تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818772074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف سنگ نگاره‌ها در مناطق کوهستانی ریگان


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: کشف سنگ نگاره‌ها در مناطق کوهستانی ریگان
فرماندار ریگان از شناسایی سنگ نگاره های در مناطق کوهستانی ریگان خبر داد و گفت: تاکنون تیمی از سوی میراث فرهنگی به منظور بررسی این آثار اعزام نشده است.


امین باقری در گفتگو با مهر در خصوص کشف سنگ نگاره ها در مناطق کوهستانی این شهرستان، اظهار کرد: این سنگ نگاره ها چهارشنبه هفته گذشته (چهارم مرداد) در منطقه کوهستانی کوهشاه در حوزه رودخانه گز بهمن کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در همان روز به همراه نماینده شرق استان از این مناطق بازدید به عمل آمد، گفت: با وجود در جریان قرار دادن اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان هیچ اقدامی از سوی این دستگاه انجام  نشده است.

باقری با بیان اینکه شهرستان ریگان اداره میراث فرهنگی ندارد، بیان داشت: با توجه به ضرورت ایجاد اداره میراث فرهنگی یا نمایندگی میراث در این شهرستان پیگیری ها و نامه نگاری های زیادی صورت گرفته است که تاکنون نتیجه بخش نبوده است.

فرماندار ریگان عنوان کرد: ما برای حفاظت از این سنگ نگاره ها نیاز به یگان حفاظت داریم و هنوز هیچ تیمی از مرکز استان برای این منظور  به منطقه اعزام نشده است.

وی با اشاره به اینکه قدمت این سنگ نگاره ها هنوز مشخص نشده است، گفت: در حال حاضر دو نیروی عادی بدون هیچ گونه امکاناتی در حال حفاظت از منطقه هستند که این میزان نیروی انسانی جوابگو نیازها نیست.



تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - 29 July 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن