تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821336017




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري خراسان رضوي: اتاق بازرگاني ايران و عراق با اين سازمان تفاهم‌نامه امضا كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري خراسان رضوي: اتاق بازرگاني ايران و عراق با اين سازمان تفاهم‌نامه امضا كرد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: گردشگري

معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان خراسان رضوي از امضاي تفاهم‌نامه‌ي همكاري‌هاي اتاق بازرگاني ايران و عراق با اين سازمان خبر داد.

مسعود منتجبي در گفت‌وگو با خبرنگار بخش گردشگري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بيان كرد: اين تفاهم‌نامه با هدف استفاده از بخش خصوصي و پتانسيل‌هاي اين اتاق در زمينه‌ي توسعه‌ي گردشگري و اجراي اصل 44 قانون اساسي امضا شده است.

وي ادامه داد: موضوع تفاهم‌نامه، همكاري براي سامان‌دهي و برنامه‌ريزي در حوزه‌هاي گردشگري فرهنگي‌، درماني، تجاري، شكار، طبيعت‌گردي، زيارتي و تفريحي از كشورهاي عربي، به‌ويژه عراق به ايران است.

به گفته‌ي او، همكاري براي جذب گردشگر و سرمايه‌گذار، اعزام و پذيرش هيأت‌هاي اقتصادي و تخصصي با هدف گسترش روابط دست‌اندركاران گردشگري دو دولت و شناسايي قابليت‌هاي گردشگري داخل و خارج و هم‌چنين ايجاد هماهنگي در برگزاري نمايشگاه‌ها، همايش‌ها و سمينار‌ تخصصي داخلي و خارجي از ديگر مفاد ارايه‌شده در اين تفاهم‌نامه‌اند.

معاون سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري خراسان رضوي اظهار داشت: براي نظارت بر اجراي مطلوب تفاهم‌نامه، سازمان با حمايت از اتاق بازرگاني ايران و عراق نقش نظارت عاليه را برعهده خواهد داشت و مديريت راهبردي امور برعهده‌ي اتاق بازرگاني ايران و عراق خواهد بود.

به گفته‌ي منتجبي، در زمينه‌ي تورگرداني، پذيرش گردشگران و هدايت سرمايه‌گذاري‌هاي گردشگري، انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرتي و شركت توسعه‌ي ايرانگردي و جهانگردي استان خراسان رضوي مسؤوليت دارند.

وي اجراي اين تفاهم‌نامه را مدت‌دار ندانست و بيان كرد: به دو طرف يك‌ماه براي تهيه‌ي قرارداد اجرايي اين تفاهم‌نامه مهلت داده شده و اجراي آن به توان و توافق دو طرف منوط شده است.

او افزود: با توجه به نقش مهم اتاق‌هاي بازرگاني و تجربه‌هاي موفقيت آن‌ها در جذب سرمايه‌گذار و تأثير‌گذاري در امور گردشگري، تلاش داريم با استفاده از بخش خصوصي، سياست‌گذاري‌ها را به‌سوي دولت سوق دهيم و اجراي امور را به بخش خصوصي واگذار كنيم.

انتهاي پيام
 دوشنبه 3 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن