تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797786436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش فارس از پشت صحنه برنامه تلویزیونی ۱۴۵۰+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش فارس از پشت صحنه برنامه تلویزیونی ۱۴۵۰+عکس
خبرگزاری فارس: گزارش فارس از پشت صحنه برنامه تلویزیونی ۱۴۵۰+عکس
برنامه تلویزیونی طرح قرآنی «۱۴۵۰ قرآن کتاب زندگی» از ابتدای مرداد‌ماه برروی آنتن شبکه قرآن سیما رفته و تغییر زمان برنامه و افزایش برخی آیتم‌ها سبب جذاب‌تر شدن برنامه نسبت به سال‌های گذشته شده است.

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس؛ طرح بزرگ قرآنی 1450 قرآن کتاب زندگی از اوایل مرداد‌ماه 1395 با محوریت سوره مبارکه حدید کار خود را آغاز کرد. برگزاری چند جشنواره در کنار طرح و نوآوری‌هایی در برنامه تلویزیونی طرح 1450 ما را برآن داشت تا با حضور در استودیوی برنامه به تهیه گزارشی از آن بپردازیم.  

  حضور عوامل متعدد پشت صحنه انسان را به یاد جمله کلیشه‌ای اغلب مجری‌های تلویزیون می‌اندازد که «شما فقط ما روی صفحه تلویزیون می‌بینید اما عوامل بیشماری برای تولید و پخش این برنامه پشت دوربین قرار دارند». اما به واقع این جمله شعار نیست و ده‌ها نفر برای تولید یک برنامه تلویزیونی مشغول فعالیت هستند. استفاده از دو مجری خانم و آقا به صورت همزمان برای اولین‌بار است که در طرح 1450 رخ داده و طی آن فرشته ایزدی و هادی ربیعی همزمان برنامه را اجرا می‌کنند، البته این دو مجری با هم در یک کادر قرار نمی‌گیرند و اجرای آنها به صورت مستقل است و فقط گاهی برنامه را به هم پاس می‌دهند.  

  دکور زیبای برنامه از چهار بخش تشکیل شده که شامل محل گفت‌وگو با میهمان، محل استقرار قاری، محل استقرار هنرمند و محل برگزاری مسابقه تلفنی است که دو مجری برنامه به طور متناوب با استقرار در محل‌های مورد نظر به اجرای برنامه می‌پردازند. شب گذشته و همزمان با روز پزشک تعدادی از اهالی قرآن کشور در کسوت پزشکی از جمله دکتر حسین کرمی فوق تخصص کلیه، دکتر رحیم قربانی دندانپزشک، دکتر قاسم رضیعی متخصص پزشکی هسته‌ای، دکتر مسعود نیک‌دستی دندانپزشک و دکتر سعید رحمانی پزشک عمومی میهمان 1450 بودند و ضمن معرفی خود به بیان اعجاز قرآن و بکار‌گیری آیات الهی در حرفه طبابت پرداختند.  احمد لیایی مدیر طرح قرآنی 1450 در گفت‌وگو با فارس درخصوص تفاوت‌های طرح امسال با سال گذشته گفت: امسال سه جشنواره عکاسی، خوشنویسی و هم‌خوانی سوره مبارکه حدید به طرح افزوده شده و فرا‌خوان آن از طریق سایت شبکه اعلام و آثار هم از سوی علاقه‌مندان در حال ارسال است.  

  وی افزود: امسال با توجه به مشکلات مالی طرح دیر آغاز شد اما به هرحال کار آغاز شده و به خوبی پیش  می‌رود، البته برخی نهاد‌های همکار مانند سازمان دارالقرآن از همکاری با طرح انصراف دادند برگزاری مسابقه کتبی بخشی است که دوسال برگزار نشد، اما امسال با طراحی برگه پرسشنامه و توزیع آن توسط نهاد‌های همکار و توزیع در اماکن متبرکه مانند حرم امام رضا(ع)، حرم حضرت عبدالعظیم، حرم حضرت معصومه(س) و بقاع متبرکه مشارکت علاقه‌مندان را جلب کردیم.  

    تغییر ساعت از بعد از ظهر به 9 شب دیگر تغییر طرح 1450 است که به نظر می‌رسد سبب افزایش مخاطب شده است. همچنین کتاب طرح هم که نوشته حجت‌الاسلام حمید محمدی است به چاپ رسیده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده‌ایم. در طرح 1450 علاوه بر رادیو قرآن شبکه‌های یک، دو، سه، پنج، آموزش و کودک و نوجوان در طرح مشارکت خوبی داشتند. همچنین افزایش بخش گفت‌وگو محور هم از دیگر تحولات برنامه است که به عنوان مثال خانواده قرآنی، گروه‌ها و اقشاری که در حوزه قرآن فعال هستند مانند قاریان پزشک برای حضور در برنامه دعوت و با آنان گفت‌وگو می‌کنیم.  

  استفاده از دو مجری خانم و آقا از دیگر نو‌آوری‌های برنامه است که اجرای آنها از هم جدا است مثلاً مجری خانم درحال اجرای مسابقه است و مجری آقا درحال گفت‌وگو با میهمان است، این کار برای این انجام شده که هر شب از هر دو گروه خانم‌ها و آقایان میهمان داشته باشیم. به گزارش فارس؛ فرشته ایزدی مجری خانم برنامه طرح قرآنی 1450 است که در حین اجرای برنامه و در فواصلی که فرصت می‌شد با وی به گفت‌وگو پرداختیم که در ادامه تقدیم می‌شود.  

  ایزدی اجرای طرح 1450 را دومین تجربه‌اش در طرح دانست و گفت: سال گذشته هم تجربه اجرای برنامه را البته به شکل تک مجری داشتم و امسال هم افتخار حضور در این برنامه را دارم. این اولین تجربه من است که با همکار آقا به اجرا می‌پردازم که این کار با توجه به تغییر ساعت برنامه به 9 شب برای جذب هر دو قشر خانم‌ها و آقایان مؤثر است و به نوعی همه اعضای خانواده مخاطب برنامه هستند. مسابقه تلفنی امسال هم مانند سال گذشته برگزار می‌شود، اما امسال بخشی به نام نگار‌خانه داریم که یک هنرمند با حضور در برنامه به کتابت آیاتی از سوره حدید می‌پردازد. با توجه به آغاز برنامه با تأخیر اما به دلیل تغییر ساعت به 9 شب مخاطبان ما بیشتر شده‌اند و به نظر من برنامه نسبت به سال گذشته رشد داشته و همه اعضای خانواده مخاطب برنامه ما هستند.  

  دکور برنامه هم با اقبال بینندگان مواجه شده و بازخورد‌های خوبی دریافت کرده‌ایم و برای اولین‌بار در برنامه ما کاتب خانم هم در برنامه حضور پیداکرده است و در روز‌های آینده حضور خانم‌ها در برنامه پررنگ‌تر هم خواهد شد.  

  انتهای پیام/

1395/06/02 :: 15:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن