تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817811750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لاریجانی: بانک‌ها در پرداخت وام به زلزله‌زدگان سخت گیری نکنند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: لاریجانی: بانک‌ها در پرداخت "وام" به زلزله‌زدگان سخت گیری نکنند
رییس مجلس شورای اسلامی از بانک‌ها خواست در پرداخت وام به زلزله‌زدگان سخت گیری نکرده و تضامین را متناسب با شرایط آنها در نظر بگیرند.
آفتاب‌‌نیوز : علی لاریجانی امروز (۲۸ آبان) در جلسه ستاد بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه با تلاش همه دستگاه‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی و همه بخش‌ها و نهادها در همان لحظات اول پس از زلزله کار انتقال مجروحین انجام شد، گفت: خوشبختانه هم اکنون نیز چادر و امکانات  اولیه در اختیار مردم قرار داده شده است.


به گزارش آفتاب‌نیوز، وی افزود: هم اکنون توزیع مواد خوراکی نیز نظم بهتری گرفته و آن طور که هلال احمر اعلام کرده برای یک ماه آینده نیز پیش بینی های لازم در این زمینه صورت گرفته است.


رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل آب و برق نیز تا حد زیادی مرتفع شده است، گفت: مشکلی که هم اکنون در مناطق زلزله زده مشهود است، بحث بهداشت است که باید دستگاه های مربوطه به سرعت به این مسئله رسیدگی کنند.


وی نیاز دیگر منطقه را بحث اسکان موقت اعلام و تصریح کرد: باید در اسرع وقت به جای چادر اسکان مرتب‌تری فراهم شود و برای آنها که می‌توانند جایی اجاره کنند اجاره پرداخت شود و برای مابقی افراد و روستاییان نیز باید کانکس نصب شود.


لاریجانی با بیان اینکه بانکها باید سخت گیری در پرداخت وام به زلزله‌زدگان را کنار بگذارند، گفت: سخت‌گیری در این شرایط روحی مردم درست نیست و باید تضامین متناسب با شرایط زلزله زدگان باشد.
 
لاریجانی با بیان اینکه باید از هم اکنون برای اسکان دائم نیز تدابیر لازم اندیشیده شود، گفت: دولت در این زمینه تدابیری از جمله پرداخت تسهیلات و نیز پرداخت مبالغی کمک بلاعوض را در نظر گرفته است.


وی افزود: باید در این زمینه فرماندهی شکل گرفته و یک نهاد محوریت کار قرار گیرد که با توجه به تجارب بسیار، بهتر است بنیاد مسکن محور کار قرار گیرد و سایر نهادها و ارگان ها و حتی بخش خصوصی با بنیاد مسکن همکاری کنند.


رییس مجلس شورای اسلامی افزود: در خصوص میزان خسارت زیرساختها و  دستگاه‌ها و ادارات دولتی نیز از مسئولین استان می خواهیم برآوردی داشته و سعی کنند در لایحه بودجه سال آینده بگنجانند. البته شرایط سخت بودجه را هم درنظربگیرند و آنچه که واقعا نیاز است را اعلام کنند.


وی تاکید کرد: قطعا در مجلس هرکاری بتوانیم برای مردم مناطق زلزله و حل مشکلات آنها انجام می‌دهیم و قطعا انجام امور را از طریق نمایندگان استان پیگیری خواهیم کرد.


رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه باید فکری به حال اشتغال و اوضاع اقتصادی استان بویژه در این شرایط شود، گفت: در این شرایط اگر امکان معافیت مالیاتی صنایع مناطق زلزله زده و استمهال بدهی‌های آنها وجود دارد از دستگاه‌های مسئول می‌خواهیم همکاری کنند.


وی به منطقه آزاد قصرشیرین نیز اشاره کرد و گفت: ایجاد منطقه آزاد قصرشیرین در حال پیگیری است و ظرف روزهای آینده در دستور کار مجلس قرار می گیرد و امیدواریم از این امکان برای استان به نحو مطلوب استفاده شود.


منبع: ایسنا




۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن