تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818110054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش ستاره پیکان به ابراز علاقه برانکو و قرارداد با پرسپولیس


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: واکنش ستاره پیکان به ابراز علاقه برانکو و قرارداد با پرسپولیس
هافبک پیکان نسبت به شایعه مذاکره با پرسپولیس واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز : امیرحسین کریمی در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط پیکان اظهار داشت: بعد از بازی با فولاد ریکاوری کردیم و تمرینات خوبی در پیش داریم تا آماده بازی حساس با استقلال شویم.


وی در مورد کمرنگ شدن شانس پیکان برای کسب سهمیه گفت: ما هنوز امید داریم و با توجه به اینکه 2 بازی باقی‌مانده ما با حریفان مستقیم‌مان در کسب سهمیه است هنوز همه چیز دست خودمان است و با نتایج خوب در 2 بازی باقی مانده می‌توانیم سهمیه بدست بیاوریم. دو بازی بعدی حکم 2 فینال را برای ما دارد.


هافبک پیکان در مورد تقابل حساس با استقلال در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: بازی حساس و سختی است ولی ما ترسی از نام استقلال نداریم و همانطور که در بازی رفت دیدید در شرایطی به تساوی بدون گل رسیدیم که داور 2 پنالتی ما را نگرفت. در بازی این هفته هم بازیکنان جوانی داریم که انگیزه زیادی دارند و با توجه به اینکه چیزی برای از دست دادن نداریم می‌رویم برای برد.


کریمی در مورد شرایط خودش در پایان فصل خاطرنشان کرد: قرارداد من تمام خواهد شد و در حال حاضر هم به فکر فصل بعد نیستم و تمرکزم روی 2 بازی باقی مانده است. اینکه سهمیه بگیریم یا نه می‌تواند در تصمیمم تاثیر گذار باشد ولی در حال حاضر نه پیشنهادی دارم و نه به تیمی به جز پیکان فکر می‌کنم.


وی در مورد اینکه گفته می‌شود برانکو به سبک بازی او علاقه‌مند است گفت: برانکو لطف دارد. او یکی از مربیان بزرگی است که به ایران آمده و کارنامه موفقی هم دارد ولی فعلاً پرسپولیس از نقل و انتقالات محروم است. همانطور که گفتم فکر و ذکرم فقط 2 بازی بعدی است.







۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن