تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817571919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر الوحده امارات


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: هجومی‌تر از همیشه برای صعود؛ ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر الوحده امارات
ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر الوحده امارات

پرسپولیس در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز در ورزشگاه آزادی میزبان الوحده امارات است و نگاهی خواهیم داشت به ترکیب احتمالی سرخپوشان در این دیدار. به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شاگردان برانکو ایوانکوویچ در دوحه به مصاف الوحده اماراتی خواهند رفت که در دیدار رفت موفق به پیروزی برابر این تیم شده بودند. در آخرین دیدار لیگ شانردهم فوتبال ایران پرسپولیس با ترکیب ذخیر‌ه‌ها به میدان رفت تا با نظر برانکو ایوانکوویچ برای دیدار حساس امروز بازیکنان اصلی بتوانند با عملکردی خوب سه امتیاز این دیدار را کسب کنند و پرسپولیس بتواند در آخرین هفته صعودش به مرحله بعدی را قطعی کند. در این دیدار سرخپوشان مصدوم و یا محرومی نخواهند داشت و همه بازیکنان در لیست برانکو حاضر خواهند بود. دروزابان: علیرضا بیرانوند سنگربان پرسپولیسی‌‌ها که در تمامی بازی‌های لیگ قهرمانان این دوره حضور داشته در آخرین بازی مرحله گروهی، برانکو ایوانکوویچ نیاز به ثبت کلین شیت او دارد تا سرخپوشان در این بازی ابتدا به فکر تسلیم نشدن در پذیرفتن گل و بعد به فکر حمله باشند.
fdvhk_kn
مدافعان میانی: سیدجلال حسینی و محمد انصاری مدافعان میانی پرسپولیس در این دیدار را سید جلال حسینی، کاپیتان و محمد انصاری، مصدوم تشکیل خواهند داد. انصاری در دیدار گذشته برابر الهلال دچار مصدومیت شد و اکنون هم مصدومیت جزیی دارد در این بازی کنار حسینی با تجربه برای پیروزی و در پایان، جشن صعود خواهند جنگید.
uu
دفاع چپ: حسین ماهینی مدافعی که پست تخصصی‌اش دفاع راست است در چند بازی اخیر در چپ بازی کرده توانسته عملکرد خوبی داشته باشد، عملکردی که موجب شد او در تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان آسیا هم قرار بگیرد. برانکو در این دیدار از ابتدا ماهینی را به میدان خواهد فرستاد.
psd
دفاع راست: صادق محرمی مدافع جوانی که پس از یک هفته حضور رضاییان در خط راست دفاع توانست در ترکیب خوب بدرخشد و در 4بازی اخیر لیگ قهرمانان در ترکیب حضور ثابتی داشته باشد. دفاع حجوان سرخپوشان می‌تواند در این بازی با نفوذ از کناره‌ها دفاع متزلزل الوحده را تهدید کند به مانند بازی گذشته برابر الهلال عربستان.
lpvld
هافبک‌های میانی: محسن مسلمان و کمال کامیابی نیا کمال کامیابی نیا که در پست هافبک دفاعی برای پرسپولیس در این فصل به میدان رفته به دنبال حضور درتیم دیگری است و او به دنبال این است در آخرین بازی برای سرخپوشان خاطره خوشی در ذهن هواداران بر جای بگذارد. محسن مسلمان که در میانه میدان به عنوان هافبک خلاق پرسپولیس حضور دارد می‌تواند با برنامه‌ای دقیق برای مهاجمان این تیم طرحی کامل برای گلزنی ایجاد کند.
lpsk
هافبک راست: فرشاد احمدزاده وینگر سرخپوشان می‌تواند با محرمی در این بازی از کناره‌ها خطرناک ظاهر شود و او که پس از مدت‌ها جابه‌جایی در ترکیب به جایگاه دلخواهش رسیده می‌تواند با مهاجمان هماهنگ ظاهر شود و پرسپولیس را به مرحله بعدی به پیروزی برابر الوحده سوق دهد.
tvshn
هافبک چپ: سروش رفیعی بدون شک در ورزشگاه آزادی شماره 7 مورد علاقه هواداران می‌تواند با تکنیک های فردی مدافعان الوحده را آشفته کند و عملکرد خط دفاعی حریف را مختل کند. برانکو به رفیعی اعتماد ویژ‌ه‌ایی دارد چرا که عملکرد بسیار خوب او در دیدار رفت و ارسال‌هایش توانست پرسپولیس را از شکست نجات بدهد.
sv_a
مهاجمان: امیری و طارمی برانکو در این بازی از زوج وحید امیری و مهدی طارمی استفاده خواهد کرد و علیپور به احتمال زیاد به عنوان بازیکن ذخیره در این دیدار حضور خواهد داشت. طارمی در دیدار رفت توانستند گلزنی کنند و پرسپولیس را در خانه حریف با پیروزی مدعی نشان دهند.
xhvld
ترکیب احتمالی پرسپولیس در این دیدار به شرح زیر خواهد بود:  بیرانوند، حسینی، انصاری، محرمی، ماهینی، مسلمان، کامیابی نیا، رفیعی، احمدزاده، امیری، طارمی.

۱۳۹۶/۰۲/۱۸ ۱۱:۳۸:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن