تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817784674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز طرح نوروزی سفرهای دریایی از فردا


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آغاز طرح نوروزی سفرهای دریایی از فردا
طرح نوروزی سفرهای دریایی روز آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در بندر شهید حقانی بندرعباس، رسماً آغاز می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : وزیر راه و شهرسازی‌ و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، صبح روز جمعه ۲۵ اسفندماه با حضور در بندر شهید حقانی بندرعباس، دفتر ستاد اجرایی طرح تسهیل سفرهای دریایی استان هرمزگان را افتتاح می‌کنند.


وزیر راه و شهرسازی در ادامه ضمن بازدید از نحوه خدمات‌رسانی به مسافران و اجرای سامانه هوشمند صدور بلیت سفرهای دریایی، با حضور در یکی از اسکله‌های بزرگترین پایانه مسافری دریایی ایران، فرمان آغاز طرح نوروزی را صادر می‌کند.


بازدید از زیرساخت‌های گردشگری و مسافری دریایی در جزایر قشم و هنگام یکی دیگر از برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به مرکز استان هرمزگان است.


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در این‌باره اظهار کرد: در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف ارتقای سطح ایمنی سفرها و گردشگری دریایی، قرار است هشت اسکله فلزی شناور (پانتون) به ارزش ۵۲ میلیارد ریال در مبادی گردشگری شهرستان‌های قشم و سیریک نصب شود.


‌عفیفی‌پور گفت: تاکنون نصب سه اسکله فلزی شناور در جزیره هنگام و روستاهای ساحلی کندآلو و شیب دراز قشم به پایان رسیده و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، در سفر وزیر راه و شهرسازی و مقامات ارشد سازمان بنادر و دریانوردی بهره برداری از آنها به صورت رسمی آغاز می‌شود.


وی ادامه داد: نصب سه فروند اسکله شناور دیگر در روستاهای واقع شده در میان جنگل حرا شامل بندر تاریخی لافت، گورزین و سهیلی جزیره قشم تا پایان سال جاری، به پایان خواهد رسید.


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان بخاطرنشان کرد: هفتمین اسکله شناور هم با هدف خدمت‌رسانی مناسب به گردشگران جزیره عجایب هفتگانه خلیج فارس اوایل سال ۹۷ در جنگل حرای روستای ساحلی طبل نصب خواهد شد.


عفیفی پور هم‌چنین از نصب هشتمین اسکله شناور گردشگری در بندرگاه خور بین‌المللی آذینی شهرستان سیریک (واقع در سواحل مکران) تا پایان فصل بهار سال آینده خبر داد و ‌افزود: برای ساخت و نصب این هشت اسکله گردشگری بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال از محل منابع داخلی سازمان بنادر و دریانوردی هزینه می‌شود.


وی افزود: طول ۲۰ و عرض ۵ متری پانتون‌های نصب شده در کنار ارتفاع ۱۵۰ سانتیمتری با آبخور ۳۰سانتیمتر و ارتفاع آزاد ۱۲۰ سانتیمتری از مشخصات هشت اسکله شناور یاد شده است که قادر به پهلوگیری همزمان سه شناور تفریحی و مسافری هستند.


به گزارش ایسنا، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با بیان این‌که طول پل دسترسی(رمپ) این اسکله ها ۲۰ متر با عرض ۱۶۰ سانتیمتر و ارتفاع ۱۳۰ سانتیمتر است، ابراز کرد: بدنه این اسکله‌های شناور با تکیه بر دانش متخصصان بومی و توانمندی مهندسان ایرانی از جنس فولاد دریایی درجه A تحت کلاس یک موسسه رده‌بندی معتبر ایرانی ساخته شده است.









۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن