تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818147791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حافظ به رشد 95 واحدی بسنده کرد | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: شاخص بورس و اوراق بهادار در دهمین روز تیر ماه سال ۹۶، با رشد 95 واحدی به پله 78 هزار و 799 واحدی رسید.

به گزارش تراز ،شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با 92 واحد رشد به پله 78 هزار و 799 واحدی رسید.در معاملات امروز تعداد 411 هزار و 730 سهم اوراق بهادار به ارزش 2 میلیون و 297 میلیون و 346 هزار ریال در بیش از 37 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
بر این اساس شاخص قیمت (هم‌وزن) 50 واحد، شاخص کل (هم‌وزن) 65 واحد، شاخص بازار دوم 34 واحد، شاخص آزاد شناور 158 واحد، شاخص بازار اول 96 واحد و شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) 32 واحد رشد را تجربه کردند.
نمادهای پر بیننده معاملات امروز بانک ملت و پلی‌اکریل با روند نزولی و نمادهای پارس خودرو، سخت آژند، ایران خودرو، کالسیمین، فولاد مبارکه اصفهان با روند صعودی به کار خود پایان دادند.
*معاملات بازار فرابورس:
شاخص بازار فرا‌بورس با اُفت بیش از 6 واحدی به پله 904 واحدی سر خورد.
همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد 317 هزار و 656 سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و 285 میلیون و 996 هزار ریال در بیش از 29 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
در معاملات بازار فرابورس سرمایه گذاری میراث فرهنگی، سهامی ذوب آهن اصفهان،شرکت مواد ویژه لیا، ریل پرداز سیر با روند منفی و نمادهای پالایش نفت لاوان، صنایع فولاد آلیاژی یزد، معدنی کیمیای زنجان گستران با روند مثبت به کار خود پایان دادند.



منبع: میزان

اخبار اقتصادی


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf






زمانبندی انتشار: 10 تير 1396 - 13:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن