تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815200354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لوازم آرايشي و خوراكي را از اماكن معتبر تهيه كنيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: لوازم آرايشي و خوراكي را از اماكن معتبر تهيه كنيد
مديركل نظارت بر مواد غذايي، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي وزارت بهداشت و درمان‌و آموزش پزشكي كشور در مورد تهيه لوازم آرايشي و بهداشتي از مراكز غير مجاز و غير معتبر هشدار داد.

"هدايت حسيني" در دومين روز ششمين گردهمايي‌مديران ادارات نظارت بر مواد غذايي، آرايشي و بهداشتي و آشاميدني در گفت و گو با خبرنگار ايرنا تاكيد كرد: اين كالاها بايد از داروخانه‌ها و فروشگاههاي معتبر تهيه شود.

وي گفت :اين توصيه به دليل نظارت و بازرسي‌هاي مكرر و موردي از داروخانه ها و فروشگاههاي معتبر مي‌باشد.

وي گفت: بخشي‌از لوازم آرايشي و بهداشتي به شكل زير زميني به فروش مي‌رسد كه اغلب فاسد، مانده و بدون نظارت توليد شده است.

حسيني اظهار داشت: اين توصيه بيشتر شامل بانوان مي‌شود، كه تحت تاثير تبليغات زيبايي بيشتر از اين مواد استفاده مي‌كنند.

اين مسوول امور بهداشتي گفت: در سالهاي اخير نظارت بر روي آرايشگاههاي زنانه به‌دليل انجام برخي از كارهاي غير قانوني نظير تتو ، تميز كردن پوست و رفع كك و مك ، تشديد شده و با متخلفان به صورت هشداري و لغو پروانه كسب برخورد شده است.

دكتر "مرتضي پيرعلي" مدير آزمايشگاهي كنترل غذا و دارو وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي نيز با اشاره به افزايش چاشني‌هاي مواد غذايي و خوراكي‌هاي تقلبي كه به شكل قاچاق وارد بازار مي‌شود به خانواده‌ها توصيه كرد ، كالاهاي تاييد شده را از فروشگاههاي معتبر تهيه كنند.

ششمين گردهمايي دو روزه سراسري مديران روساي ادارات نظارت برمواد غذايي آشاميدني،آرايشي و بهداشتي امروز در اصفهان به كار خود پايان مي‌دهد.

در اين نشست برنامه‌ها و سياست‌هاي اداره نظارت بر موادغذايي و آرايشي و آشاميدني ،طرح جايگزين روغن مايع به‌جاي جامد، نحوه برخورد قانوني با قاچاق كالاهاي خوراكي، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي و سفيران ايمني مواد غذايي و بهداشتي بررسي مي‌شود.
 پنجشنبه 6 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 296]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن