تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817374517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر کشور: قوانین دست و پاگیر برطرف شود | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: وزیر کشور گفت: ایران ظرفیت‌های زیادی دارد و ما اگر بتوانیم قوانین دست و پاگیر و نظام‌های نامناسب در حوزه سرمایه گذاری و تولید را حذف کنیم سرعت پیشرفت اقتصادی کشورافزایش می‌یابد.

به گزارش تراز ، عبدالرضا رحمانی‌فضلی شامگاه دوشنبه در کارگروه منطقه 3 ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان با اشاره به اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از ارکان نظام بود اظهارداشت: وی از تفکر سازندگی و قدرت مدیریت خوبی برخوردار بود و در هرجا که نگاه کنیم رد پای وی را می‌بینیم.

وی با تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: ملت ما با رهبری امام خمینی(ره) یک حرکت بزرگ را در عرصه جهانی ایجاد کرد و  پیروزی انقلاب اسلامی برای هیچ تحلیلگری قابل پیش‌بینی نبود.

وزیر کشور با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با اعتقاد کامل به راه و هدف خود و با تکیه بر اراده یک ملت عظیم توانست این انقلاب را به پیروزی برساند گفت: با پیروزی انقلاب شرایط جدیدی آغاز شد و استقلال و آزادی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه این ایام عید بزرگی برای ملت ماست خاطر نشان کرد: در این ایام باید سال‌های گذشته انقلاب اسلامی را برای عبرت‌آموزی، درس‌آموزی و تحلیل قدرت‌ها مرور کنیم و دشمن را بهتر و بیشتر بشناسیم.

رحمانی فضلی با بیان اینکه باید با مرور اتفاقات گذشته و تحلیل وقایع نقاط ضعف و قوتمان را پیدا کنیم گفت: باید ارادتمان را به رهبری و ولایت فقیه تقویت کنیم و مولفه‌های پیروزی انقلاب را برای نسل‌جوان بازگو کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بدون تکیه بر عنصر رهبری نمی‌توانستیم انقلاب را در مسیر درست خود هدایت کنیم گفت: 38سال فشار، دشمنی، توطئه و برنامه‌ریزی نتوانست این نظام را از پای درآورد و ما با رهبری امام و مقام معظم رهبری و اعتقادات دینی مردم توانستیم انقلاب را تداوم ببخشیم.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه وجود مردم یکی دیگر از مولفه‌های پیروزی انقلاب اسلامی است گفت: اراده خداوند برای پیروزی انقلاب در وجود مردم متجلی شد.

وی با تاکید بر اینکه رضایتمندی مردم در تداوم انقلاب اسلامی موثر است، گفت: سلاحی برنده‌تر از مردم نداریم و مسئولان باید مردم را اجر بگذارند.

رحمانی‌فضلی با اشاره به  تاثیرگذاری و جایگاه ایران در منطقه تصریح کرد: جایگاه امروز ایران بر کسی پوشیده نیست و هیچ اتفاقی در منطقه بدون نظر و مشورت ایران روی نمی‌دهد و کشورهای منطقه نیز ایران را به عنوان حامی خود قبول کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به تلاش بی‌وقفه رسانه‌های دنیا بر علیه ایران در طول 37 سالی که از پیروزی انقلاب می‌گذرد گفت: در نهایت همه برنامه‌ریزان مجبور شدند پای میز مذاکره بنشینند و درباره مسائل مختلف با ما مذاکره کنند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی یکی از مشکلات ریشه‌ای، تاریخی و ساختاری در ایران مشکلات اقتصادی است گفت: در شرایط کنونی رهبری و دولت به‌دنبال برطرف کردن این مشکل هستند.

وی با بیان اینکه ما نتوانسته‌ایم در حوزه اقتصادی همراه با جهان پیش برویم گفت: دلیل اصلی عقب‌ماندگی ما در این حوزه عدم اعتماد به مردم و جوانان، وابستگی‌های سیاسی نفت فروشی و نفت خوردن است.

رحمانی‌فضلی با اشاره به تاریخ پر فراز و نشیب ایران گفت: ایران ظرفیت‌های زیادی دارد و ما اگر بتوانیم قوانین دست و پاگیر و نظام‌های نامناسب در حوزه سرمایه گذاری و تولید را حذف کنیم سرعت پیشرفت اقتصادی کشورافزایش می‌یابد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه عدالت‌محوری مورد توجه رهبری است گفت: نابرابری و عدم توازن و تعادل را همه با گوشت و پوست خود می‌فهمیم و متاسفانه با وجود همه منابع خوب تا کنون ظلم تاریخی به مناطق محروم شده است و این مردم در رنج به سر می‌برند.

وی با اشاره به اینکه عدالت‌محوری هم در حوزه جغرافیایی هم اجتماعی و فرهنگی و ... باید رعایت شود گفت: یکی از دلایل عدم موفقیت اقتصادی عدم رعایت درست این موارد است.

رحمانی‌فضلی با تاکید بر اینکه نسخ شفابخشی از سوی مقام معظم رهبری برای درمان این درد نوشته شده گفت: این نسخه باید بدرستی و کامل رعایت شود. 
 
 



منبع: تسنیم

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 12 بهمن 1395 - 13:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن