تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817793409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صالحی امیری: برند لباس ایران در جاکارتا داخلی است، نه خارجی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: صالحی امیری: برند لباس ایران در جاکارتا داخلی است، نه خارجی
رییس کمیته ملی المپیک درباره اسپانسر خارجی لباس کاروان اعزامی ا یران به بازی‌های جاکارتا گفت: برند ما برای دوخت لباس کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا کاملا داخلی است و من نمی‌دانم چه کسانی به چنین مسائل حاشیه‌ای می‌پردازند.
آفتاب‌‌نیوز : صالحی امیری در حاشیه یازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی و در جمع خبرنگاران درباره خارجی بودن برند لباس کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار کرد: ما طی توافقی که با یک اسپانسر داخلی انجام دادیم به این توافق رسیده‌ایم که از تولید کنندگان داخلی خود برای لباس کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا استفاده کنیم و حتی پرواز کاروان نیز داخلی است. نمی‌دانم متاسفانه چه کسانی به مسائل حاشیه‌ای این گونه می‌پردازند و به دنبال این هستند تا عنوان کنند کمیته ملی المپیک با برندهای خارجی وارد مذاکره می‌شود در حالی که امسال سال تولید کالای ایرانی است و ما باید سعی کنیم دوخت لباس کاروان خود را به دست کارگران داخلی انجام دهیم.


وی درباره یازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی گفت: هرچقدر بتوانیم در حوزه ورزش پژوهش‌های علمی انجام دهیم و باور علمی داشته باشیم قطعا می‌توانیم به ورزش کشور کمک کنیم. سعی ما بر این است که با کمک دوستان و با حضور اساتید علمی از جمله دکتر قراخانلو و سجادی در کمیته ملی المپیک بابرنامه حرکت کنیم و حرکت سلیقه‌ای و غیر سازمانی نداشته باشیم.


وی همچنین از تدوین برنامه استراتژی ۵ ساله در ورزش کشور اشاره کرد و گفت: سعی ما بر این است تا بتوانیم ورزش کشور را با برنامه پیش ببریم و از حرکت‌های سلیقه‌ای پرهیز کنیم. من به دنبال این هستیم که انسجام خیلی خوبی را بین جامعه مدیریتی ورزش کشور برقرار کنم و پایه‌های علمی را در ورزش کشور تقویت کنم.


رییس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: یقین دارم که امسال در جاکارتا جوانان ما عملکرد بسیار خوبی خواهند داشت و روزهای خوشی را در ورزش کشور خواهیم داشت. ما امسال رویدادهای مهمی از جمله جام جهانی فوتبال و بازی‌های آسیایی جاکارتا را پیش رو داریم که باید بتوانیم با غلبه بر چالش‌ها و آسیب‌های بزرگ اجتماعی جایگاه خوبی را در ورزش رقم بزنیم.


وی در پایان اظهار کرد: در همایش بین‌المللی علوم ورزشی بیش از ۶۰۰ مقاله ارائه شده که این اهمیت همایش را نشان می‌دهد. ما باید سعی کنیم ورزش را از حوزه ورزش بودن خارج کنیم و در عرصه ملی آن را گسترش دهیم. بدون شک هرچقدر بتوانیم در عرصه‌های علمی گام‌های موثری برداریم می‌توانیم ورزش را به عنوان جغرافیای ایران مطرح کنیم و آن را بزرگ‌ترین نهاد مدنی در سطح ملی بدانیم.


منبع: ایسنا





۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن