تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799131515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد شدید امام جمعه شیراز به وضعیت ثبت‌نام انتخابات ریاست‌ جمهوری


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: انتقاد شدید امام جمعه شیراز به وضعیت ثبت‌نام انتخابات ریاست‌ جمهوری
امام جمعه شیراز معتقد است که شیوه کنونی حاکم بر ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری نه‌تنها ملاک وجودی آزادی در جامعه نیست بلکه عاملی برای به سخره گرفتن جایگاه ریاست‌جمهوری در جمهوری اسلامی ایران است.
آفتاب‌‌نیوز : آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه 25 فروردین شیراز، گفت: با کمال تأسف باید بگویم که این وضع ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری به چهارشنبه بازار تبدیل شده و مسخره است.


آیت‌الله ایمانی با ابراز تاسف از اینکه چنین شیوه‌ای مورد تشویق بعضی‌ها قرار می‌گیرد و می گویند این آزادی است، چنین شیوه‌ای را مسخره کردن نظام دانست و با بیان اینکه ریاست جمهوری یعنی دومین مقام رسمی و اولین مقام اجرایی کشور به‌شمار می‌رود، گفت: آیا رجل دینی مذهبی آقازاده‌ای‌ است که دست مادرش را گرفته و برای ثبت نام آمده این طبیعی و عادی است؟


وی اضافه کرد: به اندازه‌ای بازار آشفته شده که آنهایی که نامه داده بودند که ما نخواهیم آمد و فرمان رهبری را به خاطر مسائل مختلف گوش می‌دهیم وسوسه شدند و آمدند نتیجه این آمدن‌ها مشخص است تضعیف شورای نگهبان، قطب‌های مختلف جامعه را به جان هم انداختن، مردم را از آرامش خارج و فضا را برای دشمنان آماده کردن و .. این‌ها نتیجه چنین کاری است.


آیت‌الله ایمانی همچنین با اشاره به آمار 18 هزار نفری داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستا در فارس، گفت: من سئوالم این است شورای شهر و روستای استان فارس چند نفر لازم دارد که هجده هزار نفر شرکت می‌کنند؟ چه خبر است؟ چه نان وآبی تقسیم می‌شود؟ اگر هدف خدمت است که خدمت زحمت و خون دل و فرار دارد نه این‌گونه دویدن و با حرص و ولع به سراغش آمدن.


امام جمعه شیراز تصریح کرد: لابد زیر این کاسه یک نیم کاسه دیگری است که ما نمی‌بینیم و نمی‌فهمیم و عقل ما قد نمی‌دهد و الا چهار سال خدمت کردن به مردم شهر، آن هم در مسائل شهری یا در مسائل روستایی، اینقدر دست و پا زدن ندارد؛ اینکه ده‌ها نفر بیاید، قومیت‌های مختلف صف کشی کنند، جناح‌های گوناگون صف آرایی کرده و محلات گوناگون قد علم بکنند که چه شده؟


وی گفت: خدمت کردن یعنی فردا جواب گفتن و پاسخ گفتن یعنی قدم از قدم برداشته نمی‌شود تا از انسان سئوال بکنند از این امکاناتی که در اختیارات بود برای جامعه چه کردی؟ اگرمسئله طعمه است و بردن وخوردن و حیف ومیل، آن یک امر دیگری است.


خطیب جمعه شیراز همچنین با بیان اینکه آمریکا جمهوری اسلامی را مانع فعالیت‌های استکباری خود می‌داند، گفت: آمریکا امروز به دنبال فضاسازی برای انتخابات‌های پیش رو است و برای این امر دستورالعمل‌هایی برای نوکرانش فرستاده؛ همه باید مراقب باشیم و با دقت عمل کنیم.


آیت‌الله ایمانی ضمن گرامی‌داشت روز ارتش، به مقایسه رفتار و فعالیت‌های منافقین در سال‌های آغازین پیروزی انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران و رفتار و حرکت‌های گروه‌های معاند و تکفیری امروز پرداخت و به شباهت‌های آنها اشاره کرد.


وی با اشاره به رخ‌دادهای تاریخی که به واسطه رفتار منافقین در ایران حادث شد، گفت: اگر آتش زدن خانه از داعشی‌ها زشت و بعید است و نباید باشد، در گذشته منافقین در ایران خانه‌ای که کودک دو ساله در آن بود را به آتش کشیدند و سوزاندند، اگر این شکنجه‌هایی که گروه تکفیری نسبت به اسراء انجام داده‌اند ناپسند است منافقین آن روز همین کارها را به بدترین شکل ممکن نسبت به جوانان انقلابی این کشور انجام دادند .


آیت‌الله ایمانی با بیان اینکه هفده هزار نفر از نیروهای کوچه و بازار و منبر و محراب و مجلس و دولت و قاضی و غیره توسط منافقین ترور و شهید شدند، به خیانت‌های منافقین اشاره و اضافه کرد: متأسفانه امروز یک دست‌هایی به کار افتاده که می‌خواهد این چهره‌ها را تطهیر کند؛ همان گونه که یک روز برای تطهیر چهره اصحاب فتنه عده‌ای دست به‌کار شدند امروز هم عده‌ای دست بکار شدند منافقین را تطهیر کنند.


امام جمعه شیراز به فرارسیدن ایام شهادت حضرت احمدابن موسی‌الکاظم(ع) نیز اشاره و لزوم توجه به این روز با حضور مردم را تاکید و اضافه کرد: هفدهم ماه رجب با ایام شهادت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ مصادف است و طبعاً مردمی که زیر سایه این امامزاده زندگی می‌کنیم و از برکات وجود او متنعمیم، موظفیم ادای ادب و وظیفه در محضر مبارکش داشته باشیم .


آیت‌الله ایمانی همچنین با اشاره به موشک‌باران سوریه توسط آمریکا، گفت: آمریکا تا آنجایی که ممکن بود جنگ نیابتی در سوریه داشت وقتی که دید جنگ نیابتی شکست خورده و هیچ یک از گروه‌های تروریستی قادر به تامین منافعش در سوریه نیستند، بازی خاصی را راه انداخته و توسط ترکیه سلاح‌های شیمیایی به گروه‌های تروریستی داده و بعد دولت سوریه را متهم به استفاده از این سلاح‌ها می‌کند.


امام جمعه شیراز تصریح کرد: مشکل اساسی اینجاست که آمریکا منافع خود را در بقای اسلام و جمهوری اسلامی نمی‌بیند می خواهد اسلام و جمهوری اسلامی از بین برود؛ لذا در همه بدبختی‌ها که می‌خواهد بر سر این ملت وارد کند حضور پیدا می‌کند، در انتخابات حاضر می‌شود، در فتنه 88 حاضر می‌شود و الآن هم فضاسازی می‌کند و برای انتخابات آماده می‌شود و به نوکران جیره خوارش دستورالعمل می‌دهد.




۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن