تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 17 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821592588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازديد اعضاي شوراي شهر تهران از مناطق شهرداري و شهروندها


واضح آرشیو وب فارسی:موج: بازديد اعضاي شوراي شهر تهران از مناطق شهرداري و شهروندها
خبرگزاري موج - اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران يك شنبه نهم تير ماه از مناطق 1، 2، 3، 4، 5، 6، 7، 8، 10، 12، 13، 19و 21 و فروشگاه هاي شهروند بازديد خوهندداشت.
به گزارش موج به نقل از روابط عمومي و بين الملل شوراي اسلامي شهر تهران نظر به اهميت بازديد از مناطق شهرداري تهران و ديدار با شهروندان تهراني و بررسي مشكلات و مسائل آنان و اتخاذ راه كارهاي لازم جهت حل معضلات، اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران برخلاف گذشته كه روزهاي يك شنبه را به برگزاري جلسه مي پرداختند اين بار با حضور در مناطق شهرداري و فروشگاه هاي شهروند از نزديك به بررسي مشكلات مي پردازند.
براساس اين گزارش، مهندس مهدي چمران رييس شوراي اسلامي شهر تهران با حضور در منطقه يك شهرداري تهران، دكتر شكيب رييس كميسيون توسعه و عمران در منطقه دو و مهندس حسن بيادي نايب رييس شوراي شهر تهران در منطقه چهار شهرداري تهران به بررسي مشكلات اين مناطق مي پردازند.
همچنين دكتر دانشجو عضو و معاون نظارت شورا در منطقه6، دكتر عباس شيباني عضو شورا در منطقه 12 و عليرضا دبير عضوهيات رييسه شورا با حضور در منطقه 3 از نزديك با شهروندان ديدار و مشكلات آنان را بررسي خواهند كرد.
از سوي ديگر مرتضي طلايي، عضو كميسيون فرهنگي شورا در منطقه 8 و پروين احمدي نژاد عضو كميسيون برنامه و بودجه شورا در منطقه 7 شهرداري تهران و نيز هادي ساعي عضو هيات رييسه شورا در منطقه 5 طي بازديدي از منطقه به بررسي مشكلات خواهند پرداخت.
بر همين اساس، دكتر نجفي عضو كميسيون اقتصادي، برنامه و بودجه شورا در منطقه 19، احمد مسجد جامعي رييس كميسيون فرهنگي، اجتماعي شورا در منطقه 10 و حبيب كاشاني عضو و خزانه دار شورا با حضور در منطقه 21 شهرداري تهران مشكلات شهروندان را بررسي خواهند كرد.
همچنين دكتر معصومه ابتكار نيز با حضور درمنطقه 13 شهرداري تهران مشكلات شهروندان اين منطقه را رسيدگي خواهد كرد. در ادامه اين بازديدها، دكترمعصومه ابتكار، عضو كميسيون فرهنگي واجتماعي شوراي شهر و رسول خادم رييس كميسيون برنامه و بودجه شورا بازديد از فروشگاه هاي شهروند را در برنامه خوددارند.
شايان ذكر است، شهروندان مناطق ياد شده مي توانند جهت ثبت نام ديدار با اعضاي شوراي شهر به روابط عمومي شهرداري هاي مناطق ياد شده مراجعه نمايند.
يادآوري مي شود، كه دستور جلسه آتي شوراي اسلامي شهر تهران روز سه شنبه يازدهم تير ماه جاري اعلام و بررسي خواهد شد.
 پنجشنبه 6 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن