تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817914372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش تصادفات نیازمند کار عملیاتی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: رئیس کل بیمه بیمه مرکزی در جلسه مشترک با راهنمایی و رانندگی؛ کاهش تصادفات نیازمند کار عملیاتی است
کاهش تصادفات نیازمند کار عملیاتی است

صبح امروز همتی، رئیس کل بیمه مرکزی در جلسه مشترک با رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا بر عملیاتی شدن سامانه یکپارچه استعلام تاکید کرد. به گزارش ایلنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل، همتی در این نشست ضمن ابراز خرسندی از تحولات صورت گرفته در تعامل میان صنعت بیمه و پلیس گفت: صنعت بیمه سال گذشته حدود ۳ میلیارد دلار بابت تصادفات از محل بیمه شخص ثالث پرداخت کرده اما موضوع مهم در هدفگذاری صنعت بیمه برای کاهش تصادفات، وجود حدود ۳۳۰ هزار مجروح و مصدوم در سال است که صدمات اجتماعی زیادی را برای کشور به همراه خواهد داشت.
 
رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان از محل بیمه شخص ثالث به نیروی انتظامی گفت: امیدوارم این هزینه ها در محل مناسب و صرفا برای کاهش تصادفات به کار گرفته شود تا بتوانیم به اهداف خود در راستای کاهش تصادفات دست یابیم.
 
وی افزود: در قانون جدید، مقرر شده است این بودجه میان نیروی انتظامی و راهداری تقسیم شود و هر دو ارگان موظف به ارائه گزارش عملکرد به صورت هر سه ماه یکبار شده اند که امیدوارم راهداری از این بودجه برای اصلاح ۵ هزار نقطه حادثه خیز کشور استفاده نماید.
 
همتی بر عملیاتی شدن سامانه یکپارچه استعلام از ناجا تاکید کرد و گفت: در قانون جدید بیمه شخص ثالث ما میتوانیم جرایمی برای رانندگان پرخطر در نظر بگیریم که این مهم منوط به دسترسی به این سیستم خواهد بود.
 
همچنین علی جباری، مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی از تشکیل چهار کارگروه عملیاتی مشترک با پلیس خبر داد و گفت: صندوق با رویکرد پیشگیرانه در صدد کاهش آمار تصادفات است و در این راستا در حال اجرای دومین مرحله طرح بخشودگی جرائم موتورسواران فاقد بیمه نامه شخص ثالث با همکاری پلیس و شرکت های بیمه است.
 
وی در ادامه از پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال خسارت در ۳ سال اخیر، راه اندازی سیستم یکپارچه صندوق، راه اندازی شعب ۲۰ گانه صندوق در سراسر کشور به منظور حمایت از آسیب دیدگان ناشی از تصادفات خبر داد.
 
در ادامه سردار مهری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا نیز از اقدامات و تعامل بیمه مرکزی در کاهش تصادفات قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه در سال گذشته با هماهنگی صنعت بیمه کشور و به ویژه بیمه مرکزی، اقدامات خوبی همچون تجهیز سیستم های پلیس در جاده ها برای کنترل رفتار پر خطر رانندگان صورت گرفت و امیدوارم بتوانیم برنامه های مشترک بیشتری در کاهش تصادفات انجام دهیم.
 
وی در گزارشی اعلام کرد، در حال حاضر ۲۰ میلیون وسیله نقلیه در کشور داریم و خودرو، جاده و راننده سه عامل اصلی تصادفات محسوب می شوند.
 
وی افزود:هم اکنون در کشور بیش از ۵ هزار نقطه حادثه خیز وجود دارد و در تلاشیم با برنامه های مشترک با بیمه مرکزی نسبت به رفع آن اقدام کنیم.
 
لازم به ذکر است در این نشست، مدیر عامل صندوق تامین خسارت های بدنی، معاونین نظارت، طرح و توسعه و مدیران روابط عمومی و پیشگری از خسارت و ایمنی بیمه نیز حضور داشتند.
 
 

۱۳۹۶/۰۵/۰۳ ۱۵:۲۳:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن