تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818135084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشان: برای بازی با استقلال نگرانم


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: درخشان: برای بازی با استقلال نگرانم
حمید درخشان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با استقلال تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما فردا یک بازی سخت مقابل استقلال داریم. آنها دربی را از دست دادند و همه فکر و ذکرشان این است که این هفته نتیجه بگیرند. استقلال تیم بزرگی است و برای این تیم احترام قائلیم، اما ما با وجود مشکلات خیلی زیاد به مصاف استقلال می‌رویم.
سرمربی نفت تهران گفت: با شرایطی که برای تیمم به وجود آمده بابت بازی فردا خیلی نگرانم. حمید درخشان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با استقلال تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما فردا یک بازی سخت مقابل استقلال داریم. آنها دربی را از دست دادند و همه فکر و ذکرشان این است که این هفته نتیجه بگیرند. استقلال تیم بزرگی است و برای این تیم احترام قائلیم، اما ما با وجود مشکلات خیلی زیاد به مصاف استقلال می‌رویم. وی افزود: امیدوارم که مشکلات ما هرچه زودتر تمام شود، چرا که واقعاً ادامه کار با این وضعیت سخت است. امروز یک اتفاقی رخ داد که خیلی من را ناراحت کرد. من برای تیمم تمرین گذاشته بودم، اما بازیکنان تصمیم گرفتند به تمرین نیایند. این موضوع ذهن من را مشغول کرده که چرا در آستانه دیدار با استقلال باید چنین اتفاقی رخ دهد و همه زحمات ما به هدر برود. یک مربی برای اینکه تیمش در شرایط مطلوب بدنی قرار دهد خیلی زحمت می‌کشد، آن هم برای یک بازی سخت، اما وقتی اتفاقات اینچنینی رخ می‌دهد همه روح و روان بازیکن به‌هم می‌ریزد و مطمئناً در چنین شرایطی کیفیت بازیکن برای چنین بازی سختی پایین می‌آید. سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در این باره خاطرنشان کرد: من با شرایطی که برای تیمم به وجود آمده بابت بازی فردا خیلی نگرانم. ما برای این بازی خیلی زحمت کشیده و برنامه‌ریزی کرده بودیم، اما با شرایطی که اتفاق افتاده نمی‌توانیم در مسیری که روند خوبی داشت به همین شکل ادامه دهیم. با این همه مشکلی که پیرامون تیم ما وجود دارد فقط می‌توانم بگویم امیدوارم مشکلات هرچه زودتر حل شود، مسائلی که فنی نیست و اجازه نمی‌دهد تیم ما روند خوبی را در پیش بگیرد. تا وقتی این اتفاقات رخ ندهد ما نمی‌توانیم آسوده به کارمان ادامه بدهیم. درخشان در واکنش به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا باشگاه نفت به جهانیان سپرده شد، در حالی که همه می‌دانستند او توانایی اداره این باشگاه را ندارد و در حال حاضر بهتر نیست باشگاه نفت منحل شود، یادآور شد: من قبل از پاسخ دادن به این سؤال لازم می‌دانم روز مربی را به همه مربیان زحمتکش کشورمان تبریک بگویم، مربیانی که تلاش می‌کنند این فوتبال همچنان زنده بماند. دست‌مریزاد و خسته‌نباشید به همکارانم می‌گویم و امیدوارم که در کار خود موفق باشند، اما در مورد مسئله‌ای که به آن اشاره کردید باید بگویم جواب این سؤال را من نباید بدهم این سؤال را باید از مسئولان باشگاه بپرسید و امیدوارم یکی از باشگاه پیدا شود که پاسخگوی این مسائل باشد.

تاریخ انتشار: ۱۹:۵۶ - ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - 30 October 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن