تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817036541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بن‌بست فتنه‌گران در بصیرت مردمی


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
بن‌بست فتنه‌گران در بصیرت مردمی
بن‌بست فتنه‌گران در بصیرت مردمی مردم انقلابی ایران اسلامی در ۹ دی ۸۸ این پیام را به جهانیان دادند که همچون سپری پولادین از آرمان های بلند انقلاب اسلامی و راه امام و رهبری و خون گرانقدر شهدا، همه جانبه دفاع می کنند.


به گزارش فرهنگ نیوز، حماسه بزرگ 9 دی در تاریخ عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نقطه عطف است که بدون شک بصیرت و هوشیاری به موقع مردم برنامه‌های فتنه گران را به بن بست کشاند و حقیقت آن را باید در کلام گهربار فردی یافت که سکان‌دار کشتی انقلاب اسلامی است.
 
امام خامنه ای در ابتدای جلسه درس خارج فقه روز سه شنبه همین هفته با اشاره به دشمنی و کینه‌ورزی عملی مستکبران با حاکمیت اسلام و تلاش آنان برای سلب مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی، حادثه بی‌نظیر 9 دی را از جمله نمونه‌های قدرت جمهوری اسلامی خواندند و خاطرنشان کردند: امروز هندسه تقابل قدرت‌های استکباری با جمهوری اسلامی در جهت سلب قدرت مادی و معنوی، و عزم و اراده ملت ایران است و در مقابل، باید این قدرت را حفظ و روز به روز تقویت کرد.
 
رهبر انقلاب اسلامی، حادثه 9 دی را نمونه دیگری از عناصر قدرت نظام برشمردند و افزودند:«در آن حادثه بی‌نظیر، هیچ‌کس دست‌اندرکار نبود و قدرت فکری که شاکله اصلی نظام اسلامی است، مردم را به خیابان ها کشاند و آن حادثه بی‌نظیر پدید آمد.»
 
امروز روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و هفتمین سالگرد آن حماسه تاریخی است، حماسه بزرگی که مردم انقلابی ایران اسلامی در 9 دی 88 از خود نشان داد این پیام را به همراه داشت که همچون سپری پولادین از آرمان های بلند انقلاب اسلامی و راه امام و رهبری و خون گرانقدر شهدا، همه جانبه دفاع می کنند. حماسه با شکوه 9 دی نشانه اقتدار و ایستادگی مردم در برابر دشمنان بود و این حماسه تاریخی توانست نسل جدید را با حوادث دفاع مقدس و انقلاب آشنا سازد و می توان از آن به عنوان پلی از گذشته به حال و آینده ارزش های انقلاب یاد کرد.
 
مردم عاشورایی ایران اسلامی در حماسه 9 دی سال 88 به دنبال اصل ولایت فقیه حرکت کردند و نشان دادند که تا پای جان برای محقق شدن اهداف اسلامی و انقلابی می ایستند و می توان گفت در نهم دی سال 88 یک یوم الله دیگر به یوم‌الله‌های نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه شد.
 
با توجه به اهمیت این روز بزرگ و بر اساس فرمایشات رهبرمعظم انقلاب باید از این روز به گونه‌ای تجلیل شود که در تاریخ کشورمان به عنوان برگ زرینی از هوشیاری مردم ایران به ثبت برسد وآن گونه که در شان مردم است باید زمینه تجلیل از آنان فراهم شود.و اما ملت ایران امروز آب دیده تر از قبل هستند و با این اعتقاد راسخ به این مهم که کشور ما مملکت امام زمان(عج) است و پرچم این انقلاب به دست امام عصر(عج) داده خواهد شد به پیش می رود.


منبع: کیهان


95/10/9 - 10:13 - 2016-12-29 10:13:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن