تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817583694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه صدرنشینی ذاکر و پیروزی ماهان و مقاومت برابر حریفان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های قم رخ داد؛
ادامه صدرنشینی ذاکر و پیروزی ماهان و مقاومت برابر حریفان

دیدار گیتی پسند و مس سونگون


شناسهٔ خبر: 3890323 - یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
استانها > قم

.jwplayer{ display: inline-block; } قم - لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم با ادامه صدرنشینی ذاکر و پیروزی ماهان و مقاومت برابر حریفان دنبال شد. به گزارش خبرنگار مهر، هفته نهم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم در سالن شهید حیدریان قم به انجام رسید و در پایان مسابقات این هفته تیم فوتسال ذاکر همچنان با اختلاف ۴ امتیاز در صدر باقی ماند تا در یک قدمی قهرمانی قرار گیرد.

تیم فوتسال ذاکر در هفته نهم به دیدار تیم فوتسال شهید رئیس کرمی رفت و توانست در یک بازی نزدیک ۴ بر ۳ برابر این تیم به پیروزی رسیده و گام دیگری به سوی قهرمانی بردارد به طوری که این تیم برابر رئیس کرمی ابتدا دروازه خود را باز شده دید اما به بازی برگشت و با به ثمر رساندن ۲ گل در نیمه نخست، در این نیمه برنده به رختکن رفت.

رئیس کرمی در نیمه دوم شرایط بهتری پیدا کرد و توانست با به ثمر رساندن ۲ گل، ورق بازی را به سود خود بازگرداند اما این، پایان این رالی جذاب و دیدنی نبود و ذاکر در فاصله ۴ دقیقه مانده به پایان، گل تساوی را به ثمر رساند و سپس به گل چهارم هم رسید تا امتیاز کامل مسابقه را از آن خود کند.

تیم فوتسال آتلیه طهران (صدرا) که نزدیک‌ترین تعقیب کننده ذاکر است و با این تیم ۴ امتیاز فاصله دارد این هفته در مسابقه برابر خادم الحسین ۵ بر ۲ به پیروزی رسید و به لطف این پیروزی توانست در رده دوم باقی بماند.

تیم فوتسال ماهان در دیدار برابر نبرد کار سختی برای پیروزی نداشت و موفق شد ۵ بر یک حریف خود را شکست دهد و جایگاه خود در رده سوم را تثبیت کند. محمدرضا  سعادتمند، مرصاد سهرابی، میثم هاشم پور، علی فخار و محمد کریمی هرکدام یک بار برای تیم ماهان گلزنی کردند. مقاومت نیز که یکی دیگر از تیم‌های بالای جدول است این هفته به دیدار تیم پارسا رفت و توانست این تیم را ۷ بر ۲ شکست دهد و با کسب ۱۸ امتیاز در رده چهارم جدول قرار گیرد اما وضعیت پارسا با این شکست در جمع تیم‌های پایین جدول بدتر شد و پارسا در ۴ هفته پایانی باید آخرین تلاش‌های خود را برای ارتقای رتبه خود انجام دهد.

شهرداری در دیدار برابر تیم قعر جدولی و بحران زده پاس ۷ بر ۲ به پیروزی رسید و به رتبه ششم جدول صعود کرد اما به نظر می‌رسد کار برای پاس تمام است و آن‌ها خود را آماده می‌کنند تا فصل آینده در دسته پایین‌تر رقابت کنند.

آتلیه یاقوت نیز که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده است این هفته در بازی با یاس غافلگیر شد و برابر تیم رده سیزدهم جدول به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک دست نیافت تا بدین ترتیب فاصله خود را با مقاومت رده چهارمی به ۳ امتیاز افزایش دهد.

دیدار تیم‌های آفاق و آرش نیز با برتری ۵ بر ۳ آفاق همراه بود در حالی که هر ۲ تیم برای حضور در جمع ۸ تیم برتر و حضور در فصل آینده لیگ برتر فوتسال قم تلاش می‌کنند و این شکست ممکن است برای آرش در پایان فصل گران تمام شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن