تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798424687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کودکان نوای خرم در کنسرت سالار عقیلی شکفتند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: کودکان نوای خرم در کنسرت سالار عقیلی شکفتند
سالار عقیلی در حرکتی ارزشمند، از گروه موسیقی مدرسه مهرآسا به سرپرستی خانم آزاده لاله که در "جشنواره و جايزه همايون خرم ۳ " تقدیر شده بود، دعوت کرد تا در کنسرت پنج شنبه شب، در برج میلاد در دو سانس آهنگ خوشه چین را در مقابل حاضران در سالن كه قريب به دو هزار نفر بودند، اجرا کنند.
آفتاب‌‌نیوز : محبوبه بیات - موسیقی تنها زبانی است که الفبایش کمتر از انگشتان دست و واژه‌هایش بی نهایت است. گاهی شیرین‌ترین لحظات دنیا، گوش سپردن به نوای دلنشین قطعه ای از موسیقی با توازن همین الفباست. لحظه‌ای شعر و احساس با نفس گره می‌خورد و همچون طلوعی، نوید تولدی دوباره را در جان می‌دمد.


اين حس زيبا را شامگاه اولين پنج شنبه بهمن ماه سال جاري، سالار عقیلی درکنسرتی متفاوت از کنسرت‌ها به کودکان ایران هديه داد. آری متفاوت تر از دیگر کنسرت‌ها... ؛ لحظاتی از اجرای خود را به گروهی اختصاص داد تا روياي كودكانه حس حضور در صحنه را براي آنها تحقق بخشد و آنها چه عاشقانه زبان موسیقی را با بیان احساس لطیفشان، به آواز کشیدند.


سالار عقیلی در حرکتی ارزشمند، از گروه موسیقی مدرسه مهرآسا به سرپرستی خانم آزاده لاله که در "جشنواره و جايزه همايون خرم ۳ " تقدیر شده بود، دعوت کرد تا در کنسرت پنج شنبه شب، در برج میلاد در دو سانس آهنگ خوشه چین را در مقابل حاضران در سالن كه قريب به دو هزار نفر بودند، اجرا کنند. اين شور كودكانه را مخاطبان، صمیمانه با تشويق‌هاي ممتد ابراز نمودند. اين صحنه نشان داد كه دوستداران هنر اصيل ايراني از شكوفايي چنين استعدادهايي به خود مي‌بالند.



کودکان نوای خرم در کنسرت سالار عقیلی شکفتند



گاهی جدی بودن را فراموش می‌کنیم و کودک می‌شویم، چرا که کودکان آرامش بیشتری دارند. بزرگ می‌شویم، زیباتر سخن می‌گوییم ولی احساس و طراوت را از دست می‌دهیم. کودک می‌شویم اما به معنای کوچک‌شدن نیست، لذت بردن از آرامش کودکانه ست. آن شب این هیجان توسط گروه موسیقی مهرآسا، بر کنج‌دل نشست و ملودی ماندگار موسیقی اصیل ایرانی را باری دیگر حیات بخشید.



کودکان نوای خرم در کنسرت سالار عقیلی شکفتند



اين هنرمند محبوب كشورمان در سخنانی کوتاه درباره این کودکان گفت: «وقتی این بچه‌ها در جشنواره و جايزه همايون خرم، چند هفته پيش، این قطعه را اجرا کردند، اشک از چشمانم سرازیر شد به جهت اینکه این بچه‌ها، موسیقی اصیل ایرانی را دنبال می‌کنند. این نوع موسیقی در ایران در حال فراموشی است. آنجا به خودم بالیدم که هنوز بچه‌هایی هستند که به آثار بزرگان موسیقی احترام می‌گذارند و با آنها آشنا هستند و آن قطعات را می‌نوازند.»


وی در ادامه اجراي خود از رضا خرم، فرزند ارشد استاد همايون خرم و همچنين "موسسه راد نوانديش" براي برگزاري "جشنواره و جایزه همایون خرم" قدردانی کرد که با حمايت از هنر موسيقي و ترغيب این عزيزان، زمينه آشنايي با موسیقی اصیل ایرانی را فراهم ساخته و پیوند دو نسل گذشته و معاصر را پايه‌گذاري مي‌كنند.



کودکان نوای خرم در کنسرت سالار عقیلی شکفتند



شاید برای شکوفایی هنر سرودن و نواختن کودکانمان، با چنین حرکت‌های فرهنگی و ارزشمندی در کنسرت‌های بزرگان موسیقی، بتوان مسیری ساخت که با دیدن و شنیدن هنر ناب فرزندانمان، آنها را بیش از پیش تشویق کنیم و موسیقی اصیل ایرانی را با حمایت و ترغیب دوستداران موسیقی در آوردگاه‌هایی چون "جشنواره و جایزه همایون خرم" قوت بخشیم.




۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن