تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817574564




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش برانکو به کم‌کاری ملی پوشان پرسپولیس


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: برانکو ایوانکووچی نسبت به شایعه کم‌کاری ملی پوشانش واکنش نشان داد.
به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ بعد از تمرین امروز تیمش  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از هر چیز باید ارتحال آیت الله رفسنجانی را تسلیت بگویم. این مرد برای مردم ایران زحمات زیادی کشیده است. با اینکه ایرانی نیستم اما خودم را در این غم شریک می دانم و به مردم ایران تسلیت می گویم. من برنامه های تمرین فردا را با این مراسم هماهنگ می کنم تا از این نظر مشکلی نباشد. 
وی افزود: سایپا تیم قدرتمندی است و دیروز هم تساوی پرگلی داشت. آنها 2 بار عقب افتادند و به بازی برگشتند تا نشان دهند که برای همه چیز یا هیچ مسابقه می دهند. مربی آنها نیز قابل احترام و از دوستان قدیمی من است. مطمئنم که در نیم فصل دوم او می تواند تیمش را به بالای جدول برساند.
برانکو درباره غیبت مهدی ترابی خاطرنشان کرد: قطعا بازیکنان دیگر سایپا آگاه هستند که باید توان بیشتری بگذارند تا جای ترابی را پر کنند.
سرمربی پرسپولیس درباره نقل و انتقالات و فقط جذب یک بازیکن تصریح کرد: من قبلا نیز عرض کردم که زمان کمی داریم برای گرفتن بازیکن چون نمی شود همه چیز را یک شبه حل کرد. در نیم فصل گرفتن بازیکن سخت تر است و طبیعی است که بازیکنان خیلی سخت بازیکن می دهند. تا جایی که بتوانیم و فرصت داشته باشیم سعی می کنیم تیم را تقویت کنیم.
برانکو در ادامه درباره اعتراض به عملکرد ربیع خواه از سوی برخی هواداران بیان داشت: من موافق نیستم. ربیع خواه 15 هفته بدون اشتباه بازی کرد. شاید یک اشتباه کوچک در بازی با فولاد و مقابل ناصری داشت. بازیکنی هست که به او اعتماد دارم. بازیکنی که خیلی باهوش و عاقل است و بازیکنی که روبرو او قرار می گیرد را خوب پوشش می دهد و اشتباهی از او ندیدم. سروش رفیعی، خسرو حیدری و بقیه مقابل او بودند اما ربیع خواه خیلی عالی بازی کرد.
وی درباره افزایش تعداد تیمهای جام جهانی به 48 تیم گفت: طبیعی است که فیفا دلایل خاص خودش را دارد و مربیان نیز خاص خودشان را دارند. بعد از یک فصل پرفشار بخواهید جام جهانی شرکت کنید، سخت است اما به هر حال یک وفاقی ایجاد می شود. من موضع خاصی ندارم و فکر می کنم که می شود با اینها کنار آمد. 
سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت رضاییان افزود: من نمی دانم او می رسد یا نه. البته قطعا او برای بازی سایپا آمادگی 90 دقیقه ای ندارد. 
برانکو در واکنش به شائبه کم کاری ملی پوشان پرسپولیس گفت: آنکه بازی دوستانه بود و طبیعی است که ملی پوشان در وضعیت خاصی قرار داشتند و هر اتفاقی حول و حوش آنها بیفتد، تاثیر دارد. من کاملا به آنها اعتماد دارم و به صداقتشان نسبت به باشگاه و هواداران و خانواده خودشان اطمینان دارم. اصلا به این موضوع فکر نمی کنم.
وی درباره اظهارات تاج مبنی بر اینکه برانکو دیروز صحبت های خوبی کرد، افزود: این مسائل را رها کنید و از تیم سایپا بپرسید




۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن