تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817580802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشمکش تراکتورسازی و استقلال برای فرار از پلی‌آف آسیا


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: کشمکش تراکتورسازی و استقلال برای فرار از پلی‌آف آسیا
جنگ بین تیم های فوتبال استقلال و تراکتورسازی ظاهرا برای سربازگیری است اما در باطن تا هفته رویارویی بر سر کسب رتبه دوم جدول ادامه دارد.
آفتاب‌‌نیوز : حرف های علیرضا منصوریان پیش از بازی با سیاه جامگان درباره تیم های نظامی و خدمت سربازی بازیکنان فوتبال واکنش باشگاه تراکتور سازی را در پی داشت. تراکتور سازی ابتدا توسط سرپرست این تیم جواب منصوریان را داد. ایوب ذوالفقاری سرپرست تراکتور گفت منصوریان اول یک جام ببرد بعد بیاید در مورد تیم های دیگر صحبت کند. سرپرست تراکتور البته برای حمله به منصوریان از امیر قلعه نویی هم مایه گذاشت و نورافکن را هم ساخته امیر قلعه نویی دانست!

به گزارش آفتاب نیوز به نقل از مهر، پس از این باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای به تراکتورسازی حمله و تهدید به شکایت کرد: «اظهارات سخیف، غیر مسئولانه و بی ادبانه ایوب ذوالفقاری جای تعجب بسیار دارد. ایشان از ادبیاتی استفاده کرده که در شان و اندازه  خودش است و بدون تردید باشگاه استقلال به خاطر این اتهامات بی اساس به کمیته انضباطی شکایت خواهد کرد.

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در نشست خبری خود این سئوال را مطرح کرد که چرا تیم تراکتورسازی با وجود اینکه یک تیم نظامی نیست، باید توانایی جذب بازیکن سرباز داشته باشد؟ سرپرست تیم تراکتورسازی نیز می توانست یک پاسخ ساده به این سوال بدهد و اینکه به جای پاسخ درباره بازیکنان سرباز بحث بازیکنانی مانند نورافکن، برزای، کریمی و غیره را مطرح می کند، کاملا بی ارتباط با سوال آقای منصوریان و نوعی فرافکنی است. » باشگاه تراکتورسازی هم اعلام کرد که از استقلال شکایت می کند.

در ظاهر دعوا بر سر یک موضوع کاملا استراتژیک است که به درد فوتبال ایران می خورد. به هر حال حرف منصوریان در مورد اینکه استقلال و پرسپولیس هم مثل تراکتورسازی می توانند سرباز بگیرند و امریه داشته باشند می تواند مورد بررسی قرار بگیرد چرا که این دو کاملا زیر نظر وزارتخانه و دولتی هستند و اتفاقا سازنده ترین بازیکنان هم برای تیم ملی و خودشان محسوب می شوند اما واقعیت این است که این حملات و بیانیه ها در باطن، جنگ سردی است که آغاز شده برای کسب مقام دوم در جدول رده بندی و فرار از پلی آف احتمالی سال بعد در آسیا.

در این جنگ رسانه ای و سرد که احتمالا تا روز ۳۱ فروردین و دیدار تراکتور سازی و استقلال در هفته بیست و هشتم ادامه خواهد داشت.

بازنده این جنگ قطعا روزهای سختی را در پیش خواهد داشت چرا که در این پنج هفته هر اتفاقی می تواند روی دهد وگرنه هم تراکتورسازان می دانند که تاکنون در لیگ قهرمان نشده اند و  نباید این موضوع را به منصوریان عودت دهند و هم استقلالی ها می دانند که تراکتور سازی از چه جهت نظامی محسوب می شود.

در واقع این جنگ فعلا، برای رتبه دوم جدول است، شاید هم در آخرین روزها به مقام اولی هم فکر کنند، چیزی در فوتبال معلوم و مشخص نیست.



۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن