تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817715411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نعمتی: سوال از رییس‌جمهور درباره موسسات مالی ازدستورکار خارج شد/ توضیحات درباره استیضاح وزرای کار وراه


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: نعمتی: سوال از رییس‌جمهور درباره موسسات مالی ازدستورکار خارج شد/ توضیحات درباره استیضاح وزرای کار وراه
سخنگوی هیات رییسه مجلس ضمن ارائه توضیحات تکمیلی درباره استیضاح وزرای کار و راه در مجلس، از خروج طرح سوال نمایندگان از رییس‌جمهوری درباره موسسات مالی و اعتباری خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

بهروز نعمتی با اشاره به آخرین وضعیت طرح سوال از رییس‌جمهوری و همچنین استیضاح وزرای راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در جلسه هیات رییسه امروز درمورد وضعیت دو سوال از رییس‌جمهوری که اخیراً در مجلس مطرح بوده، تصمیم‌گیری شد. 


بر این اساس، سوال اول از رییس‌جمهوری که با محوریت موضوع موسسات مالی و اعتباری و با امضای آقای وقف‌چی نماینده زنجان و حدود ۷۰ تا ۸۰ نفر دیگر از نمایندگان در دستور کار مجلس و کمیسیون اقتصادی قرار گرفته بود، از دستور کار مجلس خارج شد.بنابر ماده ۲۱۲ آیین‌نامه داخلی مجلس باتوجه به آن‌که مهلت زمانی رسیدگی به سوال نمایندگان از رییس‌جمهوری درباره موسسات مالی و اعتباری سپری شده و از بازه زمانی درنظر گرفته شده در قانون گذشته است، این طرح سوال از دستور کار مجلس خارج شد.


اهم اظهارات نعمتی به شرح زیر است:


*{literal}{{/literal}درباره طرح سوال گروهی دیگر از نمایندگان مجلس از رییس‌جمهوری{literal}}{/literal}: سوال دوم از رییس‌جمهوری که آقای ذوالنوری و چند نماینده دیگر متولی آن بوده، با ۱۰۳ امضاء و در ۵ محور مختلف اعم از بحث اقتصادی و معیشتی، موضوع اشتغال، همین بحث موسسات مالی و بانک‌ها و مسائل مربوط به بازار ارز تهیه شده بود، مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد برای طی روند قانونی خود به کمیسیون مربوطه ارجاع و مورد رسیدگی قرار گیرد.


*{literal}{{/literal}درباره آخرین وضعیت رسیدگی به استیضاح وزرای راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هیات رییسه{literal}}{/literal}: طبیعتاً اگر امضاءها از حدنصاب کمتر باشد، اعلام وصول نمی‌شود اما در حال حاضر بعید است که این دو طرح استیضاح با کاهش امضاء روبرو شوند. البته موضوع استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عملاً اعلام وصول شده و باتوجه به آن‌که این استیضاح ازسوی کمیسیون اجتماعی به هیات رییسه ارجاع شد، طبیعتاً نیازی به اعلام وصول مجدد نیست و هیات رییسه باید نسبت به انجام مقدمات برگزاری جلسه استیضاح اقدام کند.


*{literal}{{/literal}در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این‌که آیا باتوجه به وضعیت مشابه استیضاح وزیر راه و شهرسازی و ارجاع آن ازسوی کمیسیون عمران به هیات رییسه مجلس، نیازی به اعلام وصول در جلسه علنی روز سه‌شنبه ازسوی هیات رییسه نیست{literal}}{/literal}: خیر! نیازی به اعلام وصول نیست. درواقع باتوجه به ارجاع طرح استیضاح از کمیسیون تخصصی به هیات رییسه، حالا دیگر فقط هیات رییسه باید این طرح استیضاح را در دستورکار قرار دهد.




منبع: جماران






۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن