تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817514281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروپاشی zbz در نیم فصل؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ورزش سه: استقلال خوزستان پس از قهرمانی اولین ترکش های نبود امکانات مالی را با رفتن عبدالله ویسی، خسوس، کولی بالی و حکیم نصاری دچار تغییر شد اما پورموسوی سعی کرد تا ستاره های تیمش را نگه دارد و البته تیمش را نیز تقویت هم بکند.
 
در طول فصل البته مشکلات مالی باعث شد تا مدیرعامل در برابر اعتراضات بازیکنان کوتاه بیاید و متمم قرارداد به آنها بدهد که در صورت ندادن 50 درصد مبلغ قراردادها بتوانند از این تیم جدا شوند. پس از سوت پایان بازی با صبای قم که با برد شیرین استقلال خوزستان همراه شد جدایی ها آغاز شد.


اولین جدا شده ها 


عزت پورقاز به عنوان اولین بازیکن جدا شده از تیم عنوان گرفت و البته هنوز مقصد اصلی او مشخص نیست. این بازیکن ملی پوش در ابتدای فصل پیشنهادهایش چون استقلال تهران را به دلیل توافق با پورموسوی رد کرد و پورموسوی که این وفای به عهد از پورقاز را دیده بود با جدایی اش از استقلال خوزستان موافقت ضمنی کرده است. روز بعد از بازی با صبای قم، سید جلال عبدی بازیکن مازندرانی تیم به دفتر باشگاه مراجعت کرد و کمیته فنی باشگاه تصمیم به قطع همکاری با او را نیز گرفته است.


بازیکنانی با مشتریانی دست به نقد


البته بازیکنان تیم قهرمان لیگ پانزدهم هنوز خاطرخواهان زیادی دارند. حسن بیت سعید و رحیم زهیوی پیشنهاداتی دارند اما بعید است که استقلال خوزستان با جدایی آنها موافقت کند، بازیکنانی که روی هم 12 گل برای تیمشان زده اند و یکی از مرگبارترین زوج های ایران را تشکیل می دهند. علاوه بر این دو بازیکن بازیکنان دیگر پیشنهادات اندکی دارند و باید دید آیا در لیست مازاد پورموسوی برای نیم فصل هستند یا در تیم ماندنی می شوند. 


ورودی های تیم


مصطفی ماهی و آلویس نانگ و البته یک مربی برزیلی کسانی هستند که تاکنون برای نیم فصل دوم به تیم اضافه شده اند. علاوه بر این دو بازیکن این تیم سخت به دنبال جذب یک مدافع و یک هافبک نفوذی است.باید دید چه بازیکنان دیگری به این تیم خواهند پیوست.
 
اهل کوفه نیستیم


البته در این بین بازیکنانی هم اعلام کرده اند که با استقلال خوزستان می مانند. زبیدی بازیکن ریز نقش استقلال خوزستان گفته است حتی اگر پول ندهند در تیم می ماند.پورموسوی همچنین درباره جدایی بیت سعید و زهیوی نیز گفته: زهیوی بعید می دانم نیت جدایی داشته باشد و بیت سعید به من گفته اهل کوفه نیستم.
 
حال باید منتظر ماند و دید کدام یک از بازیکنان تیم قهرمان از این تیم جدا می شوند و چه بازیکنانی به این تیم اضافه خواهد شد.




۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن