تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817667374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزینه 5 میلیارد تومانی شهرداری مشهد برای دهه آخر صفر - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: قائم‌مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد حدود پنج میلیارد تومان برای دهه آخر صفر و برای زائران پیاده به مشهد هزینه می‌شود. به گزارش ایسنا، خلیل‌الله کاظمی امروز 19 آبان ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در شهرداری مرکز برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون تومان برای اقدامات دهه آخر صفر هزینه شد که این رقم پیش‌بینی می‌شود در سال جاری به پنج میلیارد تومان برسد.

وی با اشاره به برنامه‌های خدمت‌رسانی شهرداری مشهد در کشور عراق همزمان با ایام اربعین، گفت: در این حوزه 650 نیروی پاکبان با تعداد 200 دستگاه اتوبوس شهرداری روز گذشته به کشور عراق انتقال پیدا کردند تا در شهرهای نجف اشرف و کاظمین به زائران خدمت‌رسانی کنند.

کاظمی افزود: همچنین 50 نفر از نیروهای خدماتی و ماشین‌آلات برای خدمت‌رسانی به زائران کاظمین اعزام خواهند شد.

قائم‌مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در سال جاری محدوده خدمات‌رسانی پاکبانان در شهر نجف و کاظمین با افزایش دو برابری به 48 هزار و 700 متر طول رسیده و تا 10 روز ادامه دارد.

کاظمی با بیان اینکه همراه با پاکبانان اعزام شده به کشور عراق بالغ بر 20 دستگاه خودروهای سنگین سازمان پسماند شامل جمع‌آوری زباله، کامیون، مینی لودر و... ارسال شده است، ادامه داد: در کنار این اقدامات 102 چشمه سرویس بهداشتی سیار در شهر نجف اشرف نصب شده است.

قائم‌مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد یادآور شد: همچنین 15 تن کیسه پلاستیک زباله به همراه 150 عدد گاری و ملزومات نیروهای خدماتی نیز اعزام شده است.

کاظمی اضافه کرد: در سال جاری در مدخل‌های ورودی شهر نجف اشرف ایستگاه‌هایی نصب می‌شود تا به منظور حفظ محیط زیست به زائران پیاده کیسه‌های زباله ارائه شود.

وی با بیان اینکه نیروهایی که از شهرداری مشهد به کشور عراق اعزام شدند، سه روز قبل از وفات پیامبر اکرم(ص) و امام رضا(ع) به مشهد برمی‌گردند، عنوان کرد: تا خدمت‌رسانی به زائران را در این شهر آغاز کنند.

کاظمی به اقدامات شهرداری مشهد در حوزه دهه آخر صفر در شهر مشهد اشاره کرد و گفت: در این راستا سامانه جهاد خدمت در مشهد راه‌اندازی شد که تاکنون 9000 نفر از همشهریان مشهدی در این طرح شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این طرح هرکدام از شهروندان بسته به توانمندی و علاقه خود در حوزه‌های مختلف مانند اسکان، درمان، کارهای خدماتی و ... به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

کاظمی با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه‌های استقبال از زائران پیاده، خاطرنشان کرد: این ایستگاه‌ها در پنج مدخل‌ ورودی شهر مشهد شامل جاده نیشابور، طرقبه- شاندیز، سرخس، قوچان و کلات در حال آماده‌سازی است.

وی در خصوص مراکز اسکان زائران پیاده، گفت: در حوزه اسکان اضطراری زائران پیاده بالغ بر 10 مکان با ظرفیت اسکان 5000 در کمپ‌ها، سالن‌های بحران و سالن‌های ورزشی در نظر گرفته شده تا در صورت نیاز استفاده شود.

وی با بیان اینکه در 15 نقطه سطح شهر خودروهای آتش‌نشانی به منظور ایمن‌سازی حضور زائران پیاده مستقر خواهد شد، عنوان کرد: در کنار آن بازدیدهای ایمنی از ایستگاه‌های صلواتی، حسینیه‌ها و تکایا انجام شده است.

کاظمی یادآور شد: همچنین بالغ بر 100 چشمه سرویس بهداشتی در مدخل‌های ورودی شهر در اختیار مراکز اسکان و سایر نقاط و خارج از شهر نصب خواهد شد همچنین 640 سرویس بهداشتی سیار نیز در داخل شهر نصب می‌شود.

وی به اقدامات در حوزه حمل و نقل اشاره کرد و گفت: تقویت خطوط BRT منتهی به حرم مطهر رضوی، افزایش یک ساعته زمان سرویس‌دهی اتوبوسرانی و قطارشهری، اختصاص 320  دستگاه اتوبوس در زمان وفات پیامبر اکرم(ص) و 350 دستگاه اتوبوس روز شهادت امام رضا(ع) در معابر منتهی به حرم مطهر رضوی، تقویت خطوط تاکسی و اختصاص 150 دستگاه اتوبوس در مسیر زائران پیاده از جمله این اقدامات است.

قائم‌مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد تصریح کرد: سال گذشته بالغ بر 268 هزار زائر پیاده به شهر مشهد وارد شدند که پیش‌بینی می‌شود این تعداد در سال جاری به 300 هزار نفر نیز برسد بنابراین تمهیدات زیادی برای برگشت زائران پیاده فراهم شده است.

کاظمی عنوان کرد: در اقدامی دیگر 5100 جای پارک به صورت موقت در خیابان‌های اطراف حرم مطهر رضوی آماده‌سازی شده است.



انتهاي پیام


چهارشنبه / ۱۹ آبان ۱۳۹۵ / ۱۷:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن