تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از آدم بد اخلاق توبه نمى‏پذيرد. عرض شد: اى رسول خدا، چرا؟ فرمودند: چون ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798061152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تزریقات در منزل


واضح آرشیو وب فارسی:هوم‌کا:

حتما برای شما هم پیش آمده است که به آزمایشگاه محل خود رفته باشید و افرادی زیادی را منتظر انجام تزریق ببینید! بله تزریقات یکی از قسمتهای شلوغ آزمایشگاهها به حساب میآیند. آیا تاکنون به این مورد فکر کردهاید که اگر تزریقات در منزل انجام میشد، دیگر نیازی به مراجعه حضوری نداشتیم.

تزریق هم برای ورود دارو به بدن و هم برای نمونه گیری استفاده میشود. استفاده از سرنگها در نگاه اول بسیار ساده و بی خطر به حساب میآیند ولی در صورت عدم رعایت اصول تزریق مشکلات خطر آفرین به بار میآید. آیا میدانید کاربرد تزریقات تا چه اندازه گسترده است؟ سالانه هر فرد چند بار برای این کار درمانی کوتاه‌مدت به آزمایشگاه مراجعه میکند؟

اگر به دنبال آمار و ارقام مراجعات تزریقات برویم، قطعا با اعداد بزرگی مواجه میشویم. در نگاهی دقیقتر درمی‌یابیم در پی حضور فیزیکی افراد برای انجام تزریق هم شاهد ازدحام بیشتر هم شاهد ترافیک میشویم. به نظر شما آیا تزریقات در محل راهکار درستی برای انجام این موضوع است؟

 تلاش ما در هوم‌کا این است که بخش بزرگی از نیاز‌های شما را در زمینه‌ی تزریقات برطرف کرده و آن‌ها را در قالب خدمت تزریقات در منزل به شما ارائه دهیم. مجموعه ی هوم کا علاوه بر این خدماتی در زمینه پزشک در منزل ، فیزیوتراپی در منزل ، چکاپ در منزل و... ارائه می دهد که شما عزیزان می توانید از این خدمات بهره مند شوید.



تزریقات در منزل = یک راه حل

بدون شک شما هم دچار بیماری شدهاید که در داروهای خود چند آمپول داشته باشید و برای هربار تزریق به مراکز درمانی مراجعه کرده باشید. چگونه این امکان وجود دارد که در منزل خود آمپولهای تجویز شده پزشک را تزریق کنیم؟ در بیان پاسخ به این سوال بدیهی است که نیاز است که درباره این حرفه علم کافی داشته باشیم.

خصوصا کارهای درمانی که بهداشت و اصول انجام آن یکی از مهمترین نکاتی است که باید رعایت شود. اغلب بیماریهایی مانند HIV و انواع بیماریهای هپاتیت از طریق سرنگهای آلوده که حاصل سهل انگاری در ضدعفونی است، افراد را مبتلا میکند. اما راه چاره چیست؟ حتما فکر میکنید که بهتر است دوباره سراغ راهکار اول بروید و به آزمایشگاهها مراجعه کنید.

اما ما راهحل بهتری داریم که هم در منزل خود بمانید و هم انواع تزریقات را توسط افراد حرفهای در محل تجربه کنید. این روزها با وجود ویروس کرونا اضطراب ورود به مراکز درمانی بسیار زیاد است به همین دلیل بهتر است با مطالعه این مقاله راهحل ما را بشناسید.

مزیتهای تزریقات در منزل

در این بخش به امتیازاتی که تزریق در منزل دارد اشاره میکنیم. در نهایت به این نتیجه میرسید که این سرویس پزشکی چقدر سود جانبی برای ما به همراه خواهد داشت.

· عدم مراجعه حضوری به آزمایشگاه؛

· صرفه‌جویی در زمان؛

· رعایت قرنطینه در دوران کرونا؛

· دریافت خدمات سریعتر.

عدم مراجعه حضوری به آزمایشگاه

چنانچه درخواست انجام تزریقات در منزل را داشته باشید، دیگر احتیاجی به حضور در بخش تزریقات ندارید. این مورد برای افراد سالمند و مردمی که معلولیت جسمی داشته و جابه جایی برای آنها سخت است، بسیار کاربردی به نظر میآید. اینکه در آزمایشگاه یا بخش تزریقات بیمارستان حضور نداشته باشید شما را از انواع بیماریها هم حفظ میکند.

صرفه‌جویی در زمان

اگرچه زمان تزریق دارو بسیار کوتاه است ولی برای حضور در بخش تزریقات مراکز درمانی ممکن است مدت زیادی را در ترافیک بگذرانیم. همچنین نوبتهای طولانی که در صف تزریق وقت ما را میگیرند نیز کم نیستند. با انجام تزریقات در منزل دیگر مجبور نیستیم وقت خود را برای رفت و آمد به تزریقات صرف کنیم.

 

 

رعایت قرنطینه در زمان کرونا

 

با وجود همه‌گیری ویروس کرونا که دیگر خطر ابتلا به آن بر هیچ کسی پوشیده نیست، بهتر است تا جایی که امکان دارد قرنطینه را نشکنیم. رعایت قرنطینه زمانی که ویروس کرونا مهمان زندگی ما شده است هم به سلامت ما و هم به سلامت دیگران کمک میکند. انجام تزریقات در محل ما را از آلودگیهای احتمالی که در مراکز درمانی وجود دارد، حفظ میکند.



دریافت خدمات سریع تر

تجربه خرید از طریق اینترنت به ما نشان داده است که مدت زمان تهیه همان وسایل در بازار واقعی بسیار بیشتر از حالت آنلاین است. این مورد برای ثبت درخواست تزریقات در منزل هم صدق میکند. زیرا با انجام این خدمات در محل دیگر نه ترافیکی را تجربه میکنیم و نه در صفهای طولانی مدت منتظر خواهیم بود.

چقدر از تزریقات در منزل میدانید!

میخواهیم کمی به شما درباره انواع سرنگها که احتمالا با آنها آشنایی نداشتید بگوییم. این دانش بسیار مفید است حتی اگر در جامعه پزشکی سهمی نداشته باشیم. در همین راستا بهتر است بدانید طبق آمار مؤسسه سلامت جهانی بیشتر سهم سرنگها که قریب به ۹۰ درصد میشود، برای تزریق داروهای درمانی استفاده می‌شود. ۱۰ درصد باقیمانده نیز برای تزریق واکسن و موارد دیگری همچون انتقال خون مصرف میشوند. دسته بندی سرنگها بر اساس نوک سوزن آنها انجام میشود که تزریق کار باید به این موضوع واقف باشد.

در بیماریهای حاد پزشکان تزریق دارو را به جای مصرف خوراکی ترجیح و تجویز می‌کنند. شاید علت آن را ندانید ولی ورود دارو به صورت مستقیم در خون فرد که با سرعت بالایی در بدن گردش میکند، سرعت اثرگذاری دارو را نیز بالا میبرد. در واقع افرادی که این تزریقات در منزل را انجام میدهند، میبایست به اطلاعات پزشکی کاملا واقف باشند.

 چند حالت برای تزریق در علم پزشکی داریم که شامل:

· تزریق عضلانی؛

· تزریق رگی؛

· تزریق زیر جلد؛

· تزریق داخل جلد.

احتمالا هریک از این حالتها را در تزریقات خود تجربه کردهاید با این حال به توصیف هرکدام از آنها میپردازیم.

تزریق عضلانی

در هریک از حالتهای تزریق یک سرنگ مخصوص که دارای قطر متفاوتی از دیگران است، استفاده می‌شود. همین مورد برای تزریق عضلانی نیز صدق میکند. قطر سرنگهایی که برای تزریق عضلانی استفاده میشود، ضخیمتر هستند.

طول آنها بلندتر از سرنگهای دیگر است. حالت اریب سرنگ در این نوع تزریق بیشتر است. معمولا به دلیل قطر بیشتر سرنگ درد بیشتری را نسبت به تزریقات دیگر در حالت عضلانی تجربه میکنید. ظرفیت سرنگها نیز بین ۱ تا ۱۰ سی سی است. در داروهایی که روغنی هستند، این نوع تزریق استفاده میشود.

 

 

تزریق رگی

در انجام تزریق رگی که به تزریق وریدی نیز معروف است، مواد دارویی را مستقیما داخل رگ میکند. این روش پراستفاده‌ترین روش برای ورود دارو یا نصب سرم است. در شرایطی که بیمار حالت تهوع یا استفراغ داشته باشد نیز از این نوع حالت تزریق برای مصرف دارو استفاده میکنند. تزریقات در منزل ممکن است هریک حالت‌های مختلفی داشته باشد.

تزریق زیر جلدی

زیرجلدی همان زیر پوستی است که در نام این روش به کار رفته است. سرعت جذب داروهایی که با استفاده از حالت زیر جلدی وارد بدن میشوند، کندتر از تزریق رگی است. ممکن است برخی از داروهایی که به این روش تزریق میشوند، تا ۲۴ ساعت بعد جذب بدن بشوند.

در برخی داروها که ما از طریق خوردن وارد بدن میکنیم، در مواجهه با اسید معده از بین میروند. بنابراین در این شرایط از این حالت تزریق استفاده میشود. یکی دیگر از دلایلی که از تزریق زیر جلدی استفاده میشود، حجم دارو است که اگر کم باشد از حالت زیر جلدی برای تزریق استفاده میکنند.

تزریق داخل جلد

نازکترین سوزن سرنگها مربوط به تزریقات داخل جلدی است. برای شما پیش آمده است که تست یک دارو را انجام داده باشید؟ برای برخی از داروها مانند پنی‌سیلین معمولا تست گرفته میشود. این تستها که خود از طریق تزریق انجام میشود، مربوط به حالت داخل جلد است. قطر سوزن سورنگ در تست بین ۲۵ تا ۲۷ است که نشان‌دهنده سوزنی بسیار باریک است.

 اکنون متوجه شدید انجام تزریق در عین اینکه مهم است کاری بوده که نیازمند دانش است. استفاده نادرست از سرنگ و تزریق ناصحیح ممکن است مشکلات بسیاری را ایجاد کند و سلامت فرد را به خطر بیاندازد.



 

تزریقات در منزل با هوم کا

چقدر به اینکه خدمات پزشکی را در منزل دریافت کنید، فکر کردهاید؟ با وجود مرکز هومکا دیگر این مورد دور از ذهن نیست. تیم هومکا متشکل از افراد ماهر است که تمامی آموزشهای لازم را در خدمات ارائه شده دیدهاند و تجربه لازم را در این زمینه دارند.

تزریقات در منزل تنها یکی از سرویسهای درمانی و مراقبتی هومکا به حساب میآید. تیم هومکا تجربه خوبی را در بهبود سلامت به شما هدیه میکند. دیگر نگران جابه‌جایی سالمندان و حتی جوانها نخواهید بود. تمامی افراد بدون محدودیت سنی این قابلیت را دارند که با مراجعه به وب سایت هومکا خدمت مورد نیاز خود را ثبت کنند.

در همین راستا نیاز است که این نکته را درباره هزینهها نیز خاطر نشان کنیم و بدانید که تعرفهها در مجموعه هومکا کاملا مشخص و تعیین شده هستند. چنانچه خواهان اطلاعات دقیق حتی قبل از ثبت درخواست خود داشته باشید، با برقراری تماس مشاوره لازم را دریافت خواهید کرد.

کلام آخر درباره تزریقات در منزل

با تجربه استفاده از خدمات پزشکی حتما جدا از مسئله درمانی متوجه زمانهای طولانی نوبتها شدهاید. امروزه دیگر مانند گذشته مجبور نیستید که تمامی خدمات را با حضور فیزیکی دریافت کنید. انجام انواع تزریقات احتیاج به دانش و رعایت اصول انجام آن است.

برخی از داروها فقط باید از طریق دارو وارد بدن بشوند و این موضوع نشان میدهد که انجام تزریقات همیشه در زندگی ما حضور دارد. بیمارانی هم هستند که با توجه به عارضهای که در بدن خود دارند، میبایست به صورت دورهای برخی از آمپولها را بزنند. بنابراین هربار برای هر یک آمپول باید به تزریقات بروند.

مرکز هومکا با شناسایی این نیاز در افراد اقدام به ارائه انواع مختلفی از سرویسهای پزشکی کرده است که تزریقات در منزل یکی از آنهاست. با انجام تماس یا ثبت درخواست اینترنتی خدمات را در محل زندگی خود دریافت خواهید کرد.

لینک کوتاه






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هوم‌کا]
[مشاهده در: https://tinyurl.com/y2nhgup7]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 978]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن