تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798276705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر کار: جوامع محلی از کانون های توسعه در هر شهرستان بشمار می روند


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: وزیر کار: جوامع محلی از کانون های توسعه در هر شهرستان بشمار می روند


 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جوامع محلی به عنوان یکی از ظرفیت ها و کانون های توسعه در هر شهرستان نام برد و گفت: توسعه هر شهرستان باید توسط مردم و همکاری دولت و سرمایه گذاری بخش خصوصی شکل گیرد. به گزارش ایرنا، علی ربیعی در نهمین جلسه شورای اداری شهرستان سقز اظهار کرد: وقتی که افراد توانمند در شهرستان خود سرمایه گذاری نمی کنند و سرمایه های خود را در تهران و دیگر شهرها می برند این باعث رکود توسعه در منطقه می شود.

وی افزود: اگر خواهان تحول هستیم باید از تمامی ظرفیت ها استفاده کنیم و پیوستگی مرز با کشاورزی به عنوان کانون توسعه را حفظ کنیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود سقز را مهد روشنفکری منطقه دانست و تاکید کرد: مردمان این دیار ارزش و احترام خاصی برای بزرگان خود قایل هستند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: عدالت بین نسلی و منطقه ای از رئوس اقتصاد مقاومتی است که برای استان ها و مناطق کم برخوردار لحاظ خواهد شد و مطالعات آن بر عهده این وزارتخانه است که برای استان کردستان به صورت ویژه برنامه دارد.

ربیعی با اشاره به رای بالای مردم کردستان بویژه مردم شهرستان سقز به دکتر روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: شما به درستی رای دادید و به یک روند صحیح جواب مثبت دادید.

استاندار کردستان هم در این جلسه گفت: استان کردستان برای توسعه نیازمند همدلی، همراهی و همفکری مردم و سرمایه گذاران بخش خصوصی با دولت است.
بهمن مرادنیا با اشاره به ظرفیت نیروی انسانی هر شهرستان این استان اظهار کرد: ما وقتی توانستیم هشت سال جنگ را با پیروزی پشت سر بگذاریم پس می توانیم کردستان را هم توسعه دهیم پس اجازه ندهیم روح ناامیدی بر جامعه انسانی حاکم شود.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی هم در سخنانی گفت: بیکاری و ایجاد اشتغال دغدغه اصلی مردم است و باید با سرمایه گذاری بخش خصوصی و توجه به سازمان های سرمایه گذار حوزه دولتی و خصوصی در این راستا تلاش بیشتری انجام شود.
محسن بیگلری با اشاره به وجود نیروی انسانی توانمند و نخبه در کردستان و تدریس برخی از اساتید این استان در دانشگاه های کشور عراق افزود: کُردها نخبه هستند و باید مسئولیت های کشوری نیز به آنان واگذار شود.

فرماندار سقز هم با بیان اینکه مهمترین و اساسی ترین مشکل این شهرستان بیکاری و عدم ایجاد اشتغال است، خواستار سرمایه گذاری شرکت های وابسته به تامین اجتماعی در سقز شد.
علی اکبر ورمقانی همچنین بر تقویت تعاونی مرزنشینان، کمک به شهرداری در خصوص بدهی به بیمه تامین اجتماعی و اتمام مرکز فنی و حرفه ای شماره 2 سقز تاکید کرد.

وی یادآور شد: از انتظارات به حق مردم شهرستان سقز از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دعوت از شرکت ها و هلدینگ های زیر مجموعه این وزارتخانه از جمله شستا برای سرمایه گذاری در بخش های معادن، صنایع و گردشگری این شهرستان است.

جمال توپچی فعال مدنی و عضو ستاد دکتر روحانی در سقز هم بر استفاده از نخبگان در رده های مدیریتی، افزایش سقف بیمه کشاورزان، افزایش حقوق کارگران اصناف از جمله کارگران نانوایی بعد از چهار سال و ساماندهی بازارچه های مرزی به عنوان یکی از مطالبات مردم سقز تاکید کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز پنجشنبه به منظور شرکت در آیین کلنگ زنی معدن طلا قلقله، توسعه بیمارستان، شورای اداری و افتتاح مرکز ارتقای شایستگی های حرفه ای دانشجویان به شهرستان سقز سفر کرد.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.

تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۰۷ دی ۱۳۹۶ - 28 December 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن