول از همه می بایست به تعداد شات دوربین عکاسی توجه شود! کمپانی های تولید کننده دوربین عکاسی، محصولات خود را تا 100 هزار شات گارانتی می کنند پس خیالتان از بابت خرید دوربین عکاسی دست دوم راحت باشد.

لنز ها می توانند بسیار مشکل ساز شوند به طوری که کاربر دیگر نتواند به جهت تصویر برداری و فیلم برداری فوکوس انجام دهد؛ علاوه بر آن وضوح تصاویر نیز ممکن است دچار مشکل شود.

رفع این مشکلات کارخانه ای است؛ یعنی شما نباید در صورت مواجه شدن با این مشکلات، آن لنز را خریداری کنید زیرا ممکن است هزینه تعمیر آن بسیار بالاتر از قیمت خود لنز شود!

نکته دیگری که بسیاری از متقاضیان از آن بی اطلاع هستند، جای گذاری صحیح لنز بر روی دوربین عکاسی می باشد که شما می توانید در هنگام خرید نسبت به مارک دوربین و لنز، نحوه جای گذاری آن را یاد بگیرید. ( البته آموزش جای گذاری لنز بر روی دوربین در اینترنت موجود است )

حال با تمام این تفاسیر اگر در هنگام جای گذاری لنز بر روی دوربین با مشکل مواجه شدید، می توانید لنز و بدنه را با کیت تمیزکننده مخصوص گرد گیری کنید! اگر باز هم لنز جای گذاری نشد مطمئن شوید فضای بین لنز و دوربین دچار مشکل شده است، در این هنگام لزوم دارد به نزدیک ترین فروشگاه فروش تجهیزات دوربین عکاسی مراجعه کنید تا از سلامت لوازم خود، اطمینان حاصل کنید.


دوربین کنون دست دوم

حال قصد داریم نگاهی به باطری دست دوم بیندازیم؛ باطری ها بسیار حائز اهمیت هستند و اگر دچار مشکل شوند شما دیگر نمی توانید فعالیت خود را ادامه دهید زیرا که با گذر زمان و بی توجهی به مشکل، دوربین عکاسی نیز آسیب می بیند که تعمیر آن برای شما بسیار هزینه بر می باشد! 

"نکته ای که شایسته است در این مواقع به آن توجه شود، چک کردن شارژر و خود باتری در هنگام خرید است"

در صورتی که شارژر و باتری دست دوم خود را بخواهید امتحان کنید، لزوم دارد به این چند نکته توجه کنید: مدت زمانی که شارژ باتری پر می شود، مدت زمان خالی شدن باتری دوربین و اطمینان از سلامت بدنه باتری.

اگر این سه نکته را در هنگام خرید باطری و شارژر دست دوم رعایت کنید، به ندرت دچار مشکلات اضافه می شوید. ( مشکلات دیگری که در مرور زمان ممکن است برای باطری شما پیش آید، به دلیل بکار گیری بیش از حد باطری و متصل ماندن طولانی مدت بین شارژر و باطری، می باشد ).


دوربین نیکون کارکرده

تجهیزاتی که تا اینجای مقاله به آن ها اشاره شد، ارکان اصلی تصویر برداری و فیلم برداری عنوان می شوند.

از اینجا به بعد قصد داریم به لوازم جانبی کارکرده به جهت فیلم برداری و تصویر برداری نگاهی بیندازیم پس حتما تا انتهای مقاله با ما همراه شوید.

خب همگی می دانیم نور پردازی و صدا برداری جزو اصلی ترین ارکان یک ویدیو می باشند و وجود آنها بسیار حائز اهمیت است.

نورپردازی را می توانید با کمک فلاش نصب شده بر روی دوربین، رینگ لایت، سافت باکس و نظایر آن انجام دهید.

پیشنهاد ما برای شما، خرید تجهیزات نورپردازی آکبند می باشد زیرا که اگر محصولات نورپردازی دست دوم خریداری کنید، هیچ فروشنده و شرکتی آن را ضمانت نمی کند؛ چون جزو ابزار برقی عنوان می شوند و مشکلات فنی موجود در تجهیزات، از نظر اقتصادی ارزش هزینه کردن برای تعمیر آنها ندارد.

تجهیزات صدا برداری را نیز بهتر است به صورت آکبند خریداری کنید زیرا که میکروفون و رکوردر های امروزی بسیار پیشرفته می باشند و در صورت مواجه شدن آنها با مشکلات، کاربر نمی تواند آنها را به راحتی تعمیر کند مگر مشکل از کابل های متصل به میکروفون باشد!

از سویی دیگر کیف دوربین عکاسی دست دوم ممکن است بسیار به شما آسیب مالی و تجهیزاتی وارد کند! کیف و کوله پشتی دوربین عکاسی ممکن است در طی زمان استحکام داخلی خود را از دست بدهد؛ یعنی ضربه گیر های داخل کیف احتمال پارگی و پوسیدگی دارند و هنگامی که شما تجهیزات خود را درون آن قرار می دهید، ممکن است دچار آسیب و برخورد با یک دیگر شوند! 

علاوه بر آن فقط ضربه گیر ها مهم نیستند، زیپ و جنس کیف در این پروسه نیز حائز اهمیت است؛ اگر محصول کارکرده شما در قسمت زیپ و بدنه خود دچار مشکل شود، ممکن است وزن تجهیزات شما باعث پارگی آنها شود و خسارت مالی بسیاری را برای شما در بر داشته باشد. 

( پس نتیجه میگیریم: تجهیزات نام برده در بالا را به صورت آکبند تهیه کنید و در صورت وجود شرایط خاص، سراغ محصولات کارکرده را بگیرید)

سه پایه ها بسیار مقاوم هستند؛ پس لزومی ندارد حتما به سوی خرید از مدل آکبند آنها برویم.

حال اگر قصد دارید سه پایه کارکرده ای را خریداری کنید، لزوم دارد این عوامل را در هنگام خرید بررسی نمایید. عوامل عبارت اند از: چک کردن پایه ها، بررسی گیرنده پایه ها، چک کردن بدنه سه پایه و یا تک پایه دست دوم، جای گذاری دوربین و یا رینگ لایت بر روی سه پایه و اطمینان حاصل کردن از اتصال دقیق و محکم آنان به یک دیگر و چک کردن ارتفاع سه پایه و یا تک پایه در هنگام خرید.

چنانچه این عوامل را مد نظر خود داشته باشید و از سلامت آنان با خبر شوید، می توانید خرید خود را با اطمینان کامل  انجام دهید.

نتیجه گیری کلی و کلام آخر

نتیجه گیری ما نسبت به مقاله بالا به این صورت است که می توانیم به خرید دوربین عکاسی دست دوم، استفاده لنز کارکرده، بهره وری از سه پایه دست دوم و... روی ببریم، زیرا که خریداری موارد دیگر در بالا، می تواند با گذشت زمان برای ما مشکل ساز شود.

باز هم در آخر، همانند دیگر مقالات به شما پیشنهاد می شود از سایت Max-Shop بازدید کنید تا به راحتی محصولات آکبند و کارکرده مورد نظر خود را همراه با قیمتی مناسب و کیفیتی بی نظیر خریداری کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1849]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن