تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798381186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش هزینه‎های تولیدقیمت مرغ را به80هزارریال رساند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رئیس اتحادیه صنفی مرغداران گوشتی کشور، از افزایش هزینه های تولید و تاثیر آن در قیمت تمام شده مرغ خبر داد و گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ برای مصرف کنندگان به حدود هشتاد هزار ریال(هشت هزار تومان) رسیده است.


«عظیم حجت» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ بین 79 هزار و 500 تا 80 هزار ریال رسیده است.


وی ادامه داد: اکنون هر کیلوگرم مرغ زنده حدود 50 هزار ریال در محل مرغداری ها به فروش می رسد که در میدان بهمن و میادین میوه و تره بار بین 69 تا 70 هزار ریال و برای مصرف کنندگان بین 79 تا 80 هزار ریال است.


وی اظهار داشت: طبق آمارها قیمت گوشت مرغ نسبت به 2 ماه گذشته حدود 10 هزار ریال افزایش پیدا کرده است.


به گفته حجت، افزایش قیمت مرغ در یک تا 2 هفته اخیر متاثر از افزایش قیمت هزینه های تولید از جمله رشد قیمت جوجه یک روزه به 22 تا 25 هزار ریال طی 40 روز گذشته و همچنین بالارفتن نرخ کنجاله سویا به 10 هزار ریال و هزینه های حمل و نقل بوده است.


وی تصریح کرد: قیمت واقعی جوجه یک روزه کمتر از 15 هزار ریال است در حالی که در آخرین جوجه ریزی سال جاری، قیمت جوجه یک روزه به 22 تا 25 هزار ریال رسید که این افزایش 100 درصدی، روی قیمت مرغ موثر است به طوری که می تواند نرخ این محصول را تا 6 هزار ریال افزایش دهد.


**افزایش 10 هزار ریالی کنجاله سویا


رئیس اتحادیه صنفی مرغداران گوشتی کشور با بیان اینکه کنجاله سویا نیز 10 هزار ریال افزایش قیمت داشته است، افزود: با شروع فصل سرما هزینه های حمل و نقل نیز افزایش پیدا کرد که این موضوعات در افزایش قیمت تمام شده مرغ بی تاثیر نبوده است.


وی اضافه کرد: به رغم تلاش های اتحادیه مرغداران گوشتی و انجمن صنفی پرورش دهندگان جوجه یک روزه طی هفته های اخیر، قیمت جوجه یک روزه کاهش چندانی نداشته و اکنون نیز با نرخ 18 تا 20 هزار ریال به فروش می رسد.


حجت پیش بینی کرد: در صورت کاهش هزینه های تولید همچون جوجه یک روزه، نهاده های طیور قیمت این محصول در ابتدای سال آتی روند کاهشی به خود بگیرد. 


به گزارش ایرنا، در 40 روز گذشته هر قطعه جوجه یک روزه با قیمت بین 22 تا 25 هزار ریال عرضه می شد که برای کاهش قیمت این محصول با هماهنگی انجمن های جوجه یک روزه و اتحادیه مرغداران گوشتی مقرر شد عرضه جوجه یک روزه در بورس کالا، انجام شود.


طبق آمارها امروز - شنبه - قیمت هرکیلوگرم مرغ زنده بین 50 تا 52 هزار ریال، کشتارگاه 71 هزار و 500 ریال، واحدهای صنفی عمده 73 هزار ریال و واحدهای صنفی خرده فروشی بیش از 80 هزار ریال است.


بر این اساس قیمت مرغ در خرده فروشی های سطح شهر تهران و بر اساس منطقه بندی ممکن است، اندکی با قیمت های اعلامی تفاوت داشته باشد.


سالیانه بیش از 2 میلیون و 100 هزار تن گوشت مرغ در 24 هزار واحد مرغداری گوشتی دارای پروانه در سطح کشور تولید و به بازار مصرف عرضه می شود.


هر ساله در ایام پرمصرف کشور، شرکت پشتیبانی امور دام بخشی از مرغ خریداری شده خود را به منظور تنظیم بازار عرضه می کند.


بر اساس اعلام وزارت جهادکشاورزی و به منظور تنظیم بازار در آستانه شب عید، قرار است مرغ منجمد به قیمت هرکیلوگرم 55 هزار ریال در نمایشگاه ها و فروشگاه های بهاره، میدان های میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی، فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف کارکنان در سراسر کشور عرضه شود.




۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن