تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796328936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهنمای خرید تابلو و آثار هنری


واضح آرشیو وب فارسی:بیتوته:


آثار هنری به زیباتر شدن محیط اطراف ما کمک می کنند. ما در دنیایی زندگی می کنیم که مد و عقاید شخصی نشان می دهند که افراد دلارهای خود را که به سختی بدست آورده اند کجا و چطور خرج می کنند. هنر به عنوان موضوعی خاص، کاملا شخصی است. حس قرار دادن اثر اصیل هنری در خانه شما می تواند کاملا بی نظیر باشد و به صاحب این اثر حس غرور بی انتهایی می دهد. مانند هر عرصه دیگری برای مانور در دنیای هنر باید به موضوعاتی توجه کرد.   اینطور شروع کنیم که با اثری اصیل سرو کار داریم. ما درباره اثری اصیل حرف می زنیم که فقط و فقط شما آن را دراختیار خود دارید. از این اثر هنری حسی دریافت می کنید که کالاهای دیگر واقعاً به شما آن حس را نمی دهند. حس جاودانگی و تنفس در زیبایی ابدی.   بیایید در نظر بگیریم که طراحی ویژگی دیکتاتورمابانه ندارد، بلکه درحقیقت راهنمای ما ست. راهنمایی که به عنوان منبعی برای کمک به جمع آوری یک فضا عمل می کند. یکی از بهترین “گرایشات هنری” سال ۲۰۱۴، در واقع یک ضد مد است. این گرایش هنری، فکر کردن به فضایی خارج از محدوده ها و چارچوب های ثابت است و طراحی را برای بیان شخصیت و خواسته های شما، و نه هیچ شخص دیگری تقویت می کند.   جمع آوری هنر های زیبا هیچ رمز و رازی برای تمایز اثر هنری خوب از بد وجود ندارد. اغلب آنچه که باعث می شود هنرمندی اوج گرفته و محبوب شود به شانس و جادو مربوط نیست، بلکه تکنیک قوی، کار سخت و مداومت است. برخی هنرمندان اساتید هنرهای تجسمی هستند اما در دنیای کسب و کار دچار کمبود هستند و دسته دیگر کاملا مخالف این روند. هدف اصلی همیشه باید اشتیاق به آنچه دوست دارید و لذت می برید باشد.  
اصول خرید تابلو,راهنمای خرید تابلو و آثار هنری

هدف اصلی همیشه باید اشتیاق به آنچه دوست دارید و لذت می برید باشد   آنچه نیاز خواهید داشت بعضی از مشاوران آثار هنری لیستی از سوالات را به هنرمند یا نماینده او (گالری یا نماینده) ارائه می دهند. این سؤالات شامل جایی است که هنرمند بزرگ شده است، زمانی که متولد شده، جایی که به مدرسه رفته و توصیه هایی که هنرمند را با آنها به طور کامل بشناسید (منابع آنلاین معتبر هستند) تا بتوانید قبل از تصمیم گیری کاملا تحقیق کنید. شما باید کاملا در مورد خرید و ایمنی تصمیم خود احساس راحتی کنید.   من نمی توانم تعداد دفعاتی را که کسی که عاشق هنر بوده نقاشی را در اولین بازدید از گالری و یا غرفه جشنواره برداشته و آماده خرید شده است. دلیل این خرید هم معمولا بی عیب و نقص بودن ابعاد نقاشی و رنگها نیست بلکه این شخص نقاشی را دوست دارد. همین و همین. آنچه شما نیاز دارید، عشق به اثر و گواهی اصالت آن است.   اگر هنرمندی را دوست دارید یا آثار هنرمند نوظهوری را جمع آوری می کنید، به دیگران هم اطلاع بدهید. با اینکار نه تنها از هنر حمایت می کنید، بلکه ارزش سرمایه گذاری آینده خود را افزایش خواهید داد.  
خرید آثار هنری,راهنمای خرید آثار هنری

آنچه شما نیاز دارید، عشق به اثر و گواهی اصالت آن است   هنر بر روی دیوار بخشی از فضا را با نوار رنگی مشخص کنید و امتحان کنید که با نصب پریزهای لامپ یا چیزهایی شبیه آن، نوارها از روی دیوار کنده شده و عکس العمل نامطلوب نشان می دهند. این کار یکی از روش های تعیین محل مناسب برای آثار هنری است.   لازم به ذکر است که بسیاری از خریداران آثار هنری را برای محلی خاص که در نظر گرفته اند خریداری می کنند و تصمیم می گیرند آن را در جاهای مختلف امتحان کنند. این زمان مناسبی برای کاوش در منزلتان است.   راهنمایی های دیگر شامل رفتن به فروشگاه های صنایع دستی و گرفتن قطعات بزرگ کاغذ یا رولهای کاغذی است تا شما بتوانید ابعاد مناسب برای قرار دادن آثار بر روی دیوار پیدا کرده و تعیین کنید کجا و چگونه باید قرار گیرند.  
خرید تابلوهای آثار هنری,خریداران آثار هنری

اطراف تابلو هنری را نورپردازی کنید   هنر : سرمایه گذاری در آینده شخصی دوام اثر اصیل هنری به احتمال زیاد اگر از دوام همه اسباب و اثاثیه منزل تان بیشتر نباشد ولی از اغلب آنها بیشتر است. هنر می تواند در مورد طراحی یا بیان احساس باشد؛ هر دو اینها شگفت انگیز هستند و می توانند معشوقه های چالش برانگیزی باشند. معشوقه هایی که تضمین می کنند سرمایه گذاری های هنری شما سرمایه گذاری در شادی و آینده شماست.  
بهترین مکان برای نصب تابلوهای هنری,خرید و نصب تابلوهای هنری

هنر می تواند در مورد طراحی یا بیان احساس باشد   منبع : blog.bamilo.com






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بیتوته]
[مشاهده در: www.beytoote.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن