تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817655160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاظمی:امتیازگرفتن ازتراکتور خودزنی بود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز پس از تساوی بدون گل تیمش برابر تراکتورسازی در دربی حساس تبریز گفت: بازی امروزمان مقابل تراکتورسازی خودزنی بود.مجور بودیم مقابل تیم همشهری اینطور بازی کنیم. از عملکرد بازیکنان بخاطر تلاش‌شان راضی هستم. استرس باید از تیم ما دور شود و با آمادگی ذهنی بازی کنند.


به گزارش تابناک ورزشی، فرهاد کاظمی گفت: خیلی وقت‌ها نمی دانستیم دنبال چه چیزی هستیم که این موضوع روی من تاثیر زیادی گذاشته بود. امیدوارم تراکتور موفق شود و موفقیتش به سود فوتبال تبریز است. نمی‌دانم چرا برخی‌ها می‌گویند ما امروز  دنبال کسب یک امتیاز بودیم؟ مگر ما 6 مدافع در ترکیب خود داشتیم که اینگونه برداشت کرده‌اید. ما 3 مهاجم در ترکیب خود داشتیم و با این شرایط چگونه می‌توان دنبال یک امتیاز بود.


کاظمی درخصوص عملکرد داور در بازی امروز گفت: همیشه به داوری احترام گذاشتم حتی زمانی که بازنده شده‌ایم وقتی داور به درستی پنالتی اعلام می‌کند چگونه می‌توانم معترض باشم. در بازی امروز توقعی که از مهاجمانم داشتم که غیر از صادقیان برآورده نشد. ما حتی در سرعت خط حمله هم ضعف‌هایی داریم که باید برطرف کنیم. بازیکنان من می‌دانستند در ذهن‌شان چه باید بگذرد تا برابر تراکتور موفق باشند.


سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز با اشاره به شرایط امین حاج محمدی مدافع جدید تیمش عنوان کرد: حاج محمدی بسیار بالاتر از چیزی که از او توقع داشتم بازی کرد. با توجه به اینکه او مدت زیادی بیرون بوده اما امروز با روح بزرگ خود عملکرد قابل قبولی داشت. می‌توانم بگویم که ما در خط دفاع گمشده خود را پیدا کردیم.


وی افزود: مهاجم جدیدمان هم فردا به جمع‌مان اضافه می‌شود او بازیکن ملی‌پوش ازبک است و پیش از حضور باید از او تست بگیرم. اگر از نظر فنی و مالی به توافق برسیم او را جذب می‌کنیم و امیدوارم بتواند به ما کمک کند. ما در فاز حمله باید بهتر شویم و فکر می‌کنم این موضوع نیاز به کار تاکتیکی دارد نه انفرادی.


کاظمی درمورد بازی هفته آینده تیمش در برابر استقلال تهران گفت: از بازی‌های آینده حداقل باید 5 یا 6 مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذاریم که فکر می‌کنم این اتفاق بیفتد باید انگیزه خود را بالا ببریم از زمانی که من به این تیم آمدم همه تلاش کردند و خوب بودند اما به خاطر عدم وجود اعتماد به نفس به آن چیزهایی که می‌خواهیم نرسیده‌ایم.


۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن