محبوبترینها
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
در خرید پارچه برزنتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1829359946
پیشنمایشی بر God of War
واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:
پیشنمایشی بر God of War "به قلم علیرضا رزمجویی" خدای تحول شاید حالا فراموش کرده باشیم اما معرفی God of War، علاوه بر اینکه رویدادی حماسی و سرتاسر هیجان محسوب میشد، برای طرفداران پر از شک و شبهه و نگرانی نیز بود. چه بلایی بر سر آن کمبوهای پر زرق و برق و نبردهای پرتعداد آمده است؟ چرا کریتوس طبق معمول سخنان خود را با فریادی گوشخراش آغاز نمیکند؟! چرا حالا بارِ حرکت دادن دوربین بر روی شانههای بازیکنان قرار گرفته است؟ و بسیاری از سوالهای پرتکرار دیگر که قابل درک هستند. تغییر همیشه نارضایتیهایی را به همراه دارد اما در این مورد، شاهد کمرنگ شدنِ روز به روز شک و شبههها بودهایم. سال گذشته در مقالهی "God of War به سمت هدفی والاتر" ما این تحولات را مورد تحلیل و بررسی قرار دادیم و اینگونه نتیجهگیری کردیم: "تا قبل از معرفی بازی، نمیدانستیم که God of War چنین تحولی را نیاز دارد. نمایشهای بازی بسیاری از کمبودهای نسخههای قبلی را با لحنی رک و بیپروا نمایان میکند و با اقتدارِ تمام در پی بهبود آنها میرود تا حدی که ممکن است در این نسخه از آنها به عنوان نقاط قوت یاد کنیم. استدیوی Santa Monica با اینکار ثابت کرده است که فرمول موفقیتآمیز قبل باعث نمیشود تا به دام تکرار بیافتد و به اهداف والاتر نیاندیشد. آنها میدانند که جای خالی عناصر مشخصی در نسخههای گذشته احساس میشود و حالا به جای لجاجت و حرکت در مسیری امن و تکراری، با ریسکپذیریِ فراوان، در پی رسیدن به درجاتی معنویتر است."
اما حالا که نمایشها، اخبار و بازخوردهای بیشتری از بازی دریافت کردهایم، میتوانیم با اطمینان بیشتری مشتاقِ سپری شدن روزهای پایانیِ انتظار باشیم. بدون شک مهمترین رکن گیمپلی و مبارزات این نسخه، تبر جذابی است که در دستان کریتوس قرار گرفته است. این اسلحه Leviathan نام دارد و همزمان نقش یک قاتل بیرحم از فاصلهی نزدیک و همینطور پرتابهای انعطافپذیر و خطرناک از راه دور را بازی میکند. ترکیب ضرباتی که به لطف قابلیتهای آن میتواند شکل بگیرید، همانطور که در نمایشهای بازی دیدهایم، میتواند بشدت استراتژیک و هدفمندانه باشند. به جای اینکه خود کریتوس مجبور به جست و خیز باشد، این اسلحهی باابهت مسافتها را طی میکند، به انواع و اقسام بخشهای آسیبپذیر دشمنان ضربه وارد میکند و فقط با فشار دادن یک دکمه به دوردستها رفته و به رضایتبخشترین شکل ممکن به دستان کریتوس بازمیگردد. طبق شنیدهها، به نظر میرسد از این تبر میتوان در حل معماها نیز استفاده کرد و این به معنی جداییناپذیر بودن این آیتم از گیمپلی بازی است. در هنگام مبارزات و در هنگام گشتوگذار، همیشه در حال استفاده خواهد بود و با توجه به گذشتهی مرموز این اسلحه و قابلیتها و ارتقاهایی که از آن بهره میبرد، به نظر میرسد در بازی به اندازهی یک شخصیت جذاب، به آن پرداخته خواهد شد. عنصر جدید دیگر در مبارزات، سپر است که به نظر میرسد به راحتی با ضربات تبر ترکیب شده و معجونی دلپذیر از حمله و دفاع را وارد مبارزات میکند. شاید نزدیکتر شدن دوربین به کریتوس، مبارزات را کمی محدودتر کرده است و نمیتوان احاطهی کامل را به محیط و دشمنان داشت اما اینجاست که نقش آترئوس در مبارزات بیش از همیشه نمایان میشود. او نه تنها در مبارزه و سرگرمکردن دشمنان مفید ظاهر میشود، بلکه مرتبا از جایگاه دشمنان در پشت سر و خارج از زاویهی دید پدرش، خبر میدهد. اضافه شدن لایهای از استراتژی و تعامل به آن گیمپلی خونین و مفرح نسخههای قبل، میتواند رویکرد صحیحی باشد که این سری به آن نیاز داشت. لایهای که به نظر میرسد از سرگرمکننده بودن و خشونت مبارزات نکاسته است و تنها باعث شده است قبل از وارد کردن ضربات، کمی به پیامد آنها نیز فکر کنید.
با اینکه اطلاعات زیادی از جزئیات داستانی این نسخه نداریم اما با نمایشهای اخیر، به خوبی با نحوهی روایت آن آشنا شدهایم. سری God of War که برای روایت داستان خود به یک راوی وابسته بود، حالا گامی بلند به سوی غرق کردن مخاطبان در دنیای خود برداشته است. تمام رویدادها، رودرروییها، لحظات اوج گیمپلی و لحظات داستانی، بدون وقفه و مانعی به سوی مخاطب روانه خواهند شد. حالا هیچ عنصری وجود ندارد که بین جاری شدن رویدادهای داستانی و مخاطب فاصله ایجاد کند. وجود رابطهی پدر و فرزندی بین کریتوس و آترئوس، پر از فرصتهای ناب برای خلق لحظات دراماتیک، تاثیرگذار و حتی مفرح و خندهدار است و با توجه به ریسکهایی که تیم سازنده برای گنجاندن شخصیتی همراه در گیمپلی به جان خریده است، میتوان حدس زد که تمام اینها هدفی را دنبال کرده و بعید است که تعامل این دو شخصیت، به فرصتی از دست رفته تبدیل شود. سری God of War همیشه از محیطهای باعظمت و فوقالعادهای بهرهمند بوده است که در کنار باسفایتهای فوقالعادهی آن، DNA اصلی این سری را تشکیل دادهاند. اما حالا در این نسخه علاوه بر لذت بردن از مناظر خیرهکننده و ساختار عظیم آنها، میتوانیم بیشتر از همیشه در آنها گشت و گذار کنیم. باز شدن محیطها و آزادی عمل بیشتر، پتانسیل جدیدی را به این سری اضافه کرده است که بتوانیم از باسفایتهای اختیاری، معماهای تعاملی، آیتمهای جانبی و دیگر اکتشافاتِ احتمالی بهره ببریم. اضافه شدن حس اکتشاف به دنیای پر از سمبل و نمادِ God of War، بسیار وسوسهکننده است و برای بسیاری از طرفداران یک رویای به حقیقت پیوسته است.
بهترینها را نشان نده! صحیحترین و هیجانانگیزترین رویکرد تبلیغاتیِ بازی، اسپویل نکردنِ بیش از حد است. تماشا کردن یکی از بهترین مراحل Uncharted 4 یا دیدن نحوهی نبرد یکی از غافلگیرکنندهترین رباتهای بازی در Horizon: Zero Dawn میتواند صرفا برای آن لحظه، بشدت جذاب و تماشایی باشد اما وقتی زمانِ تجربه برسد، متوجه خواهید شد که غرق شدن در آن لحظه برای اولین بار، میتوانست بسیار لذتبخش و تاثیرگذارتر باشد. این حقیقت که از مدت زمانِ 25 تا 35 ساعتیِ God of War، فقط دقایقی اندک بصورتی رسمی با طرفداران به اشتراک گذاشته شده است، به این فرضیه اعتبار میبخشد که در طول بازی با غافلگیریهای بسیاری روبهرو خواهیم شد. اینکه اکثر نمایشهای بازی از اوایل ماجراجوییهای کریتوس و آترئوس بوده است، ممکن است خبر از عناصری نو که تغییر بسزایی در گیمپلی بازی میگذارند یا محیطهایی کاملا سوپرایزکننده بدهند. اینکه مستقیما شاهد هیچکدام از باسفایتهای عظیم نبودهایم، میتواند عنصر غافلگیری و آدرنالینی که در مواجه با مبارزهای غافلگیرکننده به سراغمان میآید را به حداکثر برساند. و در نهایت اینکه شاهد اولین قدمِ کریتوس در دنیای وسیع و مملو از شگفتی اساطیر شمال هستیم، احتمالاتِ داستانی را بسیار متنوع و غیرقابل پیشبینی میکند. در زمانهای که تبلیغات مهرهای بسیار کلیدی محسوب میشود، جذب طرفداران جدید و قدیمی بدون رو کردنِ برگ برندهی احتمالی بازی و نمایش تکههای پرزرق و برق آن، رویکردی بسیار ارزشمند است که بدون شک بدلیل احترام به وقت طرفداران و فراهم کردن تجربهای بِکر و تازه، پیادهسازی شده است.
شنیدهها… اگر به بازخوردهایی که افراد مختلف از تجربهی ساعات ابتداییِ God of War داشتهاند، نگاهی بیاندازیم، هیجانزده نشدن در مورد آخرین ساختهی استدیوی Santa Monica کاری بس دشوار است. پیشنمایشهایی کاملا مثبت که ابدا نمیتوان ایراد قابل ذکری در آنها پیدا کرد، واکنشهایی که فقط به تحسین بازی میپردازند، ویدیوها و تصاویری خیرهکننده از محیطها و نبردهای انعطافپذیر و بسیاری از اخبار ریز و درشت دیگر که نوید یک تجربهی فوقالعاده را میدهند. جالب این است که بزرگترین نگرانیِ طرفداران، به بزرگترین عنصر تحسینشده در میان بازخوردها تبدیل شده است. طبق نظرات بسیاری از اعضای سایتهای معتبر، مبارزات بسیار سرگرمکننده و جذاب پیادهسازی شده است و کنار آمدن با آن بشدت ساده بوده و همهی انیمیشنها، ضربات و فعل و انفعالات، به روانترین شکل ممکن اتفاق میافتند. از طرفی دیگر همراهی با آترئوس در مبارزات ابدا آزاردهنده نیست و تعامل با او به آزادی عمل در مبارزات کمک میکند و راههای بیشتری را جلوی پایمان میگذارد.
در نهایت این نحوهی کارگردانیِ صحنهها، تعامل شخصیتها و صداپیشگیهای جذاب است که نقل محافل شده است و به نظر میرسد روند داستانی جدید و خارج کردن داستان از حالتی تکبعدی، به مذاق بسیاری از اصحاب رسانه، خوش آمده است و به نظر میرسد کشمکشی که کریتوس با گذشتهی خود دارد و پسری که مطمئن نیست پدرش الگوی مناسبی برای اوست، زمینهی داستانی قدرتمندی را ایجاد کرده است که به راحتی میتوان با آن همزادپنداری کرد. و در پایان... حدس زدن اینکه God of War موفقیتی بزرگ خواهد بود، کار سختی نیست. Santa Monica ریسکهای بزرگی را به جان خریده است اما با توجه به نمایشهایی که در اختیارمان گذاشته است، به نظر میرسد از تمام آنها سربلند بیرون آمده است. زمان آن رسیده است تا نگرانیها را کنار گذاشته و تا سر رسیدنِ روز 20ام آپریل، منتظر بمانیم. دیگر حرفی برای گفتن نمانده است.
25 فروردين 1397
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]
صفحات پیشنهادی
تماشا کنید: نمایش جدید از گیمپلی God of War بر پایه مبارزات و کاوش در دنیای بازی
شب گذشته شرکت Sony نمایش جدیدی از بازی انحصاری God of War که توسط استودیوی امریکایی Santa Monica ساخته شده است را به اشتراک گذاشت به گزارش پردیسگیم در این تریلر زیبا و 5 دقیقهای شاهد گشت و گذار در محیطهای بازی و تاکید روی عنصر کاوش هستیم و در کنار آن مبارزمصاحبه خواندنی با کارگردان God of War: از یک جهانِ کاملا جدید تا نیروی ذهنی به جای نیروی عضلانی
افراد کمی هستند که به اندازهی کُری بارلوگ Cory Barlog همراه God of War مانده باشند بارلوگ نویسنده و کارگردانی است که شخصیت کریتوس را به PS4 بازگردانده است بعد از مسئولیت انیماتوری ارشد نسخه اول او در نسخه دوم وظیفه کارگردانی را بر دوش گرفت اما پس از آن برایمصاحبه خواندنی با کارگردان God of War: از فرزند جنگ تا تشکر از FIFA برای سیستم مبارزات
افراد کمی هستند که به اندازهی کُری بارلوگ Cory Barlog همراه God of War ماندهاند بارلوگ نویسنده و کارگردانی است که شخصیت کریتوس را به PS4 بازگردانده است بعد از نقش انیماتور ارشد نسخه اول او برای نسخه دوم وظیفه کارگردانی را به دوش گرفت اما بعد از آن برای کار9 انتظاری که از بازی God Of War داریم
9 چیزی که ما از God Of War میخواهیم به قلم Matt Espinel از وبسایت گیماسپات آرزوهای ما برای God Of War God Of War بازی انحصاری پلیاستیشن 4 درحال تبدیل شدن به یکی از هیجان انگیزترین بازیهای 2018 است به نظر میرسد که بخش زیادی از جذاباطلاعات بسیار زیادی از مبارزات God of War منتشر شد؛ تصاویر جدید
به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers شرکت Sony Interactive Entertainment روز جاری در سایت رسمی God of War نسخه جدید Lost Pages of Norse Myth را منتشر کرد و شاهد تصاویر جدیدی از سلاحهای بازی هم هستیم اول از همه در تصاویر میتوانیم مدلهای تبر کسازندگان God of War قصد داشتند کریتوس را به عقاید مسیحی گرایش بدهند
چهارمین قسمت اصلی سری God of War پیرامون تغییراتش در مکان بازی نسبت به نسخههای قبلی راههای جدیدی در این سبک را به ما نشان خواهد داد و حتی ممکن است این سری در آینده به مکانهای دیگر نیز سر بزند از تغییرات اصلی بازی میتوان به دور شدن از اساطیر یونان و روی آوGod of War دارای باس فایتهای اختیاری و روش جدید بهبود خط سلامتی است
به گزارش پردیسگیم کوری بارلوگ کارگردان بازی انحصاری PS4 عنوان God of War در گفتگو با مجله Game Informer اطلاعات جدیدی را در مورد بازی منتشر کرد او اول از همه تایید کرد که بازی جدید این سری شامل مبارزه با باسهای اختیاری میشود این اولین بار است که در سری Godنسخهی فیزیکی God of War قبل از عرضه لیک شد
به گزارش پردیسگیم و به نقل از Gametransfers طبق گزارشاتی که بدست آمده God of War در آمریکای شمالی استرالیا و خاورمیانه لیک شده است و اولین تصاویر از این بازی برروی Reddit و دیگر شبکههای اجتماعی توسط خریداران آن قرار گرفته شده است قطعا این اولین بار نیست که خرده&zwجزئیات هیجانانگیز جدیدی از God of War منتشر شد: از جزئیات دقیق درجههای سختی تا حالت بازی جدید
اخیرا جزئیات اندکی در مورد درجههای سختی God of War منتشر و مشخص شد که بازی هم برای بازیکنان مبتدی و هم جنگجوهای حرفهای برنامههای مشخصی دارد حال استودیو Sony Santa Monica در مورد جرئیات دقیق این درجههای سختی توضیح داده است در ادامه با جزئیات دقیق ایاطلاعات جدید و جالبی از God of War منتشر شد
با توجه به اینکه زمان عرضه God of War بسیار نزدیک است طرفداران زیادی از کوری بارلاگ در توئیتر از او راجع به بازی سوال میپرسیدند وی با پاسخ به برخی از آنها جزئیات بیشتری از این عنوان ارائه داد به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH بازی God of War مثل نسخهه-
علم و فناوری
پربازدیدترینها