تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817411115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاکسازی «ابوطلطل»‌ از اشغال «داعش» / ارتش سوریه به فاصله کمتر از ۲ کیلومتری «الباب» رسید + نقشه و تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پاکسازی «ابوطلطل»‌ از اشغال «داعش» / ارتش سوریه به فاصله کمتر از ۲ کیلومتری «الباب» رسید + نقشه و تصاویر
منابع سوری از موفقیت نیروهای ارتش سوریه در کنترل کامل جاده مواصلاتی شهر الباب به استان الرقه و پیشروی چشمگیر به سمت الباب خبر دادند.

ارتش سوریه الباب

منابع سوری از موفقیت نیروهای ارتش سوریه در کنترل کامل جاده مواصلاتی شهر الباب به استان الرقه و پیشروی چشمگیر به سمت الباب خبر دادند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم در دمشق، نیروهای ارتش سوریه به طور کامل جاده مواصلاتی شهر «الباب» به استان «الرقه» در شمال این کشور را به کنترل خود درآورد، گروه تروریستی داعش از طریق این جاده به انتقال تجهیزات و نیرو می‌پرداخت، ارتش همچنین به طور گسترده مواضع داعشی‌ها را در شهرک «تادف» گلوله‌باران می‌کند، شهرکی که ارتش به آزادسازی آن نزدیک می‌شود.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه، روستای «ابو طلطل» در جنوب شهر الباب را از اشغال تروریست‌های داعشی آزاد کردند و با این موفقیت به فاصله کمتر از دو کیلومتری «الباب» رسیدند و به این ترتیب تمام راه‌های کمک رسانی به داعشی‌ها در تیررس کامل ارتش قرار گرفته است. 

شهرک ابو طلطل گذرگاه ورود به منطقه تادف آخرین قلعه و استحکامات گروه تروریستی داعش قبل از رسیدن به شهر الباب به شمار می‌رود که گروه‌های مسلح موسوم به سپر فرات با حمایت نظامی مستقیم ترکیه از محور غربی به آن حمله می‌کنند، این در حالی است که داعشی‌ها همچنان شهرک‌های القباسین،‌بزاعه و بخش اعظم الباب را در اشغال خود دارند.

این در حالی است که منابع وابسته به گروه‌های مسلح مورد حمایت ترکیه از سیطره این گروه‌ها بر باشگاه الریاضی و ساختمان سیلو در جنوب غربی الباب پس از درگیری با داعشی‌ها خبر داده‌اند.

منابع سوری همچنین از جنایت هولناک تروریست‌های داعشی در قتل عام 40 غیرنظامی سوری پس از بازداشت آنها در شهر الباب خبر دادند.خبر دیگر اینکه ارتش ترکیه با توپخانه، غرب شهر «اعزاز» و روستای «منغ» در حومه شمالی حلب را هدف قرار داده است، بهانه ارتش ترکیه مقابله با نیروهای دموکراتیک سوریه است.از 13 نوامبر 2016 (زمان آغاز دخالت نظامی ترکیه در سوریه تحت عنوان ادعایی سپرفرات) تا کنون، در جریان دخالت نظامی و حملات ارتش ترکیه به مناطقی از سوریه در شمال این کشور، دست‌کم 328 غیرنظامی سوری از جمله 67 کودک جان خود را از دست داده‌اند.

از حمص هم خبر می‌رسد که یک منبع نظامی گفته است نیروهای ارتش سوریه سه نقطه جدید در نزدییک بیمارستان در امتداد منطقه «البیارات غربی» در بیابان تدمر در شرق حمص را از اشغال داعشی‌ها آزاد کردند، این در حالی است که تروریست‌های داعشی چندین خط انتقال گاز در اطراف تاسیسات «حیان» در حومه شرقی حمص را منفجر کرده‌اند.داعشی‌ها همچنین پالایشگاه حمص را با خمپاره هدف قرار دادند که در نتیجه آن خسارت‌هایی به این تاسیسات وارد شد.در جنوب سوریه هم یک از سرکردگان تروریست‌ها ملقب به «ابراهیم نضال المصری» در جریان درگیری با ارتش سوریه در محله المنشیه شهر درعا به هلاکت رسید. آنچه به  عملیات البنیان المرصوص وابسته به گروه‌های تروریستی موسوم است، حملات تروریستی خود را با عنوان ادعایی نبرد الموت و لا المذله با هدف اشغال محله المنشیه آغاز کرده‌اند.از شرق سوریه هم خبر می‌رسد که نیروهای ارتش دو خودروی زرهی بمب‌گذاری شده گروه تروریستی داعش را منفجر کردند، جنگنده‌های سوری و روسی هم مواضع داعشی‌ها در منطقه «المکبات» در جنوب دیرالزور را بمباران کردند.رسانه‌های حامی گروه‌های تروریستی هم از هلاکت عبدالله حسن الدغیم از سرکرده‌های گروه تروریستی موسوم به لوا‌ء‌جند السنه وابسته به احرار الشام در حمله جنگنده‌های روسی به تجمعات تروریست‌ها در شهرک ترملا در حومه جنوبی ادلب خبر دادند.احرار الشام به هلاکت ابوعمر الحمصی و عبدالله تفتناز و عبدالله الدغیم در این حملات اعتراف کرده است.خبر دیگر این‌که درگیری‌هایی میان گروه تروریستی احرار الشام و غیرنظامیان ساکن شهرک «کفرنبوده» در حومه شمال غربی حماه به سبب مخالفت غیرنظامیان با تصمیم تروریست‌ها برای آغاز حملاتشان از این شهرک رخ داده است. خبر دیگر اینکه گروه تروریستی موسوم به جندالاقصی در ادامه سیطره بر حومه ادلب، شهرک التمانعه را پس از درگیری با گروه مسلح موسوم به الجیش الحر به سیطره خود درآورد.







تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن