تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817563819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مأموريت غيرممكن آبي‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مأموريت غيرممكن آبي‌ها
سهم استقلال در فصل نقل و انتقالات نيم‌فصل تا امروز صفر بوده است و عليرضا منصوريان نااميدانه مي‌گويد: «اين روزها در ليگ برتر دست روي هر بازيکني مي‌گذاريم يا ترانسفر مي‌شود يا باشگاهش آن را به ما نمي‌دهد.»
نویسنده : سعيد احمديان 


سهم استقلال در فصل نقل و انتقالات نيم‌فصل تا امروز صفر بوده است و عليرضا منصوريان نااميدانه مي‌گويد: «اين روزها در ليگ برتر دست روي هر بازيکني مي‌گذاريم يا ترانسفر مي‌شود يا باشگاهش آن را به ما نمي‌دهد.» او با پايان نيم‌فصل ليست بلندبالايي از بازيكناني كه مي‌خواهد را روي ميز مديرعامل باشگاه گذاشت، اما تا امروز استقلالي‌ها نتوانسته‌اند حتي با يك بازيكن هم به توافق برسند و دست آبي‌پوشان تا امروز در بازار نقل و انتقالات خالي مانده است. اين در حالي است كه با توجه به نتايج ضعيف آبي‌ها در نيم‌فصل اول، منصوريان وعده داده بود با جذب چند بازيكن جديد، استقلال را براي ادامه بازي‌هاي ليگ تقويت كند، اما تا اينجاي كار استقلال در فصل نقل و انتقالات ناكام مانده و نتوانسته با بازيكن جديدي قرارداد ببندد. با اين حال نكته قابل توجه نام‌هايي است كه منصوريان براي نيم‌فصل دوم مدنظر دارد، نام‌هايي كه ستاره‌هاي سابق استقلال در آن نقش پررنگي دارند و سرمربي جوان آبي‌ها با اين نام‌ها در صورتي كه به استقلال برگردند، به دنبال عبور از بحران در نيم‌فصل دوم است. هرچند تا اينجا تلاش آبي‌ها براي بازگشت ستاره‌هاي سابق و ديگر بازيكناني كه در ليست او ديده مي‌شوند، بي‌ثمر بوده و تير آنها به سنگ خورده است يا باشگاه طرف مقابل رضايتنامه نمي‌دهد يا پيشنهاد خارجي، اين بازيكن را از استقلال دور مي‌كند تا ورودي آبي‌ها تا امروز صفر بوده باشد.
    ***

منصوريان براي بازگشت استقلال به روزهاي اوج دست به دامان ستاره‌هاي قبلي اين تيم شده، ستاره‌هايي كه يا اين روزها لژيونر هستند و در ليگ‌هاي خارجي توپ مي‌زنند يا هم در ديگر تيم‌هاي ايراني بازي مي‌كنند. كارنامه نااميدكننده منصوريان در نيم‌فصل اول سبب شده تا اين مربي جوان بر خلاف شعاري كه در استفاده از بازيكنان جوان مي‌دهد، به دنبال بازيكناني باشد كه پا به سن گذاشته‌اند و تا چند سال پيش در استقلال بازي مي‌كردند. مجتبي جباري، پژمان منتظري، سجاد شهباززاده، ايمان مبعلي و آندو تيموريان بازيكناني هستند كه جزو ستاره‌هاي سابق استقلال هستند كه منصوريان براي بازگشت‌شان برنامه‌ريزي كرده است.

جباري در حالي صحبت از بازگشت وي به استقلال است كه شماره هشت سابق آبي‌ها از اين خبر استقبال كرده است. جباري در تازه‌ترين مصاحبه خود تأکيد کرده که بازگشت به استقلال مي‌تواند اتفاقي بزرگ براي او باشد. اتفاقي که ممکن است همين زودي‌ها و در نيم‌فصل ليگ برتر ايران رخ بدهد. با وجود علاقه جباري براي بازگشت به نظر مي‌رسد هافبك ايراني الاهلي قطر با توجه به قرارداد سنگيني كه دارد، راه سختي براي بازگشت به استقلال دارد و به نظر مي‌رسد پوشيدن دوباره پيراهن استقلال توسط جباري حداقل تا نيم‌فصل خيلي سخت و بعيد به نظر مي‌رسد. البته با توجه به مصدوميت جباري، شايعه كنار گذاشتن اين بازيكن از ليست الاهلي شنيده مي‌شود.

پژمان منتظري ديگر ستاره سابق استقلال است كه زمزمه بازگشتش به جمع آبي‌ها شنيده مي‌شود. مدافع ايراني تيم الاهلي قطر به دليل مصدوميت فصل بدي را سپري کرد. مصدوميت او باعث شد تا اکنون زمزمه‌هايي به گوش برسد مبني بر اينکه سران اين باشگاه قطري تمايلي به تمديد قرارداد با وي را ندارند. در صورتي که چنين اتفاقي بيفتد منتظري قطعاً به استقلال برمي‌گردد تا سورپرايز بزرگي براي استقلال باشد، هرچند در چند روز گذشته خبرهايي درباره عدم تمايل بازگشت منتظري به ليگ ايران منتشر شد و عنوان شد اين مدافع به پيشنهاد استقلال پاسخ منفي داده است.

سجاد شهباززاده كه ابتداي فصل با جدايي از استقلال به آلانيا اسپور ترکيه پيوست، يكي از گزينه‌هاي جدي منصوريان براي بازگشت به استقلال بود. با اين حال در روزهايي که اميدواري براي بازگرداندن سجاد شهباززاده به تهران با توجه به نيمكت‌نشيني و سكونشيني‌اش بيشتر از قبل شده بود، قرار گرفتنش در تركيب آلانيا اسپور و گل او در آخرين هفته سوپرليگ ترکيه در سال ۲۰۱۶ آن‌هم به گالاتاسراي تمامي معادلات را تغيير داد تا او از برگشتن به استقلال دور شود. ايمان مبعلي، هافبك بازيساز اين روزهاي نفت تهران كه سال 90 در استقلال بازي مي‌كرد، با توجه به درخشش در نيم‌فصل اول، يكي ديگر از آبي‌پوشان سابق بود كه مورد توجه منصوريان قرار گرفته بود تا خلأ يك هافبك بازيساز در ميانه زمين آبي‌ها را پر كند. با وجود تلاش استقلال و شايعاتي درباره رضايت وي براي پوشيدن دوباره پيراهن استقلال، باشگاه نفت و علي دايي به شدت با انتقال مبعلي مخالفت كردند تا حضوري وي هم در استقلال منتفي شود.

در حالي تلاش استقلالي‌ها براي بازگشت جباري، منتظري، شهباززاده و مبعلي به بن‌بست خورده كه امروز گفته مي‌شود منصوريان و باشگاه استقلال به دنبال بازگرداندن آندو تيموريان هستند كه در ماشين‌سازي روزهاي خوبي را تجربه نمي‌كند. تيموريان كه سه سال پيش از استقلال جدا شد، در حالي گفته مي‌شود اين روزها در يك قدمي بازگشت به استقلال است كه مسئولان باشگاه ماشين‌سازي، با جدايي وي مخالفت كرده‌اند و بايد ديد آيا بازگشت آندو هم مانند ستاره‌هاي ديگر سابق آبي‌ها به جمع شاگردان منصوريان منتفي مي‌شود يا سرانجام طلسم آبي‌ها در نقل و انتقالات نيم‌فصل شكسته مي‌شود.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن