تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817543084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقصرین پرونده استقلال و تراکتور در کمیته اخلاق :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مقصرین پرونده استقلال و تراکتور در کمیته اخلاق
کمیته اخلاق دو نفر از کارمندان روابط بین الملل فدراسیون فوتبال و هم چنین مسئولان حقوق بین الملل باشگاه استقلال و تراکتورسازی را برای ارایه پاره ای از توضیحات دعوت کرده است. 

به گزارش "ورزش سه"، در این بین قصور صورت گرفته است. استقلال در فصلی که موفق به حضور در بازی های گروهی لیگ قهرمانان آسیا شده نتوانست از پنجره زمستانی استفاده کند. پر واضح است اگر آندو و چپاورف به ترکیب تیم اضافه می شدند علیرضا منصوریان با دغدغه کمتر روی نیمت استقلال می نشست.
کوتاهی که در پرداخت پول عادل شیحی شده به هیچ وجه قابل توجیه نیست از جمله با ایرادات صحبت هایی نظیر اینکه ایران تحریم بوده و اینکه ما پنج شنبه  جمعه تعطیل هستیم و اروپایی هم شنبه و یکشنبه. به همین خاطر روزهای زیادی را در طول هفته برای انجام کارهای اداری از دست می دهیم. 
واقعیت این گونه است که پیش از صدور رای توسط کمیته انضباطی پرونده در شورای حل اختلاف بررسی می شود و هم شورا و هم کمیته انضباطی پیش از صدور چنین رایی های بارها و بارها به باشگاه اولتیماتوم و مهلت می دهند و اگر استقلال نیت پرداخت به موقع را داشت به دفعات می توانست این کار را انجام دهد. 
در پرونده تراکتورسازی اسف بار تر اینکه رای صادره از سوی فیفا نادیده گرفته شده و هم فدراسیون فوتبال و هم باشگاه تراکتورسازی بی توجه به رای صادره از سوی فیفا راه خود  را رفتند و در این بین پرسپولیس متضرر شد که دو بازیکن خوب خود را از دست داد. هر چد ضربه ای که به احمد نورالهی – امید عالیشاه و هاشم بیک زاده وارد شده جبران ناپذیر است و این سه به بهای گناه نکرده تا پایان فصل حق بازی ندارند. بماند که در این بین علاوه بر پرسپولیس و سه بازیکن یاده شده باشگاه تراکتورسازی هم صدماتی دیده که تبعات آن در آینده مشخص خواهد شد. این تیم حتی در پنجره تابستانی هم نمی تواند بازیکن جدیدی را به ترکیب اضافه کند. 
اشتباهات و سهل انگاری های به این واضحی به این راحتی قابل توجیه و قابل بخشش نیست. تیم هایی که در این بین متضرر شده اند تیم های دولتی و مردمی هستند و سه بازیکن خوب هم از بازی محروم شده اند. مضاف بر اینکه با این آراء حیثیت باشگاه های ما لکه دار شده است. 
کمیته اخلاق باید به طور جدی این پرونده را مورد بررسی قرار دهد و مسببین آن را معرفی و با آنها برخورد کند. طبیعتا در اهمال صورت گرفته هستند کسانی که در فدراسیون فوتبال وظیفه خود را به درستی انجام نداده اند. در کمیته بین الملل. تکرار مکررات است که اذعان کنیم کمیته انضباطی به جای اجرای رای فیفا نامه ای را برای دبیر کل تدوین می کند مبنی بر اینکه حضور امید عالیشاه و احمد نورالهی در تراکتورسازی بلامانع است که این آخر فاجعه بود. 
امیدواریم روند بررسی کمیته اخلاق این بار متفاوت با همه بررسی ها باشد. پیش تر در بررسی چنین پرونده هایی نه حقیقت گفته می شد و نه مقصرین معرفی می شدند.

10:39  1395/11/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن